wanneer ga je beginnen met babyzwemmen,…?
We wilde eigenlijk met 3 maanden beginnen…nu vind ik het zelf niet zo heel erg leuk om echt op les te gaan , je weet wel in een groep. Daar ben ik niet zo van. Maar zwemmen lijkt mijn hartstikke leuk. De kraamhulp heeft gezegd dat het met 3 maanden kon…
ja dat is per regio verschillend denk ik,…want hier roepen ze namelijk dat je met 6 weken al kunt beginnen daarom heb ik van de week een proef "duik"genomen maar dat was nog geen succes en ik ga dus volgende week met 6 weken beginnen met babyzwemmen,…mits hij zich goed warm kan houden,…dat ging van de week nog niet,…
Ook de kinderarts en het CB zeggen, meid ga zo snel mogelijk beginnen,…raar he,…zoveel plaatsen zoveel antwoorden,…
@Ricardo wrote:
ja dat is per regio verschillend denk ik,…want hier roepen ze namelijk dat je met 6 weken al kunt beginnen daarom heb ik van de week een proef "duik"genomen maar dat was nog geen succes en ik ga dus volgende week met 6 weken beginnen met babyzwemmen,…mits hij zich goed warm kan houden,…dat ging van de week nog niet,…
Ook de kinderarts en het CB zeggen, meid ga zo snel mogelijk beginnen,…raar he,…zoveel plaatsen zoveel antwoorden,…
Toch blijf ik het een raar advies vinden :oops: volgens mij is jou CB ook de enigste die er zo over denkt :think:
is dat zo?
Nou niet alleen het CB denkt daar zo over hoor meis,…
Ik was vorige week toch bij de huisarts en die zei het ook,…ook heb ik een folder van het ziekenhuis met wat informatie en die raden babyzwemmen aan tussen de 8e en 12de week,…Maar niet te lang per keer natuurlijk opbouwen,…
Ja ik weet het niet…of wij de enige zijn,…oud collega kreeg het in Pijnacker ook te horen dat ze rond de 6e week mocht beginnen en die begon met de 4e week geen probleem,…Het zwembad in zoetermeer laat ook kindjes toe vanaf de 6e week,…en toen ik ze belde vertelde ze mij dat er geregeld zulke jonge kindjes komen???
vanaf 6 weken snap ik wel, maar zo snel mogelijk niet…
er word gezegt zodra de navelstreng geheeld is mag hij het water in,…als hij zich warm kan houden natuurlijk,…
Ik ben begonnen na de eerste vaccinatie. Mijn zoontje was toen 8 weken en 6 dagen. Ik had eerst het zwembad gebelt daar zeiden ze dat ze wel eens kindjes zien van 6 weken, toch maar even het CB gebelt en ze raadden aan pas na de eerste vaccinatie te gaan zwemmen, dat heb ik dus ook gedaan.
Het lijkt mij inderdaad ook zoals Ricardo zegt dat de wond van de navelstreng zeker dicht moet zijn.
Ik zwem in een zwembad zonder chloor maar met iets van zout ofzo :think:
hier een foto onder water van 22 april, mijn mannetje was hier 3 maanden en een week
jeetje wat een mooie foto,…
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen,…
Ik ga ook nog zeker 1 of 2 weken wachten,…denk dat ie zich namelijk niet eerder warm kan houden,…
En dan heeft ie zijn prikje ook gehad idd,…
fijne avond
We hadden het geluk dat er een onderwaterfotograaf kwam.
Ik dacht dat de fotos niet mooi waren geworden omdat m
n zoontje ging draaien, gelukkig vind ik ze geweldig mooi geworden al zeg ik het zelf hihi
Bij ons is het water meestal zo`n 32 graden. En het is een half uurtje. Je kunt ook iets eerder uit het water gaan natuurlijk als je kindje nog snel afkoelt!
Goedenmorgen
De foto is geweldig…echt super gewoon!
Ik ga nog 2 weken wachten Ricardo is nu ook zo verkouden dat is niet verstandig,…ach en ik heb geen haast er zijn nog genoeg weken dat we kunnen babyzwemmen,.
fijne zondag