AMBER ALERT!!!! MICHIEL DELANO MONNE

Gelukkig dat ie weer gevonden is :clap:

Vraag me wel altijd af waarom zo’n titel altijd in enkel hoofdletters moet. Snap dat het een belangrijk bericht is, maar iedereen weet volgens mij dat het én niet mag volgens de forumregels, en het erg schreeuwerig/opdringerig/irritant staat… Zonder hoofdletters lezen we het tenslotte ook wel :wink: :oops:

Heb het gedaan om idd op te vallen, gaat niet om zweetvoeten… Denk niet altijd na over de regels, dit is zo gedaan puur uit mijn emotie

@Selena wrote:

Gelukkig dat ie weer gevonden is :clap:

Vraag me wel altijd af waarom zo’n titel altijd in enkel hoofdletters moet. Snap dat het een belangrijk bericht is, maar iedereen weet volgens mij dat het én niet mag volgens de forumregels, en het erg schreeuwerig/opdringerig/irritant staat… Zonder hoofdletters lezen we het tenslotte ook wel :wink: :oops:

nou ja, niet mogen, het is niet gewenst :wink: moest alleen even de regels zelf even doorlezen om daar achter te komen.

Ik slinger hem weer terug naar media.

Voor de goede orde; in de toekomst mogen Amber Alerts dus gewoon in eerste instantie in de huiskamer worden geplaatst. Verplaatsen doen we pas na intrekken van het alert.

Bij deze dus, gelukkig.