Lieve Pleun,
Ben zo onwijs trots op jou!!! Je bent echt een kanjer.
Ik duim mee dat Fritsje lekker vlot komt.
Heel veel liefs, Rosa :-* :-* :-*
Pleun wat knap dat je het nog vol houd!! Je bent echt een super mams!! :-*
Gemma hoe was de osteopaat (schrijf je dat zo :think: )
Wat vervelend dat de uk zo moet spugen zeg!!
Misschien krijgt ze de voeding te snel binnen via de borst? (is bij mij wel het geval namelijk, ben ook in een echt melkkoe veranderd :lol: )
Mamalien: Jeetje schrikken zeg met dat eten! Je hebt dus een echt hamstertje in huis!
Hoe is het oppassen gaan? Je was zeker wel blij dat je je meisje weer zag :inlove: 1 a4tje?? Valt mee toch :mrgreen:
Hier een paar stress dagen gehad, onze kleine schat kreeg allemaal rode bultjes/vlekjes. En ze wilde gewoon helemaal niet meer slapen, wij na 2 slapeloze nachten naar de huisarts gegaan. Nu heeft ons meisje koemelkallergie. En aangezien ik dus bv geef, ben ik op een dieet gezet. Heb vandaag boodschappen gedaan…maar jeetje zeg het is bijna geen doen bijna overal zit koemelk in. Ik hoop wel dat ik de bv kan volhouden maar het is wel een hele opgave zo.
Ons meisje is ook zo zielig… volgens de huisarts zouden we over een paar dagen een hele ander kindje moeten hebben. Hoop zo dat het snel over is… ze moet zo huilen (bijna de hele dag), en ze heeft zo veel jeuk…het is echt zo zielig! Moest er afgelopen nacht zelf van huilen, zag dat ze pijn had en ik moest haar eten geven (wat op het moment dus gif is voor haar want nog niet alle stoffen zijn uit mijn lichaam). Kreeg een hekel aan mezelf…voelde echt alsof ik haar aan het vergiftigen was.
Maandag moeten we weer naar de huisarts…om te bespreken hoe het dan gaat en hoe we verder moeten.
Meiden ik ga mijn meisje weer eten geven en hopelijk slaapt ze vannacht wel een paar uurtjes want we zijn echt compleet gesloopt hier!
Liefs Karin
He getver Karin!! Dat is lastig, en voornamelijk: wat sneu voor je meisje. Wel goed dat jullie er zó snel achter zijn zeg!! Heb het zelf niet meegemaakt, maar mijn vriend met zijn 2 dochters wel. Hij vond dat het wel wende, dat dieet. En als ze er snel van opknapt dat doet je dat natuurlijk ook een hoop goed. Wist het niet, maar hoe strikter je ze ervan afhoudt, hoe sneller dat ze er over heen zijn, zei hij net nog. Sterkte in ieder geval!!!
Och, Pleun, het zit je ook niet mee hè?
Ik vind het zooooooo onwijs knap hoe jij doorzet!!! Een hele dikke :thumbup: en :-* . Hoop dat Fritsje een beetje vlot wil komen.
Hoi,
Heb ff een vraagje:
Moet ik Veron vannacht wakker maken om extra te drinken??? Normaal slaapt hij de gehele nacht door en moet ik hem om 700 wakker maken om te drinken… Hij komt dan dus niet uit zichzelf maar drinkt dan wel als een bezetene…
Hij heeft vandaag overdag wel 6-7x gedronken ipv de normale 4x…
Hij heeft om 2030 voor het laatst gedronken en slaapt dus als het goed is tot 700…
Wie o wie???
groetjes babylover
Ik doe even een egoberichtje :oops:
Ik was vandaag lekker met sara naar buiten. Zo lagen we dus heerlijk te schaduwbaden. Sara op haar rug, spelen. Ik op mijn buik naast haar boekje lezen. Ineens voel ik gesjor en getrek. Ligt ze aan mij en mijn kleren te trekken omdat ze een slokje wil :inlove: Ze was moe want na 2 slokken viel ze in slaap. Ik vond het helemaal geweldig :inlove: :inlove: :inlove:
Babylover, nee hoor, laat maar lekker komen als ie dorst heeft!
Nynke, lieieieeieieieieieief!!!
Hoi,
Ninanien; :inlove: dan kan je helemaal van wegsmelten he…
Pleun: bedankt voor je antwoord… Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen…
groetjes babylover
Dag allemaal, wij zijn er weer. Niet uitgerust (dat lukt niet met 2 jongen kinderen :mrgreen: ), maar wel een heerlijke vakantie gehad. Tjonge wat is er veel geschreven, te veel om zo even te reageren. Ga later wel even bijlezen. 't Is nu veel te mooi weer om achter de comp te zitten. Hoewel het me ook te warm is om buiten te zijn. 't Is ook nooit goed :mrgreen: . Zal nog ff de was inhalen en dan toch maar kijken of het boven uit te houden is.
Hoi,
Ben ik weer… Nou Veron heeft beter geslapen dan wij… Pfff wat was het warm vannacht zeg…
Ik heb hem dus wakker gemaakt om 645 en hij had een droge luier aan… Dat kan natuurlijk niet goed zijn denk ik… Hij was wel gelijk vrolijk en wakker en heeft toen goed gedronken en om 715 had hij al weer een keer geplast (gewoon een gele kleur dus niet rood of roze terwijl dat hij dat ook al een paar keer eerder heeft gehad smorgens)… Wat kan ik het beste doen voor de komende nacht, toch maar een keer aanleggen of morgenvroeg even kijken hoe het gaat???
Ben bang dat ik hem wat tekort doe op deze manier…
Groetjes babylover
Babylover, ik heb geleerd dat je kindje komt als ie honger/dorst heeft. Je kan gewoon op verzoek voeden, ook snachts. Een keer een droge luier is niet zo erg dacht ik. Bel anders met LLL bijvoorbeeld?
Babylover, zat al aan hetzelfde te denken. Kian heeft geslapen van 10 uur tot half 8 en niet geplast. Maar hij wordt echt wel wakker als hij honger heeft. Ik zou gewoon op verzoek blijven voeden.
Ik heb nu voor de 2e keer een borstontsteking. Nog geen koorts, maar heb wel het idee dat mijn wangen gloeien. Ik ga vandaag lekker rustig aan doen en hopelijk is het morgen weg. Wanneer zou je echt naar de huisarts moeten met een borstontsteking?
Hoi,
Pakea: ik dacht dat Veron een uitzondering was maar Kian had dus ook een hele nacht niet geplast… Hmmm dan zou het toch wel vaker voorkomen…
Enne wanneer je met een bo naar de dokter moet zou ik niet weten…
Sterkte in ieder geval…
Groetjes babylover
Hoi,
Heb even het advies van Pleun opgevolgd en LLL gebeld… Zij vertelde dat het wel vaker voorkomt dat baby’s pas gaan plassen als ze wakker worden… Maar dan moeten ze wel in het eerste half uur goed plassen zeg maar… Dus niet wakker maken snachts,ihhiihhihi
Dus we hadden het goed bedacht zo…
Hij heeft vandaag al 2x gedronken terwijl dat normaal maar 1x is tot nu toe dus hij haalt het overdag wel in op deze manier,ihihhihihi
(misschien ook wel regeldagen, 3 maanden)…
groetjes babylover
Dat is mooi!!
Bianca!! Welkom thuis trouwens!! Heb je nou ook een kater?? Dat heb ik altijd ná een vakantie (lang geleden… :? )… Je valt wel met je neus in het water met dit weer, of moet je meteen weer werken? Hoop het niet voor je.
Dat is dus opgelost. Kian heeft inderdaad pas na het verschonen van de luier geplast. Hij zal zo wel wakker worden voor de 2e voeding.
pleun, echt ook van deze kant erg veel respect voor jou! :-*
Babylover, zou het niet ook kunnen dat door het hete weer vocht wordt omgezet in zweet waardoor je kindje minder plast, of zeg ik nou iets heel doms? Nano heeft ook ietsje minder plasluiers sinds het zooo heet is, en dahct zelf dat het daar misschien aan kon liggen.
Karin, wat naar van de koemelkallergie van je kleintje, en dat zal wel even wennen worden om op zo’n streng dieet te gaan. Vraag ik me ineens af: Ninanien, jij had een tijdje geleden toch ook het vermoeden dat Sara (ik wil de hele tijd saartje zeggen maar weet niet of je dat vervelend vindt ) koemelkallergie had? Jij bent toen toch ook erg gaan letten op je voeding? Hoe staat het daar intussen mee?
En hier vandaag de 6 maanden vol gemaakt. Ook hier ging het niet geheel van een leie dakje, en vooral van niet-deskundigen veel vragen gehad waarom ik toch door bleef gaan met puur bv, als mijn mannetje er niet heel goed op groeit, maar ben blij dat ik heb doorgezet. Dadelijk weer naar cb, ben benieuwd of ik na het wegen nog steeds zo blij ben met ons half-jaar bv
Hoi,
Fiep: voor je half jaar bv… Knap hoor dankzij de strubbelingen… En ben benieuwd of hij gegroeid is, dus succes bij het cb…
Enne wat heb je een lieve avator :inlove:
En je hebt gelijk dat ze minder plassen doordat ze zweten… Dat zei LLL ook maar ze moeten natuurlijk na die 11 uur snachts dat hij slaapt wel plassen natuurlijk…
Pleun: hou je het nog vol met dit weer??? Verschrikkelijk lijkt me dat…
Nou sterkte ermee…
Veron ligt buiten in zijn campingbedje tegen zijn beren ofzo aan te huuuhuuu en oohoooh :inlove: …
Groetjes babylover
fiep ik heb idd een tijdje koemelkloos gegeten, maar heb niet de indruk dat het daardoor komt haar eczeem. ben er langzaam weer mee begonnen en eczeem kwam niet terug. toen ze in een zwitsal bad ging wel weer…dus ik badder haar nu in zarqa en balneum en niet te vaak en t gaat nu prima!
:shock: Jeetje zeg slapen jullie ukjes al de hele nacht door? Oooo kan niet wachten tot ons meisje dat gaat doet!! Sinds wanneer slapen jullie kindjes door?
Die van ons krijgt om half 12 - 3 uur snachts - half 7 s ochtends weer… ben al blij als ze die van 3 uur niet meer nodig heeft.
Aaaahhhhh wat schattig dat de kleine zo naar de borst zocht… hoezo zelf service…
:dance: :dance: Gefeliciteerd met je half-jaar jubileum :dance: :dance:
Bianca super dat de vakantie zo goed is bevallen!
Vandaag weer naar de dokter geweest, en ik moet mijn dieet nog een maand volhouden daarna weer naar de dokter om langzaam de melkprodukten terug te brengen in mijn eten. En als ik die tijd ook bv blijf geven is de kans groot dat ons meisje er later helemaal geen last van heeft :dance: Bv is echt een wondermiddel!!!
Nou ik ga ff eten koken (is het eigenlijk veel te warm voor)
Liefs Karin