ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

ga de uitzending dalijk opnemen en dan morgen middag lekker smulen hoe jade flink de waarheid gezegt wordt.

alleen helaas zal de familie snijder der nu wel flink gaan beschermen :evil:

Ik MOET vanmiddag kijken, was gister zo gaar dat ik die van 22.30 NIET heb kunnen kijken… :angel:

door alle drukte vergeten de recorder in te stellen :frowning:

nu moet ik vanavond maar 2 uitzendingen opnemen

Gisteren kon ik niet kijken,vandaag moet ik werken,dus net de recorder ingesteld voor 2 afleveringen op nemen.

Dat wordt weer smullen vanavond als ik het zo lees hier :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb gister wel gekeken 8)

Hij was spannend :angel:

@renzosmam wrote:

Ik heb gister wel gekeken 8)

Hij was spannend :angel:

hahhaha, ik neem ze dalijk allebij op dus ben benieuwt.

vindt wel dat katie echt stom is dat ze na 2 maanden proberen al direct zo panisch doet en allelij test en hulp wil hebben. wou dat mike der eens de wacht zou aanzetten.

en ben bang dat carlie dalijk weer in de problemen komt met het gedoe van simon. wou dat ze weer samen was bij jack.

hebben jullie met de uitzending van gister avond ook zo moeten huilen :oops:

ik heb echt flink wat tranen gelaten kijk al 17 jaar en vindt het echt erg dat hal er niet meer is. En vooral dat hij het leven niet meer zag zitten en besloot eruit te stappen :frowning:

wat ik wel miste is aan het eind zijn foto met de geboorte datum en overlijdens datum zeg maar.

Ja, daar zat ik ook op te wachten, speciaal daarvooor de aftiteling gekeken omdat ik verwachte een in memoriam te zien…

Had hij wel verdiend.

Petri

Dat hebben ze gedaan bij de laatste aflevering waarin hij speelde vlak na Jennifers begrafenis.

@sopje wrote:

Dat hebben ze gedaan bij de laatste aflevering waarin hij speelde vlak na Jennifers begrafenis.
Idd…nu is hij uit de serie geschreven…hij was al ergens anders zogenaamd…maar toen hij écht dood was hebben ze bij zijn laatste séne waarin hij speelde na die aflevering de foto en data gedaan…

Ik vond gister de tranen wel anders…omdat je weet dat die acteurs nu échte tranen huilde want dat zal hard aangekomen zijn bij zijn collega’s ook toen :frowning:

Ik heb het vanmiddag gezien, en had ook wel een brok in de keel: inderdaad de wetenschap dat hij er echt niet meer is :frowning:

@miranda79 wrote:

Ik heb het vanmiddag gezien, en had ook wel een brok in de keel: inderdaad de wetenschap dat hij er echt niet meer is :frowning:

Had ik toch ook wel even last van. Kijk niet meer zo vaak en beetje druk lately zeker op dat uur maar zag het vandaag en het raakte me wel.

Verder vind ik Carly en Simon echt niet bij elkaar passen en totaal niet overkomen :roll:

weet je wat ze van mij ook wel hadden mogen doen zo’n 5 minuten voor het einde de echte reactie van de acteurs op hal zeg maar dat ze even niet meer in hun rol hoeven te zitten maar gewoon oprecht hun verhaa doen.

en vindt dat ze toch dat ze het memorium hadden moeten doen gisteren en vandaag

ps. vraag me af hoelang nancy nog zal leven als je ze in de uitzending ziet zit ze meestal en je ziet dat ze nog maar amper kan lopen :?

wisten jullie trouwens dat barbera keel of tong kanker had maar zover ik gelezen heb is ze nu weer genezen

Volgens mij leeft ze nu nog en speelt ze af en toe nog een rol. Net zoals nu. Ik vind dat zo gaaf! Volgens mij is ze al over de 90. FF goolgelen…

Ze is geboren in 1918 en ik kan geen overlijdensberichten ontdekken.

vindt het echt knap dat ze op deze leeftijd nog steeds af en toe een rolletje speelt

Katie is zo dom! En Simon een leugenaar, hij loopt van Carly naar Katie, en misschien wel terug naar Carly.

Ik vind trouwens ADAM een leuke speler, Ook vind ik dat Will (& gwenn) normaal kunnen doen tegen jade, ze heeft 1000e keren haar excuus gemaakt en Will is ook geen lieverdje geweest tegenover haar.

Katie is een dom naief typetje wat overal intrapt en paniek zaait om niks, Craig mag wat mij betreft gelijk de serie weer uitgeschreven worden, vind hem echt niet leuk, Jade blijf ik een vals kreng vinden, nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben wel een grote Lucindafan :mrgreen:

@Sweet-Love wrote:

Ook vind ik dat Will (& gwenn) normaal kunnen doen tegen jade, ze heeft 1000e keren haar excuus gemaakt en Will is ook geen lieverdje geweest tegenover haar.

:hand: niet :mrgreen:

ow nee… echt niet… ik verbaas me juist over hoeveel ze tolereren van haar :silenced: kan die rotkop niet meer zien… al zou ze arme weeskinderen gaan helpen en haar leven verbeteren… ik… zou het NOOOOOIT meer vergeten :naughty:

is maar een serie he, maar toch… als ik er alleen al aan deeeenk… :mrgreen:

@suusje wrote:

Ik ben wel een grote Lucindafan :mrgreen:

ik ook… al mis ik haar bitch kant… :frowning: