ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Dat was mij ook al opgevallen bij Carly.Dacht eigenlijk dat het aan haar kleding lag ofzo.haha

ah het ligt dus niet alleen aan mij :smiley:

En inderdaad, dacht ook dat het misschien aan haar kleding lag. Maar wat ze tegnwoordig ook draagt, die boezem blijft me opvallen :slight_smile:

Even een vraagje

Ms weet iemand het wel ?

Voor een week of 2 stond er na een take met holden en lily

in memoriam…

ben de namen kwijt,

maar om wie ging dit ?

Nou mij viel de boezem van meg juist op…volgens mij zijn die nieuw 8)

Bianca, volgens mij ging dat om een producer of zo…

En de grotere borsten van Carly: op 16 juni 2009 is ze bevallen van haar 5e kindje. In de afleveringen die wij nu zien is ze dus net zwanger… Ik denk dat het daarmee samenhangt…

@Kim3e wrote:

En de grotere borsten van Carly: op 16 juni 2009 is ze bevallen van haar 5e kindje. In de afleveringen die wij nu zien is ze dus net zwanger… Ik denk dat het daarmee samenhangt…
hahahahha ja dat verklaard een hoop…had ik ook erg last van 8)

Ik zei ook al: volgens mij is Carly zwanger… Kim heeft het zojuist bevestigd!

En die producer was inderdaad overleden, Robert Calhoun op 77 jarige leeftijd…

dank jullie voor de info :thumbup:

gaat ze dan in atwt een kindje krijgen van holden of ???

nee Carly wordt net als tijdens haar vorige zwangerschappen de serie uitgeschreven. Over een paar maanden krijgt ze een drankprobleem en gaat ze naar een afkickkliniek.

@Kim3e wrote:

Dat klopt niet want de afleveringen die wij nu zien zijn in de US uitgezonden begin juli 2008 (en dus nog eerder opgenomen).

Dan is ze wel heel lang zwanger :wink:

@Frank@ wrote:

@Kim3e wrote:

Dat klopt niet want de afleveringen die wij nu zien zijn in de US uitgezonden begin juli 2008 (en dus nog eerder opgenomen).

Dan is ze wel heel lang zwanger :wink:

Of van haar 4e kind ipv die daarna :angel:

Nee want kindje vier is op 30-01-2007 geboren :angel:

@Frank@ wrote:

Nee want kindje vier is op 30-01-2007 geboren :angel:
:lol: :lol: :lol:

Dan hou ik het op goede bh?

Klaar met ontzwangeren en de oude vorm terug?

:mrgreen:

Ze geeft nog bv van haar zoveelste kind! :thumbup: :lol:

Ja maar wat mij iig is opgevallen is dat haar borsten opeens zoveel groter zijn…

Vind ze wel mooi trouwens :oops:

@frank: :wink:

@sabje373 wrote:

Maar wie zou Sofie nou vermoord hebben??

Misschien Cole?
[/quote]

Het komt uit dat alleen een dokter of verpleegster haar vermoord kan hebben. Staat in de spoilers die ik las…

Ik zal eens gaan spitten voor nieuwe dingen. :mrgreen:

ob de website van CBS kan je iedere aflevering terugvinden. Iedere aflevering wordt volledig beschreven (in het engels)

@Frank@ wrote:

ob de website van CBS kan je iedere aflevering terugvinden. Iedere aflevering wordt volledig beschreven (in het engels)

http://fansiteatwt.nl/scoop/index.html

Hier in het nederlands, dat leest wat makkelijker… :-

Hier wat kleine puntjes…

Emily gaat gewoon door met Casey. Ze gaan ook nog trouwen ergens begin februari. Wat later dit jaar zal zij een sterrilisatie willen ondergaan waar hij het niet meer eens is. later heeft ze een spiraaltje laten zetten.

Lily eindigt in het ziekenhuis nadat zij Carly omver wil rijden, maar tegen een hek aanrijd.

Mike word van het traject afgehaald omdat de grond van Emma zwaar vervuild is en dus niet bruikbaar.

Degene die het vervuilde is James Stenbeck, dit omdat in de grond een hoop geld en goud verstopt zit en hij niet wil dat dit gevonden word.

Er komt een hoop gezeik tussen Jack, Brad en Janet omdat Liberty seks heeft met Parker.

Tom krijgt weer een hartaanval en Aaron word neergeschoten.

Ethan raakt vermist en hij is later in een diepe put gevallen en is niet te redden. Als ze een poging wagen zal de grond instorten.

Paul kruipt toch in het gat.

De vader van Dusty heet Gunnar Stenbeck…(wellicht familie van…?)

Maddy komt terug binnen een paar maanden.

Jack vraagt Janet ten huwelijk maar ze weigert.

Later bij een tweede aanzoek zegt ze JA.

De orstk
nker komt terug bij Lucinda.

Er komt een roodharige vrouw in de serie, genaamd Josie, die heel erg op Jennifer lijkt, in haar doen en laten.

Dusty schiet Paul neer.

Craig Montgommery komt nog terug in de serie, ergens begin juni,

17 juni bevalt Meg van een dochter, genaamd Eliza.

De rest volgt nog wel een keer…! :mrgreen: