Antonie Kamerling...

nu.nl meldt nu dat het om zelfmoord gaat…vreselijk voor Isa en de 2 kindjes :kaars: :kaars:

jezzus…

ik had altijd het idee dat dat zo’n superfijn gezinnetje was…vind zelfmoord dan wel heel shocking om te horen.

Hij ging inderdaad door een mega diep dal, toppunt zou zijn geweest toen hij vriend Reinout Oerlemans belde om te vragen of hij in Komt een vrouw bij de dokter mocht spelen, Reinout koos voor een ander.

Dat hoorde je begin dit jaar overal dit nieuws… :frowning:

‘‘In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden’’, aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.’‘Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.’’

Nu.nl

@fiep klophout wrote:

jezzus…

ik had altijd het idee dat dat zo’n superfijn gezinnetje was…vind zelfmoord dan wel heel shocking om te horen.

dat heb ik nou dus ook…

:kaars:

jeetje ik ben in shock :shock:krijg er kippenvel, veel te jong nog

Ik hoorde het ook net op Koffietijd… :cry:

Vreselijk zeg voor zijn vrouw en kinderen en natuurlijk andere familieleden, vrienden en collega’s.

Zo jong nog zeg…

Telegraaf staat erom bekend dingen te publiceren zonder het eerst (goed) te checken. Ook nu.nl neemt vaak klakkeloos iets over, dus ik wacht even op het nieuws.:silenced:

Vreselijk

Hoorde het net op de radio… met gelijk het liedje toen ik je zag erachter aan…

zo jong :kaars:

@Broekie wrote:

Telegraaf staat erom bekend dingen te publiceren zonder het eerst (goed) te checken. Ook nu.nl neemt vaak klakkeloos iets over, dus ik wacht even op het nieuws.:silenced:

idem

@Broekie wrote:

Vreselijk

anp heeft eenzelfde bericht de deur uitgedaan. Die staan toch wel bekend om hun bronnen-check.

jeetje zeg

Lees het net op Nu.nl.

Mennnn, ben echt in shock :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

:shock: ik schrik er van zeg…

de 4e uit gtst al :kaars:

:shock:

ben niet snel onder de indruk van zulk nieuws… te erg wat depressies met je kunnen doen. :kaars:

wat een drama voor zo’n gezin :frowning:

Ik zat net in de auto toen ze dit melden…verschrikkelijk…Arme Isa en kinderen…

ik kon het niet helpen te denken dat er wel veel mensen jong overlijden zijn die in de beginfase van gtst hebben gespeeld…Guusje Nederhorst, en nog een vrouw waarvan ik nu niet op de naam kom, nu hij weer…ze hebben alledrie met elkaar gespeeld…[/spoiler]

Ik schrik er ook van zeg :shock:

Verschrikkelijk wat een depressie met je kan doen,dat je geen andere uitweg meer ziet :cry:

op teletekst staat dat zijn zwager Albert Verlinde zijn zelfmoord bevestigd

Phoe, wat heftig.

Schrik er van…

Ook ik dacht dat het een super fijn gezinnetje was…

Krijg er gewoon kippenvel van.

Dames, ik verplaatst dit topic even naar het media deel.