Augustus- en Septemberstoppers 2011 #4 Al VIER zwangeren!!!

@inge77 wrote:

Waar is de rest trouwens, heb al een heel rijtje meiden niet gezien de laatste tijd.

Goede vraag. Ik zat gister even naar ons lijstje te kijken, en mistte ook al een paar meiden… :think:

Ik kom dan op Plien, Marlous, en Emmeken… :think: Meiden, waar hangen jullie uit???

Emmeken heeft hier zondag nog gepost…

Gister nog ergens anders op het forum.

Becky :hug: wij gaan samen met babywens voor een julikindje :mrgreen:

En Suusy en Amy, jullie hebben gewoon te vroeg getest :dance:

Emmeken had gezegd dat ze deze week veel moest werken en dus niet zou posten, van de andere 2 weet ik het ook niet.

Marlous zweeft wel op het forum rond, maar schreef de laatste keer dat ze ons niet goed bij kan houden. :wink:

Plien heeft vorige week voor het laatst gepost. Maar zij heeft sowieso nog maar 8 berichtjes, dus wellicht heeft ze nog wat moeite met uitvogelen hoe het hier allemaal werkt. :lol:

Ik zal ook maar weer even van me laten horen!

Ik geloof dat ik de test van missme gemist heb… maar natuurlijk nog van harte gefeliciteerd, super meid! Geniet er van.

Verder las ik wel van Becky, Amy en SuusQ dat jullie naar de juli-mama’s gaan. :cry: jammer maar hou vol het is nog allemaal zo vroeg. Wij hebben gewoon ontzettende mazzel gehad. Hier een dikke :-* voor jullie.

Verder zit ik zelf gewoon een beetje in de knoop met mezelf, haha nou eigenlijk dus niet. Wel heel blij met mij zwangerschap hoor, laat daar geen misvattingen over ontstaan. Maar voel me de ene dag gewoon niet zo sterk en happy als de andere dag. :wall:

Probeer wel een beetje bij te houden wat er op kok gebeurt maar zal niet overal op reageren behalve als ik er natuurlijk wel bovenop zit.8) zoals nu! :slight_smile:

Heb ik ook hoor Marga! Ene dag voel ik me top, de andere dag kan ik werkelijk niets hebben, en barst ik bij het minste geringste in huilen uit! Hormonen… :wink: :hug: :-*

dank je :-* fijn dat er meer zich zo voelen bij mij komt alleen ook de burn-out er nog bij. :thumbdown:

Gelukkig heb je nu de ruimte om daar weer boven op te klimmen! :-*

Issie lief?

@Marga173 wrote:

dank je :-* fijn dat er meer zich zo voelen bij mij komt alleen ook de burn-out er nog bij. :thumbdown:

:hug: Dat is gewoon kt…ken het, ben er nog herstellende van…volgens de arbo kan ik er geen last meer van hebben maar tegendeel is bewezen…

Sterkte :-

@Missme1 wrote:

Issie lief?

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ja hij is cute! :inlove:

We gaan weer richting de 50… :shock:

Heb net al heerlijk gekeken op het showforum babykamers :inlove: :inlove:

Hebben jullie daar al over nagedacht? Of ben ik de enige die zo vroeg is :oops:

vast niet :mrgreen: :mrgreen:

Ik leef nog hoor dames, het was een beetje druk afgelopen week maar nu heb ik lekker weekend, vanmiddag met man en kind de stad in geweest, even over de kermis gelopen, Emma keek haar ogen uit :mrgreen:

Ik zag van Missme een positieve test en een schattig klein hondje voorbij komen, gefeliciteerd…met allebei :dance:

Marga: goed voor jezelf zorgen hoor! :hug:

En ik zag dat er ook een paar dames een negatieve test hadden vandaag: jammer hoor :hug: Maar wie weet over een paar dagen…en anders: juli is ook een hele mooie maand :slight_smile:

Hier zou ik morgen of overmorgen mijn eisprong moeten hebben als ik goed gerekend heb, ik ben me normaal gesproken nooit zo bewust van de eieren (Emma is het enige ei wat ik bewust opgemerkt heb) maar er rommelt nu wel wat in mijn buik dus kan goed dat ik een ei aan het leggen ben (of m’n darmen zijn gewoon van slag, kan ook natuurlijk :wink: ) maar klussen doen we toch wel dus wanneer eitje ook komt: er staat altijd een warm badje voor d’r klaar :mrgreen:

Ik leef ook nog na een dag verhuizen. Ben kapot, lig op de bank en wil echt niks meer doen vandaag. Had gisteren nog enorme bekkenpijn, vandaag gelukkig nergens last van. Wel nu last van mijn buik, dus moet echt niks meer doen! las dat amy helaas een negatieve test had :frowning: heb ik nog meer gemist?

Bijna alweer een deel vol gekletst, kletskousen hier! :wink:

Hey Lindaaa, vlot het verhuizen een beetje? Heb je de boel op de rit?

Je zult wel blij zijn als het achter de rug is.

@Missme1 wrote:

Niet de moed opgeven! Het kan nog te vroeg zijn!

:pray: :pray: :pray: :pray:

Ik duim voor jullie!

Nu puppy bezoek. Hij is nu 4 weken, nog 4 weken dan mag hij mee!

denk het hier niet meer hoor :wink: hou er iig geen rekening mee, dan valt het altijd mee :mrgreen:

En julimama’s, daar ga ik ook voor :mrgreen: mijn vader was in juli jarig, dus vindt dat wel mooi :inlove: