Tnx gismolo :-*
Ben vandaag al weer geweest…de onsteking werd niet minder en dan moest ik terug komen. Ach in het kader hoe kom ik van de angst af… :mrgreen:
Maar ze hebben me vandaag gewoon aan het lachen gekregen.
Nu de volgende stappen nog!
Wow Manuela wie had dat gedacht dat je gewoon 2 dagen achter elkaar heen zou gaan.
Ik hoop dat de ontsteking nu opgelost is, want oh het is zo’n rotpijn als je last van je gebid hebt he!
Je man is vast supertrots he!
:-* Gismo
het doet wel pijn ja…maar goed ik weet nu dat het voor het goede doel is.
mijn mannetje is erg trots, zeker omdat ook hij een angspatient is. Maar ook hij heeft die angst overwonnen.
Gismolo bedankt voor je lieve berichtjes! :-*
Ben nu druk met het spoelen met waterstofperoxide en met slikken van antibiotica
Beetje jammer van de wisselwerking van antibiotica :mrgreen:
ben zo trots op je meid
…ik weet heel goed hoe het is om je tandartsangst te overwinnen…
knap van je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
als ik een petje op had deed ik hem nu af voor je :mrgreen: :mrgreen:
Heel knap van je!! En nu is het de kunst om naar de tandarts te blijven gaan.
He meiden,
Ik hou jullie ff op de hoogte hoor.
Vandaag voor de 3e keer naar de tandarts geweest.
Een stapje vooruit! Ik ging niet al huilend op de stoel liggen! :mrgreen: :mrgreen:
Ze zouden mijn tanden schoonmaken (tandsteen en stralen etc).
De mondhygieniste zei gelijk dat ze dat in 2 x zou doen, omdat het voor een angstpatient als ik ( :oops: ) anders te lang zou duren.
ze verteld bij alle handelingen precies wat ze deed en vroeg telkens of het nog ging.
Halverwege komt de tandarts zelf (het is een praktijk met 2 tandartsen, een assisten en mondhygieniste) binnen lopen. Vraagt aan mij hoe het nu gaat? Dat ik maar zo rustig mogelijk moet proberen te blijven. Als het niet gaat moet ik het wel zeggen. En vervolgens gaat ie weer terug naar zijn eigen patient. :shock: zo kan het dus ook…
Na een kwartiertje stond ik weer buiten, (viel me zelfs een klein beetje mee) met een nieuwe afspraak en zowaar een glimlachje op mijn mond!
(Had ik al verteld dat mijn duo collega die ik in vertrouwen verteld had van mijn angst en mijn eerste bezoek, dit even direct aan een aantal collega’s had medegedeeld? En ik vervolgens op mijn eerste werkdag na de eerste behandeling, allerlei vragen kreeg. Waarom ga je dan niet eerder naar de tandarts?! Eh…ben nog al een extreme angst patient… En wat denk je??? ik werd gewoon uitgelachen!!! :evil: )