Meiden, ik reageer wat minder en daar ben ik me ook bewust van maar dat komt doordar ik erg verdrietig ben dat door de operatie wij de eerste ronde hebben moeten overslaan en de kans groot is dat we ook de tweede ronde moeten overslaan
Precies naast de plek waaraan ik geopereerd ben zit de volgende alweer. Heb zojuist via internet een afspraak gemaakt maar ga morgenochtend nog even bellen om een nieuwe afspraak eerder te krijgen. Misschien is er iets aan te doen of kunnen ze me eerder helpen.
We gaan er in ieder geval vanuit dat dit weer een operatie zal worden en we dus weer een ronde verder gaan
Sorry dat ik niet zoveel reageer maar het doet me gewoon pijn als ik weet dat wij even niet mee kunnen gaan naar de volgende ronde :oops:
Begrijpelijk Becky :hug: hopelijk kunnen ze snel al die ontstekingen verhelpen :hug: :hug:
Lieve Becky, het zit ook echt niet mee bij jullie he :hug: joop zo dat jullie tijd ook snel komt!
Ik zit nu o het ellendige wachtbankje… Heb mijn banner ook even aangepast, aangezien ik nu misschien later mijn nod heb…
Beck, het zit je niet mee… :hug:
oow dat is echt knap kl***te zeg becky. knufff
Beckske :hug:
Hoe gaat de verbouwing Han?
In sneltempo! :mrgreen: Kapel wordt vandaag waterdicht gemaakt. Morgen dan afwerken, en daarna nog de muren van de kamers zetten, en dan is het al klaar! Hopelijk eind van de week, begin volgende schilderen, behangen, en inrichten…
Volgende week al inrichten?? Wat roer jij door de koffie, dat ze zo hard werken?
Speed en uppers… 8) Tis hier hartstikke gezellig met vier, en vandaag zelfs even zes, man in huis! :mrgreen: :-*
Becky :hug: Ik zal duimen dat jullie eerste IUI straks gewoon meteen raak is en dat je snel kan starten
Heb gister een digitale test van CB gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Ook de KV was veel donkerder dan vrijdag :mrgreen: 5 oktober heb ik de eerste echo. Ik krijg de eerste 2 echo’s in het ziekenhuis en als die goed zijn mag ik zelf een verloskundige uitzoeken. Vind het nu wel erg spannend. Heb eigenlijk ook nog nergens last van. Alleen brood krijg ik dus echt niet meer weg, maar dat is al ruim 2 weken zo. Ga dus maar proberen crackers ofzo te eten.
Ukkie :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: super gefeliciteer!!!
Be k :hug:
Eef, ik hoop dat jij ook snel positief test!! En de rest natuurlijk ook :mrgreen:
Leuke banner ukkie!
Ligt het aan mij, of is het hier wat stiller?
Momenteel ben ik bezig met witte wasjes wegdraaien en strijken. leuk werk :inlove:
Zo ff keuken poetsen! Verder weinig nieuws.
Bij de eerste is dat strijken nog leuk…
@Lindaaa wrote:
Bij de eerste is dat strijken nog leuk…
Ik vond het nu anders ook erg leuk, al door roze spulletjes :inlove:
Pfff, heel mijn getypte stuk weg :(.
Poging 2!
Dag Lieve meiden!
Ik ben erg afwezig en ik dacht voordat ik oneervol uit ons lijstje wordt geknikkerd hier maar even een update ;-).
Ik loop sinds kort bij een accupuncturiste en het helpt! Mijn hoofd is zo heerlijk leeg, geen getest, getemp of obsesief opgezoek. Ze vroeg me de laatste keer welke dag van mijn cyclus ik zat. uhmm… ik had geen idee! :mrgreen:
HEERLIJK! Maar dat zorgt er ook voor dat ik dus minder hier kom…
We weten nog niet wat we gaan doen straks als in november d euitslag van manlief’s zaad weer slecht blijkt te zijn. Op dit moment zeg ik niks. Maar goed… Wie weet veranderd dat wel weer.
Denk aan jullie!
Han, wat fijn dat je verbouwing zo heerlijk snel verloopt.
Eef, denk regelmatig aan je :hug: suc6 op het wachtbankje!
Uckse GEFELICITEERD!! Het is je gegund!! en nu heel hard blijven plakken beebje!
Becks! :hug: :hug: :hug:
En voor de rest! Succes met zwanger zijn, hoop dat alles voorspoedig gaat. Voor degene die bevallen zijn ik hoop dat jullie genietne, goed herstellen en lekker pronken.
Voor degene op de wachtbank. Denk aan jullie!!
:-*
Trouwens ongesteld geworden. GRRR echt zooo iritant als je 1 dag over tijd bent! Geen bloed, geen streepjes, hoe bedoel je onzekerheid. Nieuwe nod? Werkelijk waar geen idee :mrgreen:
Goed van je te horen Suus en wat pak je alles goed aan! Knap hoor!!
En waarom zou je uit het lijstje gekickt worden?! Gekkie!! Neem je tijd meid! :hug:
Fijn Suusy, dat het goed met je gaat! Hoop zo dat je ons binnenkort ook Ehm positieve test kan laten zien… En gekkie, van het lijstje gehaald worden…
Benzaiten, hoe gaat het met jou?
Meiden, even via telefoon.
Ben bij de chirurg geweest. Hij wilt niet opereren omdat het nog geen abces is en de wond nog open is. Vuil moet er hopelijk dus nog uitkomen. Alleen als het echt erm abces word moet ik terug komen. Hopelijk wordt het dat dus niet. Met ook al eren beetje bloed verloren dus morgen bellen met de poli.
Hopelijk kan de eerste iui dus gewoon plaatsvinden vind het nu wel spannend worden want het is dus afwachten wat mijn lichaam gaat doen.
Duimen jullie mee dat we gewoon de iui kunnen doen?
Sorry voor het ego berichtje en de spelfouten.
Ga nu lekker slapen want ben erg moe. Stress komt er nu ook en beetje uit.
Xx
Ik ga hier heel hard duimen draaien voor je becky!!