Aug & sept 2009 stoppers Al 13 zwanger, nog 11 te gaan!

Ik meld me ook weer ff! Beetje hectische dagen achter de rug: babydingen uitzoeken bij broerlief want hun kleine meid is inmiddels uit de couveuse en mag naar huis zodra ze geen sondevoeding meer nodig heeft :dance: :dance: , thuis een ziek kereltje gehad en nu zijn J. en ik dus zelf snipverkouden… Luuk voelt zich al weer veel beter gelukkig.

Melizza: een streep is een streep hoor! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd…en ik hoop dat je snel een duidelijke test in handen hebt!

Weer een aantal NOD’s op komst zag ik…spannend hoor!! Ik duim me suf.

Dama: waar zit je?? Op een roze wolkje misschien…? :wink: Ik hoop het voor je!

ja dama hoe is het met jou? ik hoop ook dat je op een roze wolk zit en neit op een donkere regenwolk.

Lotte, jij hebt dezelfde NOD als Melizza, heb je nu ook niet de neiging om te gaan testen? Of had je een laat ei?

Squirrel, beterschap.

penelope ik kan me goed inhouden omdat ik natuurlijk een langere cyclus kan hebben vanwege de mk. en ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus.

penelope had je ook vlak voor je nod extra afscheiding? ik had gister nl dikke witte afscheiding.

ik denk dat eht deze ronde niet is gelukt.

@lotte82 wrote:

beate al getest?

nee ik heb nog niet getest, ik denk dat ik maar gewoon wacht.

mijn nod hier op kok staat op vandaag omdat ik vorige maand op de 7e mijn menstruatie had. maar als ik uit ga van mijn gemiddelde cyclus van 33 dagen dan moet ik wachten tot de 10e.

dus ik laat jullie nog even in spanning!

ik had gisteren na het klussen wel last van krampen, niet echt prettig zeg maar.

nou ik ga even ons huisje weer schoonmaken en dan vanmiddag even nog een paar uurtjes werken.

x

@lotte82 wrote:

ik denk dat eht deze ronde niet is gelukt.

kom op lotte, wel moed houden hoor! :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik probeer het beate.

@lotte82 wrote:

penelope had je ook vlak voor je nod extra afscheiding? ik had gister nl dikke witte afscheiding.
Dat heb ik na de eisprong 1 x gehad maar niet extra dik ofzo.

@lotte82 wrote:

ik denk dat ik ongi moet worden want ik heb dikke witte afscheiding.

Lotte al ongi geworden… misschien een troost! Want ik had dat ook voordat ik merkte dat ik zwanger was. Had paar dagen voor nod dik wit slijm daarna doorzichtig… dus hopelijk is t voor jou ook zover!!

Melizza… zou leuk zijn als je ook zwanger zou zijn… :slight_smile: Alvast beetje gefeliciteerd… ben benieuwd naar de officiele test :wink:

Hoe was het weekend meiden…

Ik ben alleen extreem moe verders alles goed…

dijo dat geeft me stiekem toch nog een beetje hoop. ik heb het ook alleen maar gister gehad.

Lotte, ik zou het je heel erg gunnen als je nu al weer zwanger zou zijn :pray:

Veel plezier vanavond Vlinder!

lotte… ga voor je duimen komt goed meid… :pray:

o,ja… vlinder waar heb jij je echo laten maken!? En hoe kwam je aan dat bedrijf/echomaker… niet lachen om het woord maar wist even niets anders… :S

Echoscopist.

Je kunt ook even googlen op echobureau en je woonplaats of de stad vlakbij je woonplaats.

Dijo, pretecho +je woonplaats googlen :wink:

Ben weer terug, maar ik ben dus nog weer verder teruggezet :frowning: . Ik snap er niks van. Precies een week geleden was ik 8 weken en nu volgens de echo 8 weken en 5 dagen, volgens mijn laatste mestruatie zou ik nu 9 weken en 5 dagen moeten zijn, denk zelf 9 weken en 4 dagen. Maar volgens de VK kon het allemaal dat er nu een week verschil in zit. De VK begon steeds over late bevruchting, niet snel gedeeld ed. Ik had 9 dagen na mijn ei een positieve test, maar volgens de nieuwe berekening was ik dan dus maar 3 dagen na de bevruchting. Ik maakte me wel een beetje zorgen, maar volgens haar moest ik dat niet doen. Kindje bewoog veel, wat een goed teken was zei ze.

vlinder ik zal me niet al te veel zorgen maken. al is dat makkelijk gezegd. als je kindje goed beweegt is dat natuurlijk een goed teken.

Dus dan liep je vorige week 5 dagen achter en inmiddels 7?

Een erg late innesteling was het dus niet anders kon je nooit positief testen op die dag. Wie weet maakt het kindje een groeispurt en zit alles volgende week weer op schema. Maar je krijgt dus geen extra controle echo omdat de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Moeilijk hoor, zou ik ook doen, ook al zit het vast allemaal goed

:hug:

Nee, hier op kok lees ik altijd dat als het een week verschilt dat je dan nog een echo krijgt, maar dat vond ze niet nodig.

Ik zei ook dat ik 9 dagen na de eisprong al positief testte, dat vond ze ook snel. Maar ze ging er niet op in hoe dat nu zat met die 6 dagen terug. Ze zei gelijk na de bevruchting maak je al hormonen aan en volgens haar kan het eitje wel 2 weken in de eileider zitten, of een paar dagen zich niet delen. Dus het hoeft zich niet eerst in te nestelen voordat je hcg kunt waarnemen volgens haar.

Ben er inmiddels al weer iets meer gerust over. Het zal ook allemaal wel dan, zolang het kindje gewoon lekker blijft groeien en ik bij de volgende controle een hartje hoor is alles goed moet ik dan maar denken.