@faizaa wrote:
@suusje wrote:Ik ben wel een grote Lucindafan :mrgreen:
ik ook… al mis ik haar bitch kant…![]()
ow geweldig lucinda als bitch :inlove: heel af en toe laat ze die kant zien richting jade :twisted:
@faizaa wrote:
@suusje wrote:Ik ben wel een grote Lucindafan :mrgreen:
ik ook… al mis ik haar bitch kant…![]()
Het begint vandaag gewoon pas om 23.30 uur! Krijg morgenochtend ernstig spijt als ik nog ga kijken :wall: Maar heb de laatste tijd al zoveel gemist dus wil wel kijken eigenlijk.
Denk dat ik voor middenweg ga: tot de 2e reclame kijken
Craig mag wat mij betreft gelijk de serie weer uitgeschreven worden, vind hem echt niet leuk, Jade blijf ik een vals kreng vinden, nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan.
@faizaa wrote:
ow geweldig lucinda als bitch :inlove: heel af en toe laat ze die kant zien richting jade :twisted:
Tssss het begint gewoon nu pas! :snooty:
ik zit heeeeeeeeerlijk te kijken :mrgreen:
Ik ook :mrgreen:
Dat wordt spijt morgenochtend :shifty:
Wat is Craig nu weer aan het bekokstoven? (dit is geen spoiler, want slechte plannetje bedenken is zijn rol ;))
Bedtijd!
shit had ik dat maar geweten dat ie zolaat begonnen was dan had ik nog mooi snel me dvd recorder kunnen instellen.
ik neem hem vanmiddag wel op.
de oude graig vondt ik wel leuk maar deze graig niet :naughty:
Ik mis die oude Graig ook! Ik vind dit net een persiflage van een Startrek figuur. Die oude Graig had zo’n uitgestreken smoel, die was gewoon leuk slecht :lol:
@Elka wrote:
Ik mis die oude Graig ook! Ik vind dit net een persiflage van een Startrek figuur. Die oude Graig had zo’n uitgestreken smoel, die was gewoon leuk slecht :lol:
@suusje wrote:
Tjonge dat werd wel tijd zeg. Zelfs mijn dochter van bijna 11 heeft het al over die JadeErg eigenlijk, mijn kind wil gewoon ook al meekijken. Gaat van generatie op generatie. :oops:
Weet iemand of StartrekCraig en nu in Amerika er og steeds in zit of hoeven we ons maar korte duur te ergeren?
Ik weet graag waar ik aan toe ben :lol:
Ben ook wel weer toe aan nieuwe goeie spoiler :mrgreen:
@ilsederooy wrote:
@Elka wrote:Ik mis die oude Graig ook! Ik vind dit net een persiflage van een Startrek figuur. Die oude Graig had zo’n uitgestreken smoel, die was gewoon leuk slecht :lol:
inderdad die keek er ook zo charmant bij en had vooral heel veel humor waardoor je hem niet kon haten :lol:
deze haat k inmiddels wel :evil:
Startrek Craig :mrgreen: :mrgreen: die is leuk.
Ik heb gisteren iets gezien dat Katie en Simon lagen te spelen :lol: en dat Mike even later die domme katie zat te troosten. Weet Mike het nu? Ja ongetwijfeld wordt Katie zwanger van Simon. Zo wordt de familie steeds groter en gezelliger
@Claudie23 wrote:
Ben ook wel weer toe aan nieuwe goeie spoiler :mrgreen:
henry krijgt wat met vienna, het word een van henrys meest serieuze relaties
vienna wordt eerst verliefd op Jack en probeerd hem jaloers te maken met Brad Snyder, dat werkt niet en daarom dumpt ze Brad weer, ze ontmoet Henry en ze willen gaan trouwen, maar voor ze trouwen betrapt hij Vienna met Brad en hij dumpt haar.
weken later krijgt Vienna de ketting terug, en Maddie haalt Henry over om weer terug naar Vienna te gaan, met succes.
Henry wint met poker Al’s diner en ze besluiten het niet te verkopen.
Henry verliest het restaurand weer aan Gray maar kan het terug krijgen in ruil voor 1 nacht met Vienna, henry wil dit niet maar Vienna vind het niet erg.
Gray probeert haar te verleiden met dure sieraden, maar henry wil dat ze dat terug geeft aan Gray.
ze groeien steeds verder uit elkaar.
dan ziet vienna Henry in de armen van een andere vrouw en rent naar Gray, en die 2 vrijen.
later verteld Brad dat Vienna het verkeert heeft gezien, Henry moest die vrouw oplichten voor een bekentenis.
Vienna wil Henry weer zien maar ze krijgt een briefje van Henry waar op staat dat hij weg is uit oakdale.
als hij weer terug is verteld hij dat is ontvoerdt. hij denk dat gray hem heeft ontvoerd maar er is iemand anders die bekent.
vienna twijfeldt of ze Henry terug wil en Henry zegt dat hij geen kinderen wil.
uiteindelijk kiest ze liefde boven geld en zij en Henry gaan naar de kerk en trouwen BIJNA.
dan komen ze erachter dan Gray een gevaarlijke man is, als hij de familie Hughes probeert te vermoorden, maar gelukkig schiet Margo Hughes hem dood en Vienna en Henry krijgen het restaurant terug.
ow muk dat is weer spannend vindt die ene combi kwa stelletjes wel raar hoor :?
ps. kan niet wachten tot carly weer bij jack is, zat van de week echt van kom op carly kus hem :lol:
ik zat ook van Carly zeg gewoon : Jack ik heb hier opgewacht!
Nee zij moest het weer niet doen en terug nu Simon gaan! :wall:
Ik vond Carly’s argumenten wel wat hebben, hoor.
Jack is zo’n braaf mannetje en Carly heeft het nu eenmaal niet in zich :lol:
Ik kan me voorstellen dat ze het saaie huisleventje zat is en wat avontuur wil beleven met Simon. Jack wilde toch ook niet dat ze haar mode carriere voortzette???
Heerlijk die soap!
Als ik de spoiler goed begrijp dan komt die miss(elijkmakende) pruillip van een Vienna ook weer terug? Grappige combi met Henri.