Zo, volgens mij heb ik nu op iedereen wel zo ongeveer geantwoordt.
Ik moet straks om half elf bij de anesthesist zijn. Ben benieuwd of hij/zij mee wil werken, anders ga ik dus echt niet donderdag! Heb er vannacht al enorme nachtmerries over gehad… :shock:
Ja niets aan dames, die :twisted: Ik sleep die kerel van mij volgende ronde gewoon om 8 uur naar bed 8) Om de dag 8)
Missme, succes vandaag!! Spannend hoor, krijg je je baby te zien :inlove:
Hey han,
Kan jij mij in een pb uitleggen hoe ik zo’n lijstje kan maken…
Voor de juni mama’s hebben we er geen meer natuurlijk
Och lieve Han, ze gaan vast wel meewerken hoor! Ze hebben er niks aan als jij zo angstig bent!
Heb nog even een foto opgezocht van mijn buik toen ik 40 weken zwanger was van Tygo!
@babywens wrote:
Ja niets aan dames, die :twisted: Ik sleep die kerel van mij volgende ronde gewoon om 8 uur naar bed 8) Om de dag 8)
Missme, succes vandaag!! Spannend hoor, krijg je je baby te zien :inlove:
Met een zweepje erbij, dwingen die kerel… hahaha
@Missme1 wrote:
Hey han,
Ik had al een PB gehad van Eef (Amy82) dat ze de lijst wilde gaan maken.

oh perfect!
@Lindaaa wrote:
Och lieve Han, ze gaan vast wel meewerken hoor! Ze hebben er niks aan als jij zo angstig bent!
Heb nog even een foto opgezocht van mijn buik toen ik 40 weken zwanger was van Tygo!
Wat een mooie buik!!! :inlove:
Ik hoop maar dat ze mee werken… Sommige van die lui zijn nogal bot, en vinden dat je je niet zo aan moet stellen als volwassene. Maar ik ben echt fobisch voor naalden… :wall: Dus ik ga maar meteen van wal steken, dat ik op 1 keiharde voorwaarde maar kom daar, en als hij niet mee wil werken, stap ik per direct weer op. Heb ook expres het vragenformulier wel ingevuld, maar nog niet ondertekend… :silenced: :oops:
@HanB wrote:
@Missme1 wrote:Hey han,
Ik had al een PB gehad van Eef (Amy82) dat ze de lijst wilde gaan maken.![]()
Oh Han heeft het dus gezegd, ik dacht al

Momenteel even wat minder aanwezig hier, sorry! Besloten om niet een eerdere echo te maken, maar tot 16 november te wachten… Als het mis gaat, merk ik het vanzelf en anders heb ik dan een hele mooie echo

Zo, jij wil gewoon alles om maar zo vaak mogelijk je mooie kindje te zien!!
Meld! :mrgreen:
Dames ik steek hier weer in hoor, als ik op alles moet reageren dan wordt het wel een hele lange lap
Maar wil Hanb nog wel ff snel succes wensen bij de anastesist, hopelijk willen ze meedenken om dit voor jou allemaal een beetje dragelijk te laten verlopen :hug:
Verder heb ik het idee dat ik nu al m’n ei aan het leggen ben (voelde gisteren al zoiets) beetje vroeg maar goed, hier wordt elke gelegenheid goed benut dus eitje missen lukt toch niet :mrgreen:
Emma is opeens helemaal into halloween, begon ze gisteren over, ik denk dat ze ergens heeft opgepikt dat het iets met snoepjes te maken heeft, geloof dat ze toch teveel tv kijkt :mrgreen: En het stomme is…ze lust niet eens snoepjes, alleen chocola en koekjes :lol:
Hier ligt mijn mannetje opeens onder een deken op de bank, denk dat die zomaar ziek aan het worden is.
Nou, dus mooi niet, stom takkemens!! :evil:
In het heel kort komt het er op neer dat ik maar in therapie moet gaan! :wall: Dus heb haar haarfijn verteld dat ik al ruim 20 jaar ervaring bij GGZ heb, gelooft ze niet, omdat ze me te jong vindt! En wat ik dan zou doen als ik een ongeluk had gehad… :shock: Serieus… :twisted: Toen zei ik: Prima, dan zijn we nu klaar met dit gesprek, en kom ik donderdag dus niet. Toen krabbelde ze al terug. Dus nu staat er op het formulier dat ik onder mijn eigen risico eerst onder zeil wil, en dan pas infuus. Maar manlief gaat bellen om de zaak af te blazen, want ik vertrouw zo iemand absoluut niet mijn leven toe. Moet ze eerst maar eens wat cursussen patiëntbehandeling en inlevingsvermogen gaan doen!!! :twisted:
Ik ben in tijden niet zo verschrikkelijk pissig geweest!!! Ik word gewoon niet serieus genomen!
@Lindaaa wrote:
Hier ligt mijn mannetje opeens onder een deken op de bank, denk dat die zomaar ziek aan het worden is.![]()
Ojee… Hoop dat hij gewoon een luiwammesdagje heeft! :hug:
@ Han
Groot gelijk heb je hoor! Wat dat betreft geldt òòk in de ziektezorg dat ‘de klant koning is’, hoor. Bovendien gaat het wèl over JOUW lijf en leven (want een ingreep blijft toch altijd een risico, hoe routinematig het ook mag zijn).
Nu gauw weer verder, voordat er zo weer een uur voorbij is en ik weer niets heb gedaan (hoop 'weer’s zeg :lol: )
Heb een klacht ingediend bij de klachtencommissie… :twisted:
Heb dit geschreven:
Vanochtend heb ik een intakegesprek gehad bij anesthesie, voor een zuigcurretage aanstaande donderdag. Ik heb tijdens dat gesprek aangegeven dat ik een zeer ernstige naaldenfobie heb, en gaf aan dat ik graag eerst een kapje met een roesje zou willen, voordat het infuus gezet zou worden. Er werd me verteld dat ik dan maar een psycholoog moest bezoeken. Er werd gevraagd wat ik dan zou doen als ik een ernstig ongeluk zou krijgen. Ik voel me bijzonder respectloos behandeld, en heb dan ook de curretage afgezegd. In een periode waarin ik het al moeilijk heb, want ik heb mijn zeer gewenste kindje verloren, en moet daarvoor dus die curretage ondergaan, wens ik niet op deze manier bejegend te worden. Ik vind het dieptriest dat iemand denkt zo met haar patiënten om te kunnen gaan.
@HanB wrote:
Nou, dus mooi niet, stom takkemens!! :evil:
In het heel kort komt het er op neer dat ik maar in therapie moet gaan! :wall: Dus heb haar haarfijn verteld dat ik al ruim 20 jaar ervaring bij GGZ heb, gelooft ze niet, omdat ze me te jong vindt! En wat ik dan zou doen als ik een ongeluk had gehad… :shock: Serieus… :twisted: Toen zei ik: Prima, dan zijn we nu klaar met dit gesprek, en kom ik donderdag dus niet. Toen krabbelde ze al terug. Dus nu staat er op het formulier dat ik onder mijn eigen risico eerst onder zeil wil, en dan pas infuus. Maar manlief gaat bellen om de zaak af te blazen, want ik vertrouw zo iemand absoluut niet mijn leven toe. Moet ze eerst maar eens wat cursussen patiëntbehandeling en inlevingsvermogen gaan doen!!! :twisted:
Ik ben in tijden niet zo verschrikkelijk pissig geweest!!! Ik word gewoon niet serieus genomen!
Vreselijk zeg! Belachelijk eigenlijk! Net of het allemaal niet al moeilijk genoeg is zeg!
@Iuno wrote:
@ Han
Groot gelijk heb je hoor! Wat dat betreft geldt òòk in de ziektezorg dat ‘de klant koning is’, hoor. Bovendien gaat het wèl over JOUW lijf en leven (want een ingreep blijft toch altijd een risico, hoe routinematig het ook mag zijn).
Nu gauw weer verder, voordat er zo weer een uur voorbij is en ik weer niets heb gedaan (hoop 'weer’s zeg :lol: )
Hup, weer aan het werk jij! 8)
Ja maar Linda, ik doe het erom, dat weet je toch? :roll: Ik ben niet echt fobisch hoor, maar gewoon een beetje bang, meer niet… :wall: