Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Hi meiden,

Jeetje nog steeds geen positieve testen. Wel zijn er een paar een stapje verder bij de artsen.

Benzaiten, vervelend dat jeje zo voelt :hug:

Hier wordt ook de reiswieg gebruikt, alleen bij auto vervoer de mc!

Eef, hopelijk heb je niet je ei gemist!

Verder voor iedereen :-* :hug:

Lin, hoe gaat het met romee?

We hebben wel donderdag en gistermorgen geklust. Ben benieuwd naar ovutest straks.

Hoe gaat het met Joey, Missme?

Becky, hoe gaat het met jou?

Ukkie, hoe is het met je na je iui? Hoe voel je je?

Ik ga vanmiddag met Jayden op kraamvisite bij Tedski en Wessel van de junimama’s.

Eef, wat dapper van je! Maar wel heel veel sterkte, zal vast niet makkelijk zijn…

Met Romée alles prima hoor! Tygo voor t eerst naar school vandaag, dus hoe het met mij is? haha ik voel me onthand, alsof navelstreng zojuist pas is doorgeknipt. T is stil in huis, maar hé heb nog niet gehuild! :wink:

Kinderen krijgen begint met loslaten… :wink: :-* :hug:

Hier alles ook ok. Slaapkamer is bijna klaar. Van de week nog even verf halen voor de deur en het kozijn, en die in de lak zetten. En onze kledingkast moet nog verhuisd worden. Muren zijn in ieder geval klaar, en het nieuwe bed staat sinds zaterdag, en slaapt heeeeeeeeeeerlijk! :inlove: Zal straks foto’s in het showforum zetten van hoe het was, en hoe het nu is. :mrgreen:

Groot deel van de voorzolder is gister al leeg gehaald door manlief en oudste dochter, onder supervisie van moi. Ik lag plat op bed, want uiteraard veel teveel gedaan zaterdag met behangen en bed opbouwen en zo. :roll: :oops:

Vandaag gaat het redelijk, misschien een 7 op een schaal tot 10. Voor mij is dat doenbaar, zaterdag was het een 10+ met een platinum griffel. :wink:

Onze plaats staat nu al behoorlijk vol met spul dat allemaal naar het stort kan. :shock: En dan hebben we nog niet de helft van de complete zolder uitgezocht… :think: :eh: Nog 1 week om alles uit te zoeken en leeg te halen, ik hoop maar dat we het redden! :shock:

Eef, stoer wijf, veel plezier vanmiddag, hoop dat je er ondanks alles ook een beetje van kunt en durft genieten. Dat het niet alleen maar zwaar is… :hug: :-* :-* :-*

Ben, blijft moeilijk, die onderzoeken… :hug: Vervelend dat je van tevoren niet goed genoeg was ingelicht over wat er allemaal die eerste afspraak al zou gaan gebeuren!

Rest ben ik weer eens vergeten wat ik wilde schrijven… :oops:

@ Marga

Haha, zulke mijlpalen zijn voor de mama’s vaak erger/meer wennen dan voor de kids. Maar geloof me, 't went snel genoeg, hoor. :wink:

@ Eef

Hoop dat het een gezellige middag wordt, al zullen er ook best hele moeilijke momenten bij zijn. :hug: :-*

Hier gaat het wel. Volgende week weer controle en dan hoor ik wel of ik zo door kan blijven gaan, of dat ik toch echt nòg een stapje terug zal moeten doen. Gelukkig zijn de kleuterklassen hier deze week ook weer begonnen (basis- en middelbaar onderwijs beginnen volgende week weer). Is 's ochtends wel weer wat hectischer, maar heb nu iig 's ochtends alleen de jongste thuis, dus kan dan mooi een uurtje of 2-2,5 echt rust nemen - en ik hoef nu natuurlijk niet meer (zo goed als) elke dag ‘verplicht’ nog een poos met kids naar buiten. Scheelt toch ook weer. :slight_smile:

Wow eef, stoer, veel plezier!! Met J alles goed, overdag slapen is nog altijd alleen als hij wil, maar snachts nog steeds doorslapen :slight_smile: heb er erg veel moeite mee dat ik eigenlijk vandaag al had moeten werken, en J nog steeds geen ritme heeft, hoe had dat gegaan bij mijn ouders?? Gelukkig heb ik nog 3 weken vakantie, maar hopelijk heeft hij dan wel een ritme, ik krijg hem soms met moeite stil laatmstaan hoe hij is bij een ander :think:

Ik zou het liefst niet werken maar goed dat gaat niet…

Lin fijn dat alles goed gaat :inlove:

Han, rustig aan he, je hebt maar 1 lijf!

MissMe, Ik weet, maar het moest echt klaar, en ML kan het niet… :roll:

Iuno, ben benieuwd, succes! Hopelijk brengt de rust een positieve invloed…

Hier gaat het de goede kant op. Wond zag er vrijdag netjes en schoon uit.

Wel zit er helaas weer een verdikking, wat zowel littekenweefsel dan wel een nieuwe gang kan zijn. Moet dat nu weer in de gaten gaan houden.

Met Jeroen afgesproken dat zolang ik er geen last van heb, ik er ook niets aan laat doen. Ben het een beetje zat allemaal. Heb mijn eisprong wel eerder gehad, dus dat zou inhouden dat de inseminatie ook eerder plaats kan vinden :pray:

Vandaag is de officiele sleuteloverdracht geweest van de oude woning, dus daar zijn we nu ook helemaal vanaf :dance: Zoals verwacht is de (h)ex niet op komen dagen maar heeft ze een volmacht getekend. Maar dat maakt ons niet uit. Wij zijn er in ieder geval vanaf en kunnen dat hoofdstuk dan nu ook echt afsluiten.

Vanaf morgen ga ik weer werken. Weliswaar aangepaste tijden cvoor deze week en zolang de wond niet dicht is, maar dan ben ik in ieder geval weer aan de slag. Want begin het allemaal een beetje zat te worden thuis. Heb het nu wel gezien.

Daarbij ben ik ook erg ongeduldig en kan ik niet wachten tot de de eerste IUI hebben gehad. Niet dat we ons blind starten op deze poging, maar dan kan je in ieder geval doorleven naar de volgende :shifty:

Becky, heb je de IUI in eigen cyclus of met hormonen?

Eef, mijn vruchtbaar slijm en ovutesten liepen ook niet altijd gelijk. Had soms pas vruchtbaar slijm na mijn eisprong :think:

Ikzelf heb al de hele dag last van winderigheid en een heel klein beetje kramp zoals bij een ongi. Ook al de hele week erg veel slijmverlies, heb gewoon een inlegkruisje nodig :shock:

Ga niet meteen te hard van stapel lopen, maar dat klinkt erg hoopvol! :pray:

Uk, ik heb het in mijn eigen cyclus de eerste 3 keren. Daarna eventueel en hsg en dan 3 met medicatie

Iuno lekker de kinders weer op school en jij wat rust :thumbup:

Han wie gaat de boel naar de stort brengen? Kun je niet nog de kringloop wat op laten halen? Bij ons zijn er diverse die het gratis komen halen.

Je man boft maar met zo’n vrouw die alles overziet. Maar anders om ook geloof ik. :wink:

Linda hoe heeft Tygo het gedaan op school?

Missme nog een keer. Het kan trouwens best dat J bij j ouders wel ritme oppakt. Andere omgeving en zij zien hem niet elke dag zoals jij. Dat is in ositieve zin heel anders. Nieuwe energie zeg maar. Jij loop dag in dag uit er mee.

Eef hoe was het?

Becky rustig aan hoor. Vervelend van het litteken weefsel.

En wat lekker dat het huis nu helemaal afgerond is, top.

Ukkie het begin is er. Hopelijk brengt het iets moois.

Hier een stil huis. M. wennen op kdv, D. naar school maar die haal ik zo opmet zn neefje voor een broodje en dan weer hup naar school om vervolgens M. weer lekker op te halen.

Tygo deed het super op school, ging vanmorgen weer met veel plezier heen! En hoe was het met m. op het kdv?? En hoe ging het met jou Marga? Ik zie er al enorm tegenop, gek dat we onze meid volgende maand al richting het kdv moeten brengen!

Wat fijn Linda en kan jij het met R. het een beetje regelen van en naar school. Veel bekijks zeker in de klas?

Hoe het met mij is. Dacht de de zws-hormonen nu wel een beetje uitgewerkt waren maar gister was ik moe en dan vlieg ik emotioneel toch wel erg heen en weer. :? Geen idee of dat ook og met mn Burn-out te maken heeft. Maar het laat me toch wel een beetje schrikken. Moet niet vaker gebeuren want dan toch maar weer naar de ha. Verder bn ik nog steeds bezig met he kma-dieet. Maar gebruik wel wat yoghurt en 1 broodje kaas p/d.

Ach het blijft nu nog steeds per dag bekijken wat wil, lukt en moet. Ben blij dat ik nog niet werk.

Hoe is het verder met iedereen?

:-*

Ze zeggen: 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren, maar ik weet uit eigen ervaring dat dat ook prima nog ruim een jaar kan duren!

Nu gauw naar de fysio! :-*

Heb net een wit babywasje opgehangen en er draait een roze :inlove:

Morgen lekker strijken :slight_smile: (en dat zeg ik niet vaak 8) )

Moest ik even kwijt :mrgreen:

@babywens wrote:

Heb net een wit babywasje opgehangen en er draait een roze :inlove:

Morgen lekker strijken :slight_smile: (en dat zeg ik niet vaak 8) )

Moest ik even kwijt :mrgreen:

:lol: :thumbup:

Ik mag afstuderen :mrgreen:

Super Ukkie!!

En je nod komt er bijna aan, spannend! Voel je al wat? :mrgreen:

Nee, ik voel nog niets. Normaal had ik een LF van 10 dagen en dan had ik gisteren ongi moeten worden. Maar dat kan door de hormonen natuurlijk anders zijn nu. Verder nog steeds veel meer afscheiding als normaal.