Lotte heeft denk ik baby acné en het wordt met de dag erger.
Kan je daar iets aan doen of gaat het vanzelf weg. Ik las al dat het maanden kan duren…
Jinthe heeft dat nooit gehad dus het is nieuw voor mij…
Het zijn echte pukkeltjes met een wit kopje (heb me al moeten inhouden om niet te gaan knijpen)
Fotootje ter verduidelijking :
poeeehhh geen idee… julian had eigenlijk een heel gaaf huidje. Hij had er 1tje op zijn oorlel… ja, en eh, daar ben ik wel mee aan t pulken geweest, hahaha, maar ja, dat was er maar 1…
Yara heeeft dat ook een maand lang er gehad.
Is vanzelf weer over gegaan!
En ondertussen gewoon afblijven Dietske!
Justin was ook helemaal bont, is vanzelf weer weggegaan.
Toevallig heb ik het eergisteren op het CB gevraagd, omdat onze Benthe ook pukkels heeft. Die zien er hetzelfde uit…
Volgens de verpleegkundige was het gewoon een hormoonkwestie en gaat het zo gewoon over…
Dus we moeten onze handen maar op de rug binden, want het is AFBLIJVEN geblazen (ik vind het ook zo moeilijk…)
Laurens kreeg het ook zo’n 3 weken na zijn geboorte. Maar toen hij bijna 2 maanden was was het opeens weg!
Dankjewel dames voor het antwoorden, ik krijg alweer wat hoop nu dat het binnenkort weer weg zal zijn. Zal eerst nog wel erger worden vermoed ik.
het gaat echt over hoor ik deed het gezichtje altijd goed schoonhouden met een hydrofiel washandje en ik had een fopspeen van de bibi en dar kon ze niet tegen daar kreeg ze hevige uitslag van bij het mondje toen ik op de nuby en avents ben overgestapt heb ik nooit meer dta probleem gehad met haar en die pukkeltjes is geloof ik van de rest hormonen die ze nog in haar lijfje nog heeft als die weg zijn is het huidje ook weer gezond