Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Die afscheiding klinkt echt heel positief Ukkie, ondanks dat je verder geen kwaaltjes hebt…

Bij Jayden en Quincy had ik al voor mijn nod ook veel meer last van afscheiding…

Gefeliciteerd Ukkie!!

Oh misschien ben je wel zwanger!! :pray:

Ukkie, goed nieuws dus! Hopelijk vandeweek nog meer goed nieuws!! :pray:

Ik ben zwanger, er stonden gewoon 2 streepjes :shock: :mrgreen:

:inlove: Gefeliciteerd Ukkie!!! :inlove:

FOTOOOOOOOOO!!! :mrgreen:

Ik weet niet hoe dat moet :shock:

Maar liever nog niets op Facebook want zelfs vriendlief weet het nog niet :oops:

Ik wil hem er wel opzetten? :mrgreen:

Jippie!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

En nu kleppie dicht die foto komt wel, eerst je vriend!!! Hij wordt papa!!! Je wordt mama!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Waaaaaaaaaaaa Ukkie!!! gefeliciteerd!! Echt supergaaf!! jeeej!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

eindelijk weer eens een positieve test, dat mocht ook wel weer eens :wink:

gewoon je 1e iui raak, hoe geweldig :slight_smile: je had ‘gewoon’ een beetje hulp nodig!

btw, ik heb je volgens mij niet eens op facebook :think:

Waahhh, gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat zul je blij zijn!

@HanB wrote:

Ik wil hem er wel opzetten? :mrgreen:

Ehm, maar ik weet niet hoe ik hem op de pc krijg :stuck_out_tongue: Tenminste, ik weet niet waar het kabeltje ligt.

Eef, je hebt me wel op FB, alleen zie je dan een witte kat :stuck_out_tongue:

En thanx allemaal voor de felicitaties :mrgreen:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UKKIE!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :smiley:

Nu hard duimen dat beebje lekker een maandje of 8 blijft plakken… :pray: :pray: :pray: :-*

Woehoe Ukkie!! :shock: :dance: :dance: :dance:

En hoe reageerde de papa? :mrgreen:

(kom je straks dan ook op kp meekletsen? :wink: )

Ik lees nog steeds mee hoor maar van reageren komt niet zoveel, maar ga maar uit van geen bericht goed bericht: met de boys alles goed, groeien als kool op mijn befaamde slagroom :mrgreen:

Whaaaaaa mis ik hier gewoon het nieuws van de dag!!! Wauwwwww!!! Van harte Ukkie!!! Fantastisch fantastisch fantastisch! Hoe fijn is het toch dat we in een land wonen waarin je even een klein steuntje in de rug krijgt om zwanger worden! Lang leve de medische wetenschap!

Genieten en hopelijk blijft dit wondertje plakken, hebben we met z’n allen verdiend hier!! :pray: Hoe reageerde de papa?

Ik lees weer eens preciesop het goede moment.

Ukkie gefelciteerd meid, wat geweldig voor jullie na zo lang wachten in één keer raak.

Ik heb nu een afspraak staan voor 19 november om bloed te laten prikken daarna maar weer beginnen met foliumzuur en dan maar weer afwachten.

Sorry dat ik op het moment er niet zo veel ben, maar mijn hoofd staat gewoon nu even niet naar zwanger worden, omdat het eigenlijk nog niet mag.

Hey Inge, spannend allemaal weer! Hoop zo dat het goed gaat :pray:

Hier ben ik bezig met de tekst van het geboortekaartje. Is nu af, nog goedkeuring man nodig en dan kan ik het mailen. Krijg de enveloppen als de proefdruk is goedgekeurd, dus ik begin een beetje zenuwachtig te worden.

Hoe is het verder met iedereen? Lekker weekend aan het vieren?

Ukkie: zit je nog in de zevende hemel samen met vriendlief? :inlove:

Heerlijk gevoel he!!

Ja, mijn ovulatietest was net eindelijk positief!!

@Amy82 wrote:

Nou wat doe je hier dan nog :angel: :mrgreen:

@babywens wrote:

@Amy82 wrote:

Nou wat doe je hier dan nog :angel: :mrgreen:

:mrgreen:

Jij weet niet wat ik wel weet :silenced: :mrgreen:

@Amy82 wrote:

Jij hebt dus een heeeeel gezellig weekend!! :mrgreen: