ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

@Bagheera wrote:

Oke, bedankt Marielle! :smiley:

hebben jullie nou ook dat je de spoiler eigenlijk niet wilt lezen maar TE nieuwsgierig bent om het niet te doen?

Ik lees dan maar heel vlug zodat ik niet alles lees, maar dan lees ik het later alsnog goed over. :oops:

Ik ben vaag, ik weet het. :wink:

heel herkenbaar :wink: :mrgreen:

eindelik gevonden

heeft iemand nog leuke details leuke dingen die gaan komen onthullingen ? ik bebn aagje

of een nieuwe spoiler voor de maand oktober :wink: :mrgreen:

ja idd

De nieuwe Lily snyder, de oude LiLy wegens budgetaire redenen ontslagen…

De nieuwe Mike kasnoff, speelt maar van april tot oktober nog niet te zien hier in Nederland, ook vanwege budgetaire redenen ontslagen.

De nieuwe Casey Hughes…

Moet er zelf wel aan wennen om de oude cast straks niet meer te zien, erg jammer.

Lily word vervangen??? :shock: zo dat zal ff wennen worden!!

Nou ja zeg Lily vervangen,…die zit er al zooo lang bij die hoort onderhand al bij het meubilair,…belachelijk zeg :roll:

ja er komt aardig wat nieuw spul in , word even wennen

wat ik begreep is word alles wel meer gefocust op de jongere mensen in atwt, dat vind ik wel leuk

Is Adam nu echt dood of toch niet?

@TaMa wrote:

Is Adam nu echt dood of toch niet?

Ik dacht het wel, maar weet het nu niet meer zeker.

Thinking he was dead and certain the Hugheses would hate her for it, Maddie convinced Gwen to bury the body and leave. However, the girls were way to upset to do more than simply cover his face with a blanket before they ran off. Unbeknownst to the girls, Adam was still alive and remained in hiding for several weeks, sending Gwen mysterious packages. Finally, he showed himself to Maddie and Gwen and attacked them[/img]

Voor wie het wil weten

Nou lekker dan…

Begon al een vermoede te krijgen :mrgreen:

Leuk… :dance:

:mrgreen:

oei wou ik dit weten ? :eh: :think:

per ongeluk toch geklikt hahahah a

jaaa ik wou wetne ik was al aagje

k heb overiens niet gezien 2 dgn wat is er zoals gebeurt ?

vanmiddag kijk ik om 5 uur even en vanavond laat weer,

Ver terug moeten zoeken om het topic te vinden :mrgreen: .

Maar wat me dus opvalt aan ATWT de laatste tijd is dat sommige beelden echt slecht zijn, vooral in die ‘snackbar’ (hoe heet ie ook al weer? Al’s?) en in het politiebureau. Veel bewegende beelden alsof de camera niet stabiel is en ander licht lijkt wel. Ben ik de enige die het stukken slechter vind?

@Femke Fataal wrote:

Ver terug moeten zoeken om het topic te vinden :mrgreen: .

Maar wat me dus opvalt aan ATWT de laatste tijd is dat sommige beelden echt slecht zijn, vooral in die ‘snackbar’ (hoe heet ie ook al weer? Al’s?) en in het politiebureau. Veel bewegende beelden alsof de camera niet stabiel is en ander licht lijkt wel. Ben ik de enige die het stukken slechter vind?

Nee viel mij ook al op…

hoi hoi

ook mij viel het op dat het beel zo anders was en inderdaad wiebelig.

heb me gisteravond laat echt super geergerd dat carly niet in beeld kwam :evil:

weet jack het eindelijk en dat krijgen we alleen dat stomme gedoe van mag en paul en rosanna en craig.

vindt meg trouwens echt een raar hoofd hebben :oops: een rare kaaklijn