Gister heb ik genoten!!!
De uitzending van 22.30 uur…
Eindelijk weet iemand al dat die stomme trut van een Jade NIET zwanger is!!! Nu Gwen en Will nog, wat kijk ik uit naar dat moment!!! :twisted:
En… Dusty kust Lucy!!! :inlove:
@marielle wrote:
Kan het niet kopieren dan maar ff zo
Maar Bonnie komt 20 mei 2009 weer op de Nederlandse tv, en gaat de scheiding regelen voor Holden. Maar Bonnie moedigt hem aan om niet te gaan scheiden maar het nog eens te proberen, Holden geeft aan dat dat al te laat is, maar probeert het toch nog een weekje.
Waarom gaat holden scheiden… :think:
Maandag 12 mei
Luke eist van Jade dat ze Will de waarheid vertelt. Anders zal hij Will moeten melden dat Jade niet zwanger is van Will. Jade heeft hier geen zin in. Ze belt Gwen en vraagt haar naar het ziekenhuis te komen. Eenmaal daar, loopt Will Gwen en Jade tegen het lijf en hij voelt feilloos aan dat er iets staat te gebeuren. Jack vertelt aan Mike dat Carly iets heeft met Simon. Mike maakt duidelijk dat hij niet wil dat Katie hier lucht van krijgt.
Dinsdag 13 mei
Mike en Katie hebben wat te vieren: de dokter heeft hen verteld dat ze gewoon kinderen kunnen krijgen. Will eist dat Luke hem vertelt wat er gaande is met Jade, maar Luke houdt zijn kaken stijf op elkaar om Jade niet te verraden. Jade probeert een handgemeen uit te lokken met Gwen. Dan raken de dames slaags met elkaar en raakt Jade gewond. In het ziekenhuis krijgen Gwen en Will van de dokter te horen dat Jade niet zwanger is. Theresa arriveert in Oakdale.
Woensdag 14 mei
Jade is er slecht aan toe en als Lily dit hoort, snelt ze met Holden naar het ziekenhuis om haar te zien. Lucy doet een bloedtest bij Jade en daarmee komt onomstotelijk vast te staan dat Rose de moeder van Jade is. Gwen en Will zijn woedend vanwege Jades leugen over haar zwangerschap. Luke doet hen inzien dat er nu wel belangrijkere dingen zijn: Jade zou kunnen overlijden. Een gewonde Simon heeft geprobeerd van zijn ongure investeerder af te komen, maar dit is hem niet gelukt, zo laat hij Carly weten.
Donderdag 15 mei
Paul verscheurt het persbericht waarmee Emily wereldkundig wil maken dat Craig een stichting heeft opgericht voor Jennifer. Jade komt bij en is blij verrast om Lily aan haar bed te zien. Lily meldt haar dat nu duidelijk is dat Jade de dochter van Rose is. Will en Lucinda zijn woedend over Jades leugen, maar Lily, die inmiddels het hele verhaal heeft gehoord, vraagt hen wat sympathie te tonen voor Jade. Will en Gwen proberen het weer goed te maken met elkaar.
.
@Sweet-Love wrote:
@marielle wrote:Kan het niet kopieren dan maar ff zo
Maar Bonnie komt 20 mei 2009 weer op de Nederlandse tv, en gaat de scheiding regelen voor Holden. Maar Bonnie moedigt hem aan om niet te gaan scheiden maar het nog eens te proberen, Holden geeft aan dat dat al te laat is, maar probeert het toch nog een weekje.
XXXXquote]
Je verraad een spoiler hahahaha!
oeps Rooike zet het bij jou dan ook even goed ik heb het veranderd
@Sweet-Love wrote:
oeps Rooike zet het bij jou dan ook even goed ik heb het veranderd
Al gedaan :mrgreen:
Ik heb niks veraden:) hahaha dank je wel Rooike!
Niemand die het zag…alleen ik en nu is het mooi opgelost hihihi! :mrgreen:
http://www.astheworldturns.net/
Hier kun je veel vinden…
Hierboven de link voor diegene die interesse hebben wat er gebeurd in de serie…
Ohhhh eindelijk!!!
Will en Gwen hoorden gisteravond in de aflevering van 22.30 dat Jade NIET zwanger is jippieeeeee!!!
Tjonge dat werd wel tijd zeg. Zelfs mijn dochter van bijna 11 heeft het al over die Jade Erg eigenlijk, mijn kind wil gewoon ook al meekijken. Gaat van generatie op generatie. :oops:
@Rooike wrote:
Ohhhh eindelijk!!!
Will en Gwen hoorden gisteravond in de aflevering van 22.30 dat Jade NIET zwanger is jippieeeeee!!!
vandaag dus?
@Sweet-Love wrote:
@Rooike wrote:Ohhhh eindelijk!!!
vandaag dus?
Ja de uitzending van gisteraviond is van deze middag en van gistermiddag was dan deze ochtend :lol:
Je kan dus 3 afleveringen op 1 dag kijken als je tijd hebt 8)
@renzosmam wrote:
@Sweet-Love wrote:@Rooike wrote:Ohhhh eindelijk!!!
vandaag dus?
Ja de uitzending van gisteraviond is van deze middag en van gistermiddag was dan deze ochtend :lol:
Je kan dus 3 afleveringen op 1 dag kijken als je tijd hebt 8)
heeeerlijke spoiler 8)
haha ja dat wist ik, ik kijk altijd alleen smiddags, af entoe sávonds met voorbij zappen.
Ik elke avond, ik ben zoooo nieuwsgierig!
Ik kan niet wachten tot vanavond hihihi!
Owww eindelijk…
ik zat op hete kolen te wachten tot die trut ontmaskerd werd… :evil:
@faizaa wrote:
Owww eindelijk…
ik zat op hete kolen te wachten tot die trut ontmaskerd werd… :evil:
Ik ook. wat gaat er verder is gebeuren even zoeken.
Even op TV gids gekeken…
En dit is vanmiddag… (zegt tv gids.)
Soapserie
Mike en Katie hebben wat te vieren: de dokter heeft hen verteld dat ze gewoon kinderen kunnen krijgen. Will eist dat Luke hem vertelt wat er gaande is met Jade, maar Luke houdt zijn kaken stijf op elkaar om Jade niet te verraden. Jade probeert een handgemeen uit te lokken met Gwen. Dan raken de dames slaags met elkaar en raakt Jade gewond. In het ziekenhuis krijgen Gwen en Will van de dokter te horen dat Jade niet zwanger is. Theresa arriveert in Oakdale. Ze gaat op bezoek bij Lily en vertelt dat Rose niet haar moeder is.
Ahhh zucht, heb het net gezien… :inlove: eindelijk… :inlove:
wat een rotwijf die jade… oei… die blikken van haar… en Gwen… wat een geduld :silenced: