Azijn in de ijskast....

@annette77 wrote:

of in de supermarkt er met de boodschappenkar van een vandoor gaan 8)

Ja ik had ook zoiets, alleen legde ik doodleuk mijn boodschappen bij iemand anders in het karretje :oops:

nou… ik ben niet eens zwanger, ga ik van uit! (vriendlief wil nog ff w88)

maar betrap mezelf de laatste tijd ook op erg DOMME dingen…

Sochtends drinken pakken, ben ik ineens het pak kwijt :? staat ie in t aanrechtkastje ipv in de koelkast…

Dingen uit de vriezer halen, voor de frituur… dat ff in de magnetron om te ontdooien… ping klaar… loop ik terug… staat de vriezer nog wagenwijd open :?

De tafel afnemen met een natte doek… weg doek huh… kijk ik later in de vuilnisemmer… ja hoor… daar ligt ie mooi te liggen

Grrr word er niet goed van!

Kapucijners warm willen maken… normaal doe je de inhoud van het potje in de pan… en maak je die warm… nou ik gooi de inhoud in een vergiet in de gootsteen… en sta mezelf dom af te vrage waarom het niet warm word :?

Schaaltje met allesreiniger neer willen zetten voor de lekkere lucht, om vervolgens het ernaast te willen gieten… dus op het aanrecht… :?

En dat allemaal in 2 weken tijd… heeeel apart hahaha

up

@mamma van sharondenise wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Deze maar weer eens naar boven halen, want het is best een leuk toppic :thumbup:

Als ik mijn hele erge dingen niet meereken dan is deze ook best grappig.

Ik ben met boodschappen doen al 2 keer vergeten de fietssleutel uit het slot te halen, 2 keer!!! :wall: :wall:

Gelukkig stond hij er nog, pfffffffieuw.

En nog iets, maar dat mysterie is nog niet opgelost.

Sharon is vandaag op kamp gegaan, en ik heb nu al een week lang gezocht naar haar slaapzak. Heel het huis is nu al op zijn kop geweest, alle kasten, de zolder, onder de bedden maar werkelijk nergens dat kreng te bekennen.

Ik weet dat ik hem een paar weken geleden had gewassen en netjes in de hoes hebt gedaan, maar waar heb ik hem ook alweer neergelegt :doh:

Wedden dat als ik morgen de eerste de beste kast opentrek ik hem zie liggen, wordt vervolgd dus :evil: .

Inmiddels ben ik bevallen en de slaapzak is nog steeds niet terecht :wall:

Whahaha kom ik deze inene tegen, nu ruim 8 maanden later is ie nog steeds spoorloos :wall:

hahaha wonderbaarlijk goed opgeruimt dus :wink:

het valt mee bij mij nu tenminste nog wel (7 weken zwanger)

Alleen vorig jaar :roll:

ik vergat werkelijk van alles met name met boodschappen doen, ik ga naar de winkel (die zit gelukkig onder mijn huis) voor een pakje boter en kom met van alles terug behalve de boter.

Zelfs als ik boodschappen lijstjes maakte vergat ik nog de helft, maar meestal vergat ik gewoon het lijstje mee te nemen, sta ik in de winkel ligt het lijstje nog thuis :lol:

Portemonnee was ik ook een tijdje kwijt en die lag natuurlijk in de koelkast.

En het ergste: Ik heb 's ochtends de sleutels in mijn hand kijk ernaar en trek de voordeur dicht, sta ik buiten zie ik dat het mijn werksleutels zijn :oops: maarja hoe kom ik op mijn werk zonder de autosleutels?

bij een buurman aan gebeld die wilde mij wel naar het station brengen, ik met de bus naar mijn werk, na mijn werk met de bus naar het centrum, leuk boekje gekocht, en naar huis gelopen. mijn man zou pas later thuis zijn omdat hij ergens heen moest voor zijn werk. Gelukkig was het mooi weer, en met mijn boekje en wat drinken ben ik heerlijk in de achtertuin gaan zitten tot mijn man thuis kwam (moest wel de hele tijd het gemiauw van mijn katten aanhoren waarom ik in hemelsnaam niet naar binnen kwam. En mijn man keek wat vreemd op toen hij thuis kwam en mij in de tuin zag zitten :mrgreen: :mrgreen:

Ik liep pas de supermarkt uit en dacht ineens… wat heb ik weinig bij me. :think: Toen realiseerde ik me dat ik na het afrekenen gewoon de winkel uit was gelopen en de boodschappen op de band had laten liggen! :wall: Dus met een rood hoofd terug gegaan om mijn boodschapjes in te pakken en alsnog mee te nemen.

Tja… een klein meisje in de maxicosi heeft me blijkbaar teveel afgeleid. En ik ben dus niet eens meer zwanger!! :mrgreen:

ik bestel altijd mijn boodschappen online en zat gisteren tussen 16 en 18 uur te wachten tot ze ze kwamen brengen .

de kinderen op de grond aan het kleuren gezet ipv aan de tafel… ik wachten wachten . 18 uur en nog niemand.

In mijn mail gekeken : ja woensdag 21 april , dat klopt dan toch . Ik helemaal boos.

Mijn man kwam thuis , ik ouwehoeren over het feit dat ze me gewoon voor niks hebben laten wachten zegt hij : schat het is dinsdag vandaag !

:oops:

Ik heb eens even heerlijk in dit topic zitten lezen. Geniaal sommige dingen.

Ik ben (nog) niet zwanger maar toch ook heerlijk bezig.

Vandaag sta ik in de supermarkt en kom ik erachter dat ik mijn sleutels op mijn werk heb laten liggen. Gelukkig heb ik ook nog een extra huissleutel in mijn zak, zodat ik gewoon naar binnen kon.

Gister tijdens de lunch wilde ik iets tegen mijn collega Paul zeggen, begin ik met “nee pap”

haha geweldig!

Dit is een leuk topic!

Ik heb er ook nog een paar:

Maak een potje saus open, stinkt, denk dat het niet meer goed is dus gooi het weg. Speciaal voor een nieuw potje saus naar de supermarkt gefietst, ik maak het open en… ja hoor, het stinkt net zo erg.

Ik leg een boek voor een vriendin op de auto zodat ik mijn jongste vast kan zetten in het autostoeltje. Het boek ligt half op en half over de auto zodat ik bijna mijn hoofd eraan stoot als ik klaar ben met hem vast zetten. Ik vergeet het boek. Kom aan bij school, en herinner me dat ik dat boek toch wel meegenomen had, maar ik kan het nergens vinden, hele auto overhoop gehaald, maar nee hoor, weg.

Mijn vriendin rijdt naar huis, en ziet het boek midden op een drukke kruising, midden op straat liggen.

@Bente8 wrote:

Ik leg een boek voor een vriendin op de auto zodat ik mijn jongste vast kan zetten in het autostoeltje. Het boek ligt half op en half over de auto zodat ik bijna mijn hoofd eraan stoot als ik klaar ben met hem vast zetten. Ik vergeet het boek. Kom aan bij school, en herinner me dat ik dat boek toch wel meegenomen had, maar ik kan het nergens vinden, hele auto overhoop gehaald, maar nee hoor, weg.

Mijn vriendin rijdt naar huis, en ziet het boek midden op een drukke kruising, midden op straat liggen.

Hihi, dit zou mij ook kunnen gebeuren. Ik ben al zo’n verstrooide proffesor van mezelf, hoe vaak manlief mij niet moet bellen omdat ik mijn telefoon kwijt ben :roll:

Dat moet wat worden als ik zwanger wordt.

pak suiker in de vriezer… :oops:

Was nog niet heel lang zwanger, maar met de mamamazzeldagen op dinsdag voor de deur staan en het raar vinden want ze zouden echt open moeten zijn. Terwijl de mamadagen pas woensdag beginnen :oops:

Naar de keuken lopen en dan vergeten wat ik daar ook alweer moest doen, haha gelukkig loopt mini nu mee en vertelt me wel even wat ik moet doen :mrgreen:

En ja, de boodschappen. drama! Haha bij mij ging het lampje branden dat ik zwanger was, dat ik de boodschappen had afgerekend en de helft vergat.

Maar tot nu toe valt het mee. Bij de eerste was het erger :mrgreen:

Leuk om te lezen dit! :mrgreen: hoop herkenning ook :lol:

Naast dat ik werkelijk alles vergat (wat ik ging doen, wie ik moest bellen, wat ik mee moest nemen…) zette ik ook vanalles op de meest onlogische plekken terug :shifty:

Het meest bijgebleven is mn kopje thee… Die vond ik na een flinke tijd zoeken (ik had toch thee gemaakt?!) terug in de koelkast.

Gelukkig weet je dan waar 't door komt :angel:

:lol:

geweldig dit!!

ik leg mijn spullen (nog) niet op een rare plaats terug, maar vergeet wel regelmatig mijn portemonnee mee te nemen naar de winkel…

sta je dan bij de kassa en wil je afrekenen…

@DarkAngel wrote:

:lol:

geweldig dit!!

ik leg mijn spullen (nog) niet op een rare plaats terug, maar vergeet wel regelmatig mijn portemonnee mee te nemen naar de winkel…

sta je dan bij de kassa en wil je afrekenen…

Ooh dat is helemaal niet leuk! :mrgreen: zeker niet als het je regelmatig overkomt :wink:

Ik was niet eens zwanger meer, maar dit was wel heel erg:

Ga ik naar de Ikea, beddengoed kopen omdat mijn zoon een nieuw bed kreeg. Ik afgerekend, loop met kar en kind naar de auto, kan auto niet vinden, eindelijk gevonden, draai de kar om mijn spullen in te laden… Welke spullen? :o

Had ik ze gewoon afgerekend en daarna op de band laten liggen, ben zo doorgelopen :doh: Ik dus als een haas terug naar die bewuste kassa (was nog zaterdag ook, dus stervensdruk) en ik zag geen spullen liggen… Vragen, had de cassiere ze maar in een tas gedaan, ze vond het al zo vreemd :think:

:mrgreen:

Ik had vanmiddag het eten al klaar gezet voor vanavond. De aardappels al geschild en de spruitjes stonden ook al klaar.

Dus om vijf uur draai ik het vuur open. Na een tijdje ruik ik een verbrand luchtje. Kijk nog even onder de pannen terwijl het vuur op staat of er niks onder ligt wat aan het verbranden is.

Na een kwartiertje sta ik mnd gehaktballen om te drasien en kijk naar de pan van de spruitjes… :shock: :? :o :wall: vergeten water in de pan te doen…dus de verbrande lucht kwam van de spruitjes :shifty: :doh:

Laatst ging ik mijn voordeelurenkaart van de NS activeren als OV-chipkaart. Dat deed ik bij een automaat die in een winkel stond, dichtbij de balie. Ik haal het ding uit mijn portemonnee en keek vol verbazing naar de magneetstrip; ik had er zo’n ding op verwacht "als … uh … nou, op een bankpasje …, ik kom niet op het woord … " Zegt de vrouw die achter de balie stond: “een CHIP?!” Ja, dát dus :mrgreen: (sjonge jonge, een chip op een OV-chipkaart, wie had dat toch gedacht). Overigens vertelde mijn man later dat die chip geïntegreerd is in het plastic en je hem dus niet ziet.

Verder eigenlijk weinig last van zwangerschapsdementie; alleen op mijn werk (waar je heel veel dingen uit je hoofd moet weten) kijk ik wel eens vaker in een database voor dingen die ik vroeger zo kon oplepelen. Het valt me dus eigenlijk best mee. Maar dit van die chip was toch wel echt erg! 8)