Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

@Lindaaa wrote:

Mijn aanmelding voor moeders voor moeders is verstuurd, neem aan dat ik morgen meteen al wel gebeld ga worden. Zie er wel tegenop, de vorige keer heb ik er vaak misselijk boven gehangen, maar het is voor een goed doel. Vorige keer had ik een collega in mijn achterhoofd en nu een andere collega waar ik aan ga denken als ik het even niet meer zie zitten.

Heb hier een vervelend jongetje rond lopen, dus hou het hier voor nu even bij. T jochie is bekaf, hij is ook de hele week bij beppe, zijn tante of zijn oma geweest, dus t is niet zo gek dat hij zo vervelend is!
Plus dat een verhuizing ook een flinke impact heeft op een kindje, vergis je niet! Al die veranderingen, zijn lang niet altijd even leuk…

:hug: :-*

@babywens wrote:

Wat is een Urban Jungle ?

Kinderwagen (merk) we wilden graag en driewieler en liefst die, maar vonden hem nieuw nog best duur (compleet iets van 700), uiteindelijk hebben we een wat ouder model via Zeelandnet voor 75 euro gekocht. Alles erop en eraan, zelfs dekentjes, voetenzak en meerijplankje, zag er nog goed uit, hardstikke stevig, we hebben alleen een paar nieuwe bandjes erop gelegd en een paar knoppen/schroeven vervangen en hij gaan als een speer, die gaat nog best een kindje mee. Tsja hij is saai blauw en grijs ipv een of andere hippe kleur en er kan geen maxicosi op, maar dat hoeft voor ons ook allemaal niet.

Emma’s kamer is vrij neutraal, een roze muur, witte meubeltjes, wat planken aan de muur die inmiddels bomvol knuffels staan en oa haar eerste echofoto en de voorkant van haar geboortekaartje aan de muur. Het kamertje ernaast heeft een paarse muur en de kast die nu daar staat zetten we op Emma’s kamer (groot bed staat er al, wil ze alleen niet in, mutsie :roll: ) en de meubeltjes van Emma gaan dan naar dat kamertje. Over een paar jaar mag ze zelf meedenken over de inrichting en evt. nieuwe meubels mee uitzoeken.

babywens, las je vraag over het budget. Denk dat je met 2000 echt een heel eind gaat komen hoor, vooral als je niet perse het nieuwste wilt, en marktplaats ook goed is :slight_smile: ik heb bij aangeboden bijvoorbeeld ook nog een kamertje staan, heeft bij mijn schoonouders gestaan :slight_smile:

En kleertjes, als je niet perse merk wilt, bij de zeeman en wibra hebben ze vooral voor de babytijd onwijs leuke kleding! En voor weinig :slight_smile: en je kan kok natuurlijk gebruiken bij aangeboden :slight_smile: als wij nu een meisje zouden krijgen, gaat de hele kledingcollectie van Jayden weg. Dus heb ik straks een heleboel te verkopen haha! Nou ja, sommige pakjes bewaren we wel.

Over het kamertje, Jayden houdt zijn kamer en heeft al een nieuw bed. De baby krijgt onze kamer en de meubeltjes van Jayden, wij gaan naar zolder. Maar die moet wel nog helemaal opgeknapt worden…

Suusy hoe is het bij jou?

Om half 2 begon het te regenen, zijn om 2 uur vertrokken. Echt een onwijs leuke dag gehad! Nu onderweg naar mijn moeder, jayden slaapt even lekker in de auto :inlove:

Ladies, het is tijd voor Deel 5!!! :inlove: :inlove: :inlove: