Ik zou graag willen weten welke babyfoon jullie hebben en/of jullie daarmee tevreden zijn?
Ik moet er nog 1 kopen namelijk
Wij hebben er een bij de prenatal gekocht. Deze was als beste getest door de consumentenbond. Hij is wel erg prijzig. Maar wij zijn er zeer tevreden over. Weet zo snel de naam niet. Een zwart met grijze doos met een slapend kindje erop. Bij de prenatal op de Herven in Den Bosch.
wij hebben de alecto dbx-88 en zijn daar zeer tevreden over!
hij registreert continu het geluid in de babykamer, dus je mist niets. Veel babyfoons reageren op geluid, met name bij hoest ben je dan vaak net te laat…
we hebben hem via internetwinkel gekocht, dat was het goedkoopste adres (zitten in Garyp), kostte euro 72,-
we gebruiken de muziekjes en de lichtjes wel niet niet, dus dat had er voor mij niet op gehoeven, maar toch, we zijn supertevreden.
Ik vind het een aanrader.
Succes met de keuze!
hazze
Wij hebben een Philips na een aantal Alecto’s die het elke keer na drie dagen niet meer deed (echt nog steeds een mysterie…)
Maar… we hebben ook een portofoon met een microfoontje
En dat werkt eigenlijk nog beter ook! Bereik kan verder, dus als we eens een weekendje weg gaan zet ik dat ding aan op de kamer en kunnen wij bv in de bar nog wat drinken PLUS ze zijn veel goedkoper dan babyfoons!
Als ik dat vantevoren geweten had had ik nooit een babyfoon gekocht in ieder geval!
Suc6!
groeten
muts
@mamavankirsten wrote:
Wij hebben er een bij de prenatal gekocht. Deze was als beste getest door de consumentenbond. Hij is wel erg prijzig. Maar wij zijn er zeer tevreden over. Weet zo snel de naam niet. Een zwart met grijze doos met een slapend kindje erop. Bij de prenatal op de Herven in Den Bosch.
Je bedoelt de SuperNova denk ik.
Deze hebben wij ook gehad en hij beviel prima, maar achteraf gezien vond ik het toch wel dom dat we hem gekocht hebben ivm prijs. 130,- euro of zo, weet het niet precies meer :think:
Heb hem helaas in een emmer water laten vallen dus moesten we een nieuwe.
Nu hebben we een gewone huistelefoon van Philips met een babyfoonfunctie er op.
En dat werkt ook prima: Nu worden we wakker gebeld door Hailey :mrgreen:
Bebetel, is niet echt een babyfoon, je schakelt door naar een telefoon (mobieltje bij ons) maar kan dus als zodanig worden gebruikt.
Ik vind hem handig als je bijvoorbeeld de hond uitlaat, even tijdens het middagdutje met de andere kinderen naar het speeltuintje om de hoek gaat, als mijn man tijdens het geven van gitaarles even moet oppassen als ze slapen. Ik had voor dat laatste ook een (2e hands) babyfoon, maar die ruist aldoor en alleen op lichtjes valt niet op als mijn man aan het lessen is.
ik heb deze ik vind hem super :thumbup:
wij hebben een alecto dbx-85 en zijn echt supertevreden!!!
Echt een aanrader. Nog nooit problemen/storing gehad.
Ook heeft hij een superbereik. Handig voor als je een tuin hebt.
Je kunt je kleintje zelfs in de tuin horen ademen hahaha.
Hier ook de Alecto en hij is echt geweldig!! :thumbup:
Hier ook een Alct
bevalt super goed :thumbup:
Wij hebben ook de philips die Pegje heeft. NIets te klagen!
Hier ook de Alecto. Noemen ze ook de Rolls Royce onder de babyfoons Hij is geweldig, heeft een super ontvangst (wij hebben een groot huis, en kunnen alle drie de kinderkamers heeeeel goed horen)
Ook het bereik is heel goed. In de zomer ging ik weleens met de kinderen naar het park aan de overkant. Zelfs daar had ik nog vlekkeloos bereik (volgens mij tot 500 meter ofzo). Wij hebben ook die van Maxi cosy gehad, en nog eentje met 60 kanalen. Die laatste was waardeloos, ze stoorden alle 60 :wall: :wall: En we kregen ook gezellig de kinderen van drie straten verder erop :shock:
Voor ons dus nooit meer een andere. Ik vond hem wel duur, maar de prijs zeker waard! Je kunt hem ook als intercom gebruiken, heel handig!
Wij hebben deze babyfoon. Ik vind hem zelf heel erg prettig en Lana is helemaal gek op de vele muziekjes die er afgespeelt worden.
Het is een DECT-babyfoon - SCD489.
Hier ook de Alecto, en zeer tevreden. :thumbup:
Oké, dus al 6x Alecto :think:
Wat kost die?
En waar hebben jullie hem gekocht? :mrgreen:
hihih, Victoria, zet daar maar 7x alecto neer… ook de DBX-85 hier. Kan je nog niet veel vertellen over de werking, maar hij werd ons aangeraden bij de babyzaak, kostte 89 euro geloof ik… Bij lucas heb ik een philips gehad, en die werkte eigenlijk alleen maar als je de continuknop vastplakte. Anders stoorde die als een gek… kon er ook nog geen 200 meter mee buiten mijn huis, even bij de buren, voor de voordeur in de zomer, terwijl lucas aan de voorkant sliep(flat) dus eigenlijk afstand nihil, en hij deed het al niet meer… (weet niet meer welk type het was maar het was een wit met paarse, worden nu over het algemeen gratis bij de babykamers meegegeven)
Ik ben benieuwd wat die alecto doet :mrgreen:
8x alecto :mrgreen:
wij hebben er ook 89 euro voor betaald en ik ben er superblij mee. Met name dat je de sensitiviteit kan instellen. Bij de hoogste heb je een continue verbinding en hoor je echt alles. Je kan hem ook lager zetten.
als je niet elk kreuntje wil horen
wij hebben 'm bij de kijksh*p vandaan.
Wij hebben de Alecto. Hebben een Philips en een Maxi Cosi gehad en beide stoorden ontzettend en je hoorde er steeds anderen over. Met deze helemaal NIET. Hij is wat duurder, maar`zeker de moeite waard.
@hazze wrote:
alecto dbx-88
we hebben hem via internetwinkel gekocht, dat was het goedkoopste adres (zitten in Garyp), kostte euro 72,-
hazze
(ximx) plaats een A op de * en je vindt hem wel.
Of je typt bij Google in: alecto dbx prijs en dan kom je wel op de sites waar ze prijzen vergelijken.
Succes!
thnx :-*