Aug & sept 2009 stoppers,Hier niet meer reageren aub!!!

vandaag wat gehad,

Er zijn gewoon 4 mensen die verteld hebben dat ze zwanger zijn.

Ook liep ik met mn collega naar school toe kids ophalen, toen lag er een verpakking van een zwangerschapstest op de grond, ergens uit de otto gevallen waarschijnlijk.

Misschien voortekenen. :pray:

ik voel nog steeds geen ongi verschijnselen.

wel opgeblazen gevoel. en witte afscheiding.

@geneva een vieze smaak kan idd een kwaaltje zijn, heb ik heel erg gehad.

Knollie…heb je normaal altijd een regelmatige cyclus??

ja heel regelmatig

meestal 28 dagen, alleen vorige maand was het 26.

en de vorige keer had ik ook al 3 dgn van tevoren bruinverlies, nu nog niets.

moet zeggen dat ik nog steeds een beetje hoop heb.

Ja daarom vroeg ik het idd…dat geeft een beetje hoop,…als je normaal nu al bruinverlies o.i.d. hebt! Hoe gaat het met je nek??

heb heeel warm gedouched, pijn is ietsje minder.

maar oei wat doet het zeer zeg.

heb wel dyclofinac in huis maar durf dat niet te nemen nu.

Mag paracetamol wel als je zwanger bent (want je weet maar nooit)

Wat rot voor je…maar idd je weet maar nooit :wink:

Hoop dat het snel wegtrekt!!

knollie: zou even googlen of je wat kunt nemen. Maar dat zijn inderdaad wel goede tekenen zeg. Ik hoop het zo voor je, maar het is toch wel goed dat je nog geen bruine afscheiding hebt.

enneh 4 mensen die vertellen dat ze zwanger zijn, ik zou zeggen snuif de hcg-tjes lekker op.

Mimster: Ik denk dat er wel redelijk goed getimed is. 1 dag voor mijn eisprong in ieder geval. mijn ei was wat laat deze periode, dus we waren goed bezig zeg maar, maar moesten langer dan verwacht volhouden.

ik voel nog niks, maar ja het is ook pas 4 dagen na de eisprong. ik kan pas volgende week gaan testen. heb wel wat gevoelige borsten, maar verder niet heel veel zeg maar. Ja ik voel me niet geweldig maar dat lijkt meer gewoon niet lekker zijn dan van een eventuele zwangerschap te zijn.

Nou WM ik hoop het echt voor je…je hebt goed rond de dagen geklust dan…daar kan het niet aan liggen… :slight_smile:

Wilde even zeggen dat ik zo blij ben met jullie allemaal. We leven zo met elkaar en gunnen elkaar ook echt een positieve test. Dat er maar snel veel positieve testen mogen volgen en hopelijk ben ik niet de 1e, maarzijn er voor mij nog een aantal anderen. X

@Vlinder83 wrote:

Beate, typloos ben ik ook wel eens hoor en kok-moe ook haha.

Tja ik probeer wel mee te lezen maar meiden jullie kletsen echt wel heeééél veel!! :roll:

Ik heb eigenlijk geen nieuws, het klussen is niet echt om van de daken te schreeuwen maar dat wisten jullie al. Dus ik denk dat er deze maand weer een teleurstelling gaat ontstaan… :frowning:

Dan maar hopen dat ik volgende maand wel een positieve test in handen heb anders moeten we door naar de gyneacoloog…

Maar goed we houden moed!

Mijn baas weet sinds vandaag ook dat we proberen om zwanger te worden, ik kon er niet onderuit om het te vertellen omdat ze vroeg wat ik met mijn overige uren van 2009 wilde. En als ik ze wilde meenemen dan moest ik wel een goede reden hebben…

Euhm ja mijn reden is toch dat ik hoop in 2010 zwanger te worden.

Ze reageerde gelukkig heel erg enthousiast, dus dat is een pluspuntje.

Nou meiden ik ga weer.

Iedereen waarvoor het spannend is wens ik super veel succes.

En ik lees jullie weer.

:-*

@ Beate

Mag ik vragen wat de reden is dat jullie naar de gyn. gaan, of heb ik iets gemist.

@dijo, wij zijn druk met klussen en overdags gewoon weer druk met de dingen die moeten… werken etc… Irene is ook een echt handenbindertje dus ik vermaak me wel hoor… Nu alleen die vieze sneeuw nog weg

hier nog geen ongie

wel heel veel pijn in mn rug/ nek, daar ben ik op dit moment drukker mee, dan te denken aan een evt zwangerschap.

Moet zo naar de dokter, mn man is in huis gebleven vh werk, omdat ik bijna niets kan.

jeetje knollie dan is het goed mis met je nek. heel veel sterkte!!

wm zo ervaar ik dat ook. iedereen is zo begaan met de anderen. echt heel fijn.

geneva nog getest?

tigru hoe is het met je?

wm voor jou duurt het ook niet meer zolang voor je kunt testen he?

penelope hoe voel je je? en jij dijo?

hier niet meer getest en dat laat ik ook ff zo hahahha. damon word een beetje gepest op school. ik heb hem eerst gezegd dat ie het zelf aan de juffrouw moest vertellen maar dat durfde ie niet zo goed. dus ben ik naar de juf gestapt. en ik was ook niet de enige die naar de juf stapte. er waren al meer klachten. er zit bij damon gewoon een echte pestjongen in de kas met een paar volgelingen. de juf houd het in de gaten maar ik hoorde al van een andere moeder dat ze er helemaal niks aan doen. nou lekker dan want mijn zoon is al zo onzeker. dus als er niks veranderd en de juf doet er niks mee dan stap ik gewoon naar de directie. kijken of ze er dan wel wat aan kunnen doen.

@ Lotte

Och was sneu dat D.amon gepest wordt. wel goed dat juf het inde gaten houd. Maar houd het zelf ook goed in de gaten. Ik heb zelf een pestverleden, en dat is niet fijn.

mijn meisje is vandaag jarig, en heeft haar tweede dag op de basisschool… beetje raar is het wel hoor!

fietje van harte gefeiciteerd met je meissie!! hoe oud is ze geworden?

nou lotte, volgens mij ben je zwanger, want je logica lijkt niet te werken :wink:

ze is 4 geworden (zie onderschrift, en het feit dat ze haar tweede dag op de basisschool heeft)

ik heb ik elk geval weer goede hoop voor jouw zwangerschap!

hahahha fietje zou je denken? maar vogens mij is mijn logica na de zw van mijn eerste al niet meer goed gekomen ahhahah. maar een hele fijne dag gewenst!!

haha

Fietje dat dacht ik ook gelijk: als je naar de basisschool gaat ben je 4.

haha Lotte!

een fijne verjaardag voor je dochter.

ben net naar de dokter geweest. voor mn nek.

mag dus nu geen pijnstilling ivm evt zwangerschap, verder gevraagd hoe het nu zit met steeds die negatieve testen, ook al ben ik overtijd.

Zij zei dat het nog wel een week kon duren voordat je positief test.

Laten we dus hopen dat ik niet ongesteld wordt :pray: