haha verslaving aangemaakt
heb gisteren een begin gemaakt…straks even met mama en oma kijken welke wol/haakdikte nu het beste is :thumbup:
heb een boek gekocht met allemaal leuke beertjes in hihi…het schattigste octopusje dat er bestaat ga ik ook maken!
heb er zin in hoor maar heb 120 geboortebedankjes nodig…gaat nog een werkje worden…
als er eentje af is kom ik wel showen…
mijn man moet wel lachen met mij hoor…zei gisteren toen hij kloeg van rugpijn:tja,dat heb je als je oud wordt…zei hij:zegt diegene die zit te breien (een sjaaltje voor de baby) en te haken :lol: :lol:
@meisje1974 zelf ben ik er nieuw in maar gisteren gemerkt dat met katoenwol en een 3 je het mooiste haakt.
Maar misschien heeft iemand anders een nog beter idee :think:
Ohh, dit vind ik zo cool!! Heb er al vaker naar gekeken, maar ik heb nog nooit van mn leven gehaakt en heb ook geen flauw idee waar ik een haaknaald vandaan moet halen :think: Maar wil het heel graag eens gaan proberen!
pff je moet er dus echt je hoofd bij houden hoor…was ik aan een heel leuk octopusje begonnen,ging lekker tot ik aan het minderen ging…ja,helemaal op nieuw beginnen dus :thumbdown: :evil: :lol:
waar ben ik aan begonnen haha 8)
Haaknaalden en katoen zijn te koop bij de Wibra. Ik haak zelf ook meestal
met nummer 3, maar 2,5 is nog strakker. Meestal staat er op de bollen
wol en/of katoen wel welk nummer haaknaald er bij de wolsoort hoort.
Morgenmiddag wil ik ff de stad in, kan ik meteen ff kijken of er ergens een wibra zit om te kijken naar een haaknaald!
ooh is kijken of ze dan bij wibra hier in belgië ook katoen hebben :thumbup:
thx for the tip