ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Onderhand is dit topic zowat volledig verborgen onder spoilers :lol:

Eric decker is niet de vader van Allison, maar s wel ooit getrouwd geweest met Susan. Hij bleek echter een seriemoordenaar te zijn en vermoorde mensen dmv injecties.

@bianca81 wrote:

@Sweet-Love wrote:
Die komt toch ook terug?

klopt james stenbeck zal op korte termijn terugkeren in de serie

Toch goed begrepen dus!

Ohwww die Lilly vandaag :mrgreen: :thumbup: :mrgreen:

Ik vind Holden ook helemaal niks.Ze mag blij zijn als ze van hem af is. :oops:

Holden word een beetje een softie… Dat was ie al, maar het wordt naar mijn gevoel steeds erger…

@sabje373 wrote:

Holden word een beetje een softie… Dat was ie al, maar het wordt naar mijn gevoel steeds erger…

Inderdaad…altijd maar alles volgens zijn/de regels,niemand mag iets fouts doen en moet je kijken wat hij nu zelf doet…brrr…engnek hahaha.

Ik viond die engelsman leuker voor Carly. :mrgreen:

Ik ook!!

Offtopic: moet er niet een keer een nieuw deeltje komen? dat moet toch met 50 pagina’s al???

Haha, hehe, eindelijk hoor ik eens van anderen wat ik zelf altijd al dacht… wat die Carly in vredesnaam met die gast moet? Jakkes! :wink:

@Tierrr wrote:

Haha, hehe, eindelijk hoor ik eens van anderen wat ik zelf altijd al dacht… wat die Carly in vredesnaam met die gast moet? Jakkes! :wink:

ja ongelofelijk he…Carly en Holden…echt 2 grotere verschillen zijn er niet hahaha.

Onze moraalridder… :zzz: :mrgreen:

Dat iedereen zich er zo mee moet bemoeien zoals Jack!

Wat maakt het hem nou uit wat Carly doet en met wie???

Hetzelfde dat Carly misselijk doet tegen Janet omdat die wat met Jack heeft. En dan niet te vergeten Brad, die er op tegen is dat Janet wat met Jack heeft tsssssss! :wall:

@Elka wrote:

Onderhand is dit topic zowat volledig verborgen onder spoilers :lol:

Eric decker is niet de vader van Allison, maar s wel ooit getrouwd geweest met Susan. Hij bleek echter een seriemoordenaar te zijn en vermoorde mensen dmv injecties.

Nou inderdaad en samen bedenken wie we verdenken van de moord op sofie hoeft niet in spoilers, alleen de stukjes waarin te lezen is wie de echte moordenaar is, dat wel toch?

En aangezien ik in de spoilers gelezen heb wie de dader is, ga ik daar verder hier niet op in. Zie spoiler. :wink:

Dus toch Cole! Brr vond het al een creep toen ik m voor het eerst zag!

En dat meneer"heilig boontje" nu eindelijk zn affaire met Carly opbiecht, vind ik nog veel te laat, maargoed, beter laat dan nooit. :?

Wat is Holden de laatse tijd toch een irritante zak, bah.

En die australiër met zo’n verwilderde baard :sick: :sick:

Héééé wat een leuk topic!

Sinds ik thuis zit volg ik het ook. Als ik weer moet werken gaat dat dan helaas niet alleen op de maandag en de vrijdag ochtend. Hmmm, is het eigenlijk ook op internet terug te zien…

Die Dekker speelde eerst een hele charmante verschijning in Dynasty :inlove:

Nu in deze rol verliest hij al die aantrekkelijkheid hihi

Ik heb ATWT vanaf 1990 gekeken en nu ineens al paar maanden nagenoeg NIET meer. Vind het niet meer leuk en zo ongeloofwaardig en zeker nu ik weet dat het stopt …

Heel af ent toe als ik nog wakker ben zap ik er eventjes langs … en val ik spontaan in slaap of weet weer waarom ik gestopt was. Toch jammer, het einde van een tijdperk.

Petri

@petri wrote:

Die Dekker speelde eerst een hele charmante verschijning in Dynasty :inlove:

Nu in deze rol verliest hij al die aantrekkelijkheid hihi

Ik heb ATWT vanaf 1990 gekeken en nu ineens al paar maanden nagenoeg NIET meer. Vind het niet meer leuk en zo ongeloofwaardig en zeker nu ik weet dat het stopt …

Heel af ent toe als ik nog wakker ben zap ik er eventjes langs … en val ik spontaan in slaap of weet weer waarom ik gestopt was. Toch jammer, het einde van een tijdperk.

Petri

hier eigenlijk hetzelfde kijk sinds begin jaren 90 al maar sinds eind vorig jaar vanwege mijn nieuwe baan niet meer

ben dan later thuis en meestal al knock out als de herhaling laat komt :oops:

@ Zonnetje en overige dames: als je het toch wilt voglen, je kunt tegen woordig de afleveringen terug kijken op RTL gemist… Heel handig, je kunt kijken wanneer het jou uitkomt

Ik wordt momenteel echt niet goed van die snijdermannen met hun dubbele moraal.Wat een zeikstralen zeg :sick:

Ik neem iedere dag een aflevering op met mijn HDrecorder. Kan ik kijken wanneer het mij uitkomt en een aantal afleveringen achter elkaar :smiley:

Ik kijk nauwelijks meer naar de Nederlandse afleveringen, 'smiddags ben ik dan nog aan het werk en 's avonds heb ik het te druk met de afleveringen die nu in Amerika worden uitgezonden op youtube te kijken. Het is daar weer erg spannend, zeker omdat ik al sinds begin van het jaar geen spoilers heb gelezen.

@sabje373 wrote:

Ik ook!!

Offtopic: moet er niet een keer een nieuw deeltje komen? dat moet toch met 50 pagina’s al???

Bij deze dames Klikkerdeklik:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4251937#4251937