@Amy82 wrote:
wat een spanning meiden!
Ik heb al de hele middag last van kleine steekjes in mijn onderbuik, net speldenprikjes. Waren we maar 2 weken verder…
Klusserdeklus! :inlove:
@Amy82 wrote:
wat een spanning meiden!
Ik heb al de hele middag last van kleine steekjes in mijn onderbuik, net speldenprikjes. Waren we maar 2 weken verder…
@HanB wrote:
@Amy82 wrote:denk anders dat ik mijn ei al gehad hebwat een spanning meiden!
Klusserdeklus! :inlove:
Dan nog… Klusserdeklusserdeklusserdeklusssssss!!! Je weet maar nooit!
vanavond nog maar eens een poging wagen ja :mrgreen:
@HanB wrote:
Je bent al twee dagen over tijd, jij wordt echt niet meer ongesteld!![]()
Vanavond kom ik echt eens kijken via de laptop, maar goed nieuws wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Ik ben gewoon echt hartstikke ZWANGER!
Babywens mijn duimen gaan nu voor jou draaien!
@Lindaaa wrote:
Vanavond kom ik echt eens kijken via de laptop, maar goed nieuws wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Ik ben gewoon echt hartstikke ZWANGER!![]()
@Emmeken36 wrote:
Allememachies dames wat kletsen jullie veel, ik was gisteravond werken en nu is er gewoon een nieuw topic en 2 zwangeren :dance:
HanB en Lindaa gefeliciteerd!!! :inlove:
Babywens succes vanavond met de test :thumbup:
En Ukkie27: okee maak je maar bekend, welke kp-er ben je! :mrgreen: (en wil je aub op kp hier niks over zeggen, mijn vader leest daar ook wel es mee en we hebben nog aan helemaal niemand verteld dat we aan nummer 2 begonnen zijn, beetje lullig als hij het dan daar leest :shifty: )
@Lindaaa wrote:
Vanavond kom ik echt eens kijken via de laptop, maar goed nieuws wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Ik ben gewoon echt hartstikke ZWANGER!![]()
@ukkie27 wrote:
@Emmeken36 wrote:Allememachies dames wat kletsen jullie veel, ik was gisteravond werken en nu is er gewoon een nieuw topic en 2 zwangeren :dance:
En Ukkie27: okee maak je maar bekend, welke kp-er ben je! :mrgreen: (en wil je aub op kp hier niks over zeggen, mijn vader leest daar ook wel es mee en we hebben nog aan helemaal niemand verteld dat we aan nummer 2 begonnen zijn, beetje lullig als hij het dan daar leest :shifty: )
Allereerst de zwangeren hier gefeliciteerd, lekker vlug allebei :mrgreen:
Ik ben Esthertjuh op KP en reageer daar ook niet omdat wij het ook niemand hebben verteld en er op KP kennissen van mijn ouders meelezen![]()
@HanB wrote:
@Lindaaa wrote:Vanavond kom ik echt eens kijken via de laptop, maar goed nieuws wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Ik ben gewoon echt hartstikke ZWANGER!![]()
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
@HanB wrote:
@ukkie27 wrote:@Emmeken36 wrote:Allememachies dames wat kletsen jullie veel, ik was gisteravond werken en nu is er gewoon een nieuw topic en 2 zwangeren :dance:
Allereerst de zwangeren hier gefeliciteerd, lekker vlug allebei :mrgreen:
Ik ben Esthertjuh op KP en reageer daar ook niet omdat wij het ook niemand hebben verteld en er op KP kennissen van mijn ouders meelezen![]()
Thanks! :inlove: :inlove: :inlove:
Succes meid! :inlove: Ben je ook een augustus of septemberstopster, of ben je al langer bezig?
Wij schrijven wel veel! :inlove:
@Amy82 wrote:
wat een spanning meiden!
@SuusyQ wrote:
@Amy82 wrote:wat een spanning meiden!
Die heb ik ook … :roll:
Babywens, nog maar een half uurtje!!!
Nog 25 minuten!
Suusy: Verder leven we helemaal niet met elkaar mee hoor… :liar: