babyzwemmen?

Hallo!

Even een vraagje: ik wil graag met Olivier gaan babyzwemmen, lijkt me leuk!

Nu heb ik zo’n zwembroekje van Li*f! gekregen, maar volgens mij houdt dit niet alles tegen. Moet ik een soort zwemluiertje kopen of hoe doen jullie dat? Kon het op de site van het zwembad niet zo snel vinden…Zag een reclame van H&ggies voor zo;n zwemluiertje geloof ik…

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Liefs, Marie-Jeanne

hoi,

ik heb ze altijd van de kruidvat…

Daarover doe ik een gewoon zwembroekje, omdat ik die mooier vind…

veel plezier met zwemmen…

gr patricia

Met Jasmijn ga ik ook altijd babyzwemmen. Hier in het zwembad mogen de kindjes gewoon een zwembroekje aan. Zwemluier mag wel maar hoeft niet. Het is chloorwater dus een plasje is niet erg en als ze zouden poepen dan kun je het broekje volgens hun gewoon even onder de douche uitspoelen. Het komt overigens bijna nooit voor dat ze in het water poepen. Maar je hebt eventueel ook uitwasbare zwemluiers.

Wat ik erg grappig vond is dat de zweminstructrice zei dat ze ook bejaardezwemmen gaf, en daar stond ze ook niet in voor ongelukjes :sick: :lol: .

Ik zou gewoon even informeren bij het zwembad.

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties!

Nou dan bel ik het zwembad maar even voor de zekerheid, anders gaat hij gewoon in het zwembroekje!!

EN Miepel: wat grappig :lol: :lol: van die bejaarden! En ik wist niet dat ze bijna nooit poepen in het water! Nou dat komt mooi uit.

Groetjes, Marie-Jeanne

voor hetzelfde geld als een pak van die zwemluiers kan je ook een zwemluierbroekje bij Prnatal of Babwalz kopen (misschien zijn ze bij de 1e wel in de uitverkoop).

En het klopt van dat poepen, dat is mij ook verteld bij het babyzwemmen. Die van mij hebben echt nog nooit in het zwembad gepoept (maar neem toch liever het risico maar niet :wink: )

Veel zwemplezier!

Ik heb die zwembroekjes van lief gezien en die zijn leuuuukkkk… Dat zijn overigens speciale zwembroekjes waarbij je geen zwemluiertje hoeft te gebruiken… (die broekjes di ik ken iig)… Als er wat dikker elastiek bij de beentjes zit en witte “vulling” aan de binnenkant is het het broekje die ik bedoel… Dan heb je dus geen zwemluier nodig!!! (ideaal vind ik zelf…)

vanaf wanneer mag je baby zwemmen???

Ik geloof vanaf 6 weken nathalie,ik wil het ook gaan doen

na de eerste entingen geloof ik mogen ze zwemmen.

ja het lijkt me zo leuk om met ze te gaan zwemmen.

ik zal het eens vragen bij het cb.

want wessel heeft zijn eerste prikjes al gehad…de arme ziel

Yeline poept altijd als we gaan zwemmen :sick: dus wij gebruiken altijd nog een zwemluier eronder.