Hoera, ik behoor ook weer tot de ietwat afwezige, soms blunderende, zwangere medemensen :mrgreen:
Bij mij begon het al voor de test (manlief was er dan ook van overtuigd dat die test ook wel positief zou zijn… :shifty: )
Afgelopen vrijdag voor mijn werk voor het eerst sinds tijden met de trein.
Weet het te presteren om een verkeerd kaartje te kopen, en word hierop gewezen door de conductrice (die me de kans gaf om op Centraal station Utrecht boete te doen door een extra kaartje te kopen :shifty: )
Vervolgens daar verbaasd staan kijken waar het grote bord is gebleven met alle vertrekttijden. Blijkt al een paar maanden weg te zijn. Uiteindelijk een infobalie. Man loopt nog te geinen. Ik mee doen , krijg spoor en vertrektijd door…
Denken jullie wat. Trein staat er al, dus ik erin. Zit ik op mijn dooie gemak te wachten in de Intercity naar Schiphol. Terwijl ik helemaal niet naar Schiphol moet!!! :shock: :shock:
Gelukkig dat ze nog een keer omriepen waar de trein naartoe ging, anders had ik daar op Schiphol gestaan en geen idee gehad waar het fout was gegaan :oops: . Let wel, ik had ook nu weer twee keer nodig om het tot me door te laten dringen dat ik echt verkeerd zat :roll: :lol: :lol:
Ach, de blunders kunnen met het toenemen van de hormonen alleen maar beter worden. Denk dat ik deze 9 maanden een goede aanvulling ben binnen dit topic