ja je hebt groot gelijk hoor zeker vwb de reclameblokken.
Heel soms kijk ik wel es een stukje tegen 5 uur dan zeg ik tegen de kids, even voor je zelf spelen, dan wel buiten dan wel boven of in de kamer aan de grote tafel… dit is een filmpe voor mij , dat mogen ze wel leren…
Er na is het kindertv tijd voor hen en ga ik eten maken…
maar ik kijk dan geen volle uur das te lang meestal eerste deel en dan savonds weer zeg maar dan mis ik nauwelijks iets.
Maar ik snaphet zeker hoor dat je niet kijkt met je kindjes :thumbup:
Ik zou het erg zonde vinden als het stopt hoor hele verslavindg weg igigi
Die adam zat er pas net in en nu al een ander - dat gaat snel.
Ja idd, maar deze Adam ziet er een stuk beter uit hihih!
Maar wat een gedoe weer zeg, dat met Dusty en Craig.
En met Meg en paul…
Ze moest het zonodig verraden die achterbakse Emily! :wall:
Emily: volgens mij mist die wat delen in haar bovenkamer (personage dan). Wat een achterbakse sloerie zeg.
Ja ik vind haar echt vre-se-lijk!!! :evil:
ik irriteer me vreselijk aan dat gedoe om paul, dies echt gek dat ze steeds maar achter paul blijft aan huppelen.
wisten jullie dat ik mijn dochter naar haar vernoemd heb :lol:
toen was ze gelukkig heel anders kwa personage. Ik vondt emily gewoon een mooie naam :lol:
soms is de serie erg leuk een spannend maar soms :roll: draaft het een beetje door met alles en is alles zo onrealisties (is het zo wie zo wel) dat het gewoon niet meer leuk is.
ik heb al een paar keer niet gekeken omdat ik een beetje moe word van dat gedoe met emely en de rest…
En nu weer erg ver moeiend tussen paull en meg… ook zon gedoen dan weer trouwen nu weer niet
ik vond de beelden van gisteravond hylarisch , dat Emma met een geweer voor paul stond :lol:
Jaaaa belachelijk eigelijk maar ja…
Ik ga vanavond laat weer kijken.
Heb het gisteravond gemist en nu net de herhaling ook weer.
Ben benieuwd waar Lucy uithangt met Johnny.
Jeetje,ben 3 weken op vakantie geweest en dit keer is er wel het een en ander gebeurt zeg?
Wat is er met Carly aan de hand is ze gevlucht???
Tom een hartaanval?
Brad de broer van Jack terug??
En Paul opeens paranormaal begaafd en Dusty weer vrij en emily d’r kind ontvoerd??
HELP!!
Wie kan me een beetje bijpraten?
@Corry wrote:
Jeetje,ben 3 weken op vakantie geweest en dit keer is er wel het een en ander gebeurt zeg?
Wat is er met Carly aan de hand is ze gevlucht???
Tom een hartaanval?
Brad de broer van Jack terug??
En Paul opeens paranormaal begaafd en Dusty weer vrij en emily d’r kind ontvoerd??
HELP!!
Wie kan me een beetje bijpraten?
jij hebt mij zojuist bijgepraat :mrgreen: :inlove: :thumbup:
haha lekker ding… :mrgreen:
corry zal eens even me best doen het uit te leggen.
Carly en simon hebben dus die diamanten gestolen en zijn nu ontmaskert, ze gingen op de vlucht maar carly wilde nog een maal de kids zien en zeggen dat ze hun niet in de steek liet. Toen ze thuis aan kwam bleek jack er te zijn en toen bleek dat parker haar veraden had :shock:
Omwille van de liefde voor carly besloot jack dat simon hem maar moet vasbingen en neer moest slaan zodat hun konden ontsnappen.
Tom kreeg een hartaanval omdat ie een bloedprop in zijn aderen had maar dit werd getriggert doordat daniel ontvoerd was. Daniel was ontvoerd omdat graig zijn aandelen van de intruder verkocht had aan een malefide gast die vervolgens emily dwong ook haar aandelen aan hem afstaan. Dit deed ze natuurlijk niet dus dat kwam haar duur te staan. Gelukkig heeft dusty emily en daniel gered van die vent.
Brad de broer van jack stond enkele dagen geleden ineens bij emma binnen. waarom ie weer terug is weet geen hond.
paul heeft na het ongeluk ineens visioenen en die komen dan ook uit. Alleen gelooft meg daar niks van en die verdenkt paul dat ie alles verzint of zelf doet.
Dysty is vrij omdat meg en emily een verbond hebben gesloten en bij graig kogels in huis hebben gelegt en daarna bij de politie verklaard dat graig wist dat dusty met flodders ging schieten en graig die vervolgens met echte verwisselde. Dit geloofde de politie en graig ging met dit verhaal gewoon accoord :shock: raar maar waar
nog iets vergeten :think:
@ilsederooy wrote:
corry zal eens even me best doen het uit te leggen.
Carly en simon hebben dus die diamanten gestolen en zijn nu ontmaskert, ze gingen op de vlucht maar carly wilde nog een maal de kids zien en zeggen dat ze hun niet in de steek liet. Toen ze thuis aan kwam bleek jack er te zijn en toen bleek dat parker haar veraden had :shock:
Omwille van de liefde voor carly besloot jack dat simon hem maar moet vasbingen en neer moest slaan zodat hun konden ontsnappen.
Tom kreeg een hartaanval omdat ie een bloedprop in zijn aderen had maar dit werd getriggert doordat daniel ontvoerd was. Daniel was ontvoerd omdat graig zijn aandelen van de intruder verkocht had aan een malefide gast die vervolgens emily dwong ook haar aandelen aan hem afstaan. Dit deed ze natuurlijk niet dus dat kwam haar duur te staan. Gelukkig heeft dusty emily en daniel gered van die vent.
Brad de broer van jack stond enkele dagen geleden ineens bij emma binnen. waarom ie weer terug is weet geen hond.
paul heeft na het ongeluk ineens visioenen en die komen dan ook uit. Alleen gelooft meg daar niks van en die verdenkt paul dat ie alles verzint of zelf doet.
Dysty is vrij omdat meg en emily een verbond hebben gesloten en bij graig kogels in huis hebben gelegt en daarna bij de politie verklaard dat graig wist dat dusty met flodders ging schieten en graig die vervolgens met echte verwisselde. Dit geloofde de politie en graig ging met dit verhaal gewoon accoord :shock: raar maar waar
nog iets vergeten :think:
Kijk dat schept even wat licht in de duisternis hahha…helemaal goed.
DANK U!!
Ennuh hoe staat het met ons zangeresje Gwen?
Kheb haar nog niet gezien met haar mams?Of is dat toeval?
Ennuh Mike ook weer terug bij die muts zag ik?
heeft iemand nog smaakmakende spoilers voor… aankmende tijd! :think: :mrgreen:
Spoiler maand september:
Na dat laatste moet nog: KAN KOMEN WONEN.
WoW!! :shock: :shock:
Gaat wat gebeuren zeg! :shock:
Wow, Emilie gaat ze dat echt doen? :shock: :shock:
Ik heb ook nog een vraag over een vorige spoiler:
Ik las dat Katie met Jack zou gaan? Is dat nou waar of niet?
Ik vind Simon wel een lekker ding hoor, maar als ik Jack zo zie… wat een droepie is dat toch. Zo zielig dat Carly nu met Simon is.
@Bagheera wrote:
Ik heb een vraag over een vorige spoiler:
Ik las dat Kathy met Jack zou gaan? Is dat nou waar of niet?
Ik vind Simon wel een lekker ding hoor, maar als ik Jack zo zie… wat een droepie is dat toch. Zo zielig dat Carly nu met Simon is.
ja dat is waar
Oke, bedankt Marielle!
hebben jullie nou ook dat je de spoiler eigenlijk niet wilt lezen maar TE nieuwsgierig bent om het niet te doen?
Ik lees dan maar heel vlug zodat ik niet alles lees, maar dan lees ik het later alsnog goed over. :oops:
Ik ben vaag, ik weet het.