Alweer een maagband-topic.. *update 22-11*

Ja dat is het ik heb dat ook nooit gehad, heb me gewoon van de week voorgesteld en sinsdien ben ik lid. Wel een goed forum hiervoor je kunt er heel veel info op vinden.

Hoi Jenni,



Ik ben ook iemand die in het traject zit. Maar omdat ik een BMI van > 50 heb (ik weet het niet eens meer :oops: ), krijg ik waarschijnlijk een gastric bypass. Hoe en wat hoop ik eind deze maand te horen.



Ik wens jou heeel veel sterkte en hoop dat je volgend jaar ook JOU jaar wordt!!!



Suc6! :thumbup:

@marielle wrote:

Grappig he waar word jij eigenlijk geopereerd ook alweer in Emmen?



Ik schrijf trouwens ook sinds kort, op het wls forum speciaal voor mensen die zich hebben laten helpen of nog geholpen moeten worden.




Inderdaad, ik word in Emmen geopereerd. Zou toch wat zijn als we in dezelfde maand geholpen worden. Leuk trouwens, dat er opeens zoveel op dit forum blijken te zijn met plannen of al serieuze stappen in die richting.



Ik heb ook een tijdje meegeschreven op dat forum. Is eigenlijk weer wat verwaterd, ik had wat moeite om ertussen te komen. Ik zal nog eens kijken of ik het wachtwoord ergens kan vinden :slight_smile:



Marielle, heb jij trouwens gevraagd hoe je wakker wordt uit de operatie? Ik bedoel in de zin van slangen en andere enge dingen. Ik heb het wel gevraagd, maar door de spanning weet ik dus niet meer wat het antwoord was. Dat is misschien wel hetgene waar ik het bangst voor ben.



Of misschien weet iemand anders het hier.

Hahahaha ik ben nog erger ik heb van de opwinding en de zenuwen niks gevraagd. Daarom heb ik het nu ook gevraagd op WLC

@marielle wrote:

Hahahaha ik ben nog erger ik heb van de opwinding en de zenuwen niks gevraagd. Daarom heb ik het nu ook gevraagd op WLC




Haha, erg is dat he?



Ik schrok me wild toen we net thuis kwamen. Er lag een brief van het ziekenhuis in de bus. Ik dacht natuurlijk meteen dat het een operatiedatum zou zijn :shock:

Maar nee, het was een mededeling dat ik dit jaar niet meer geopereerd kan worden, omdat het budget overschreden is. Dus ze gaan in overleg met de ziektekostenverzekeraars voor het nieuwe budget voor 2008.



Ik maak er wel uit op dat ik dan wel echt hoog op de lijst sta.

Ik moet 3 januari naar het operatief spreekuur en dan is het nog 3 tot 4 weken wachten.

mag ik me hierbij aansluiten :oops:



Ik ben me 9 aug JL. ingeschreven voor het voortraject.

Bij ons is een wachtlijst van bijna 6 maanden :shifty: …



Ik ben willeke 21 en een BMI van >50 :oops:

Hee Muk, jij ook hier :smiley:



Uiteraard welkom :smiley:



Misschien is het een idee om ff een ‘gemeenschappelijk’ topic aan te maken in de “contact”-gedeelte?

Misschien wel handig wie is er goed in lijstjes?

Ik wil wel een topic aanmaken, en bijhouden!

Topic is aangemaakt:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2101832#2101832



Ik zal nog ff wat informatie vergaren van de ‘deelneemsters’ en die bij het lijstje zetten!

wil jou/jullie allemaal succes wensen met operaties en trajecten ben zelf al bijna een jaar alweer bezitter van maagband totaal was ik 25 kilo kwijt en nudus zwanger dus staat alles even stil

maar goed weet dat als jullie achter je keus staan dat het super is om te doen succes allemaal