Klopt inderdaad hij had iets met Susan Stewart. (hij heeft geprobeerd om de hele familie te vermoorden. Hij werd toch ook Dr. Death genoemd?!)
ja na de uitzending van gisteravond zag ik het al , brrr
zon :twisted: mens jakkes.
Hoort er bij hé in soaps 8)
Wie was ook nog maar allisaons vader ?
ow en dan emily en casey :roll: :thumbdown:
@Bella wrote:
oh er begint nu vaag iets te dagen - wist al niet wie Rick Dekker was - was hij niet uit dynastie oid.[/spoiler]
Ja hij was Jeff Colby
Wie is Rick Decker? Ik heb het eerste deel gemis nu net en ineens zie ik hem in beeld en Allison staat te gillen. Is hij haar vader en wat heeft hij in het verleden gedaan waardoor Paul geen hulp wil van hem?
Poging tot moord op zijn moeder zei hij?
Nee, hij is arts geweest in het ziekenhuis en heeft verschijnende mensen vermoord en pogingen tot gedaan, waaronder susan enz. Susan was getrouwd met hem.
FF een vraag over de moord op sofie:
Zelf heb ik gevoel dat Cole er veel meer mee te maken heeft, maar nu verdenken ze Meg… Wie denkt ook dat zij het heeft gedaan? Ik kan het me eigenlijk niet zo voorstellen…?
Oke bedankt.
En over je spoiler: ja dat vermoeden krijg ik ook, maar ik heb de ander spoilers nog niet gelezen, ga ik zo even doen.
Mijn vermoeden is Cole, omdat Sofie zwanger van hem was.
Volgens mij is Cole een drugsverslaafde. Ik heb ergens gelezen dat Barbara hem betrapt met een naald in zijn arm. Hij kan dus heel makkelijk een ader vinden en dat is de reden waarom Dr Decker denkt dat het een arts of een verpleegkundige is geweest. Er was namelijk zonder verdere schade in een keer in de ader geprikt van Sophie.
@bianca81 wrote:
ow en dan emily en casey :roll: :thumbdown:
ja ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind margo en tom ook onzettend irritant, wat een overdreven reacties
@Elka wrote:
Volgens mij is Cole een drugsverslaafde. Ik heb ergens gelezen dat Barbara hem betrapt met een naald in zijn arm. Hij kan dus heel makkelijk een ader vinden en dat is de reden waarom Dr Decker denkt dat het een arts of een verpleegkundige is geweest. Er was namelijk zonder verdere schade in een keer in de ader geprikt van Sophie.
Idd, dat is ook mijn idee…
Ikzelf denk idd ook aan cole , lijkt me meest logisc. Van het drugsporbleem had ik nog niet gelezen…
wor iig wel spannend en er zitten momenteel meerdere verhaalllijnen in , wel leuk.
Mooi dat Holden nu eindelijk eerlijk is geweest, of gedeeltelijk eerlijk tegen LilY
@bianca81 wrote:
Ikzelf denk idd ook aan cole , lijkt me meest logisc. Van het drugsporbleem had ik nog niet gelezen…
wor iig wel spannend en er zitten momenteel meerdere verhaalllijnen in , wel leuk.
Mooi dat Holden nu eindelijk eerlijk is geweest, of gedeeltelijk eerlijk tegen LilY
Dan zal hij het vanavond wel zeggen dat het met Carly is, met wie hij een verhouding heeft!!! Spannend!!!
1 ding weet ik wel zeker:
Het belooft heel spannend te worden dames!
Idd,en wat een gladjanus is die erik dekker zeg hahaha…heerlijk weer zo’n s;echt persoon erbij.NU james stenbeck nog… :twisted: :mrgreen:
@Corry wrote:
Idd,en wat een gladjanus is die erik dekker zeg hahaha…heerlijk weer zo’n s;echt persoon erbij.NU james stenbeck nog… :twisted: :mrgreen:
Ik moet zeggen , ik snap best dat er stomme mensen in moenten en schurken , maar kan me al heugen dat sie stenbeck jaren en jaren de schurk is, steeds weggaat en weer terug kokmt , ik dat vervelend vind worden en te irritant…
kijk die decker is ook irri maar toch anders nu 2e keer trug, prima.
Stenbeck

En toch zal het mij niks verbazen als James Stenbeck nog een keer terug komt…
Die komt toch ook terug?
Kan iemand mij vertellen wie die erik dekker eigenlijk is. Ik denk dat dat vroeger speelde in een periode ik de serie even niet volgde…
Wat ik er van begrijp was hij getrouwd met susan? Is allison dan zijn kind???
En is hij een seriemoordenaar???
Hoe zat het precies?
@Sweet-Love wrote:
Die komt toch ook terug?
klopt james stenbeck zal op korte termijn terugkeren in de serie