Augustusstoppers 2007 al 12 beebs & 2 mooie vlinders

lelle morgen je kleintje

en idd goed nieuws hier,geen epilepsie

hersenfilmpje was goed.

Goede morgen, op deze toch wel vreemde morgen. :mrgreen:

Snips, wat goed dat Quincy geen epilepsie heeft. Toch weer een zorg minder.

Iuno gefeliciteerd met MIKA!!! Ik hoop dat hij 2!!! leuke dagen heeft. En wat lief dat je het zondag bij je schoonouders mag vieren. Meis doe het rustig aan, zo ver dat gaat.

Biebs 23 september :dance: Dat moet een mooie dag worden! Het lijkt ver weg, maar voor je het weet is het zo ver. Je komt het dan wel even showen he. Hoe voel je je verder??

En wat sneu voor Sven. Heb je zo’n roze drankje gehad? Dat hebben wij een keer bij Kian gehad, echt rot spul, maar het werkte inderdaad als een tierelier. Ik hoop dat hij snel de oude weer is.

Bianca ik sms laura wel, daar MOET ze dan maar even tijd voor maken :wink: Maar stuur me toch maar een pb, mis dat ik hem nog heb voordat ik zo weg ga.

Nou meisjes, ik hoop jullie hier weer snel te zien. Vanavond wordt als het goed is wel onze eigen site geupdated. Dus mocht je nieuwschierig zijn, dan kunnen jullie daar in ieder geval een kijkje nemen.

Dikke knuf voor iedereen die hem nodig heeft

:-*

lelle daar gaan we zeker kijken!!

mss is het er al??!!

nikki heeft prikjes gehad :cry: mama moest ook heel hard huilen maar de kleine meid heeft het heel goed gedaan ik ben trots op dr :inlove:

xxx ga dr weer vandoor konijnen verschonen en de was doen en straks bij me moeder eten.

maar kom zo nog wel kijken of er al nieuws is!!

lelle, ik ha dgister helemaal geen tijd om je succes te wensen, schaam schaam… Maar zal vaanvond je site bekijken!

biebs, de 23e een echo, is echt aftellen zeker. :dance:

bianca, ah heb je mee zitten huilen, zielig he als je kindje verdriet en pijn heeft.

JA, SMS VAN LELLE!!!

JAAA! Onze meid is er. We noemen haar Tara Senna. Ze is geboren om 14.03 uur en weegt 3180 gram. We gaan nu heerlijk van haar genieten. Dikke Knuffel van ons viertjes.

Lieverd, eindelijk kunnen jullie gaan genieten van jullie prachtige meisje!

Van harte gefeliciteerd!!!

lelle van harte gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan.ze heeft een mooi gewicht hoor.

:: :: lelle…van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Tara Senna. :: ::

Ook de hartelijke felicitaties voor de beide mannen. :wink:

Geniet-ze!

Wat een prachtige naam trouwens. :inlove:

X Bren.

Breekt in

Lelle: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hele mooie naam hebben jullie haar gegeven. Hoop dat de keizersnede uiteindelijk mee gevallen is!! Geniet er lekker van!!

breekt uit

lelle en hubbie en grote broer(ja toch…geen zus toch…?) van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Tara!!!

enne ze is verre van klein hoor, lekker gewichtje heeft ze!

Ellen & fam. van harte gefeliciteerd met Tara!

En idd mooi gewicht hoor! :thumbup:

Verder nog ff ego, want wil niet te lang achter de computer zitten…

@lelle wrote:

Iuno gefeliciteerd met MIKA!!! Ik hoop dat hij 2!!! leuke dagen heeft. En wat lief dat je het zondag bij je schoonouders mag vieren. Meis doe het rustig aan, zo ver dat gaat.

Dank je :slight_smile: :-

Vandaag was iig een grote hit. Cadeau’s van ons en van mijn familie en uit eten geweest in zo’n ‘woonwarenhuis’ (beetje à la Ikea, maar dan kleiner en iets ander assortiment - had kortingsbonnen voor het restaurant 8) ). Hij beseft het duidelijk ook al een beetje. hij heeft zelf uitgepakt en was helemaal weg van z’n nieuwe speelgoed. :slight_smile: Ook de slingers vond hij helemaal ‘oh, mooooooi’. :inlove:

Verder gaat het momenteel goed, voel m’n rug wel bijna de hele tijd, maar doet (over het algemeen) niet echt zeer meer - dankzij moederlief die de afgelopen week bijna heel het huishouden heeft gedaan èn met de hond is gegaan :-
.

Morgen afspraak bij de gyn… :shifty:

Misschien dat ik zo’n bekkenband kan krijgen… Zou niet weten hoe ik het anders moet doen als m’n ouders weer weg zijn…

Lelle en fam: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

Mooi gewicht heeft ze toch hoor :thumbup: .

Iuno: gefeliciteerd met Mika.

bianca: :hug: nooit leuk als je kindje prikjes moet krijgen, ook al weet je dat dat het beste voor ze is :hug: .

Groetjes Renate

meiden ik kan t gewoon ff niet opbrengen om te reageren op iedereen, lees wel mee hoor.

gaat hier weer ff minder, maar was gister ook best een zware sessie.

hier duurt een sessie een uur maar ik heb er ook anderhalf uur gezeten hoor natas…maar goed dan ging t bij mij ook wel over muziek maar meer gevoels muziek. hahaha.

ik ben de weg even kwijt hier, zit nu in een stuk niemandsland en ben mn eigen ik kwijt, gelukkig heeft hij er een methode voor om mezelf weer terug te vinden. ofwel we gaan op zoek naar mn intuitie, wordt een intensieve reis, maar we komen er wel.

gister de ogen uit mn kop gejankt bij hem, maar lucht toch wel op, dat ie je zo begrijpt geeft je zo’n goed gevoel.

meiden dank voor al jullie steun :-*

Ja Lelle, gefeliciteerd met Tara, wat een mooie naam en haar gewicht is ook super zeg!!! Geniet ervan!

Freggel :-*

LELLE, ONWIJS GEFELICITEERD MET JULLIE TARA SENNA :inlove: :inlove:

PRACHTIGE NAAM VOOR EEN ONGETWIJFELD PRACHTIG MEISJE :inlove:

Freggeltje, dikke knuffel van mij!! Je mag altijd bellen he als je je hart wil luchten. En morgen kletsen we ook wel even als je dat wil hoor en anders krijg je een dikke knuff van me :-* :hug:

Vandaag is Matthijs jarig :mrgreen: Zal even een foto showen van de gebroerders hahaha

(Matthijs trekt trouwens een raar mondje hier, doet hij wel vaker de laatste tijd… 8) )

Ahh lief, en wat kijkt Thymen happy :inlove:

JOEHOE LELLE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER TARA SENNA (mooie naam)

!!!

GENIET ERVAN en mooi gewicht heeft ze!!

ben er weer vandoor ga naar me ouders huub is het hele weekend weg dus nikki en ik zijn met zijn 2e!!

hij heeft vrijgezelle feest en ze gaan naar de ardenne allemaal dingen doen.

minni wat een lekker stel zeg :inlove: :inlove:

freggel :hug: :hug:

weet iemand de site van Lelle nog? Ben eigenlijk wel benieuwd of daar een foto ofzo opstaat.

hoi

ik wil die site ook wel weten