BIB
hey
vandaag wel redelijk vanacht slecht geslapen weer krampen etc en enorm rugpijn van het boodschappen doen gister.
Charity is met oma en opa ontbijten bij ikea dus heb wel ff rust om wakker te worden.
gister de postzegels gehaald en de vlaggenstokhouder voor de ooievaar dus nu heb ik echt alles in huis en kan ook de ooievaar landen.
YES… Manneke… laat je eens aan papa en mama zien!!
Het gaat nu snel meid. Hopelijk ben je straks alle vervelende dingen weer gauw vergeten als je Devano in je armen hebt!!
:-*
Mmmmmmmm dat mannetje zit geloof ik wel heel erg goed he bij :think:
Met hoeveel weken beviel je van je dochter??
precies 39 wk
maar daar dacht ik dat ik 2 april was uitgerekend en na de echo werd ik op 9 april gezet maar ze kwam op 2 april dus beetje dubbel
ben nu toch echt wel benieuwd waneer hij zich dan eens gaat aandienen hoor
kan niet slapen heb buikkramp maar denk eerder mijn darmen.
ben ook misselijk heb maar wat yoghurt gepakt.
BIB
goede morgen
vanmorgen al vroeg wakker tegen 6 uur.
heb wat krampen in mijn rug en schaamstreek.
word een drukke dag vandaag mijn moeder is charity net komen halen om naar de GO te brengen aangezien ik niet meer ga autorijden.
om 12 uur komt mijn moeder me halen en rijden we naar het ziekenhuis dat is zaterdag pas geopend dus heb geen idee waar de ingang enzo is en dat is toch wel handig. lopen we meteen even naar de verloskamers weten we ook waar die zijn.
laat maar meteen een ponsplaatje maken hoeft dat ook niet meer tijdens de weeen.
dan om 3 uur naar de vk eens kijken of het mannetje nu is ingedaald.
denk dat ik vandaag bij mijn ouders eet rich is naar tilburg voor cursus weet niet wanneer die thuis komt en is ook zo saai als ik alleen moet eten.
ik ga nu nog even proberen te slapen.
:-*
lekker slapen hoor, nu kan het nog he…
Is het een heel nieuw ziekenhuis of een nieuwe afdeling?
een heel nieuw ziekenhuis zaterdag zijn de patienten overgebracht en vanaf gister worden er patienten opgenomen.
heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf gister mag bevallen lekker luxe.
Spannend meis, ik ben benieuwd wanneer jullie kleine kmt
@veertje wrote:
Spannend meis, ik ben benieuwd wanneer jullie kleine kmt
en anders jullie kleine beeb wel
zo we zijn naar het ziekenhuis geweest was wel even zoeken waar de ingang was vanuit de parkeer garage. en toen nog waar de verloskamers waren bleek dat we op de 4de verdieping moesten zijn.
de zuster die daar zat heeft wel verteld als we nu geen parkeerplaats zpouden vinden mogen we door rijden naar de eerste hulp en daar de auto zetten en naar binnen gaan. en we kunnen altijd even bellen dat we eraan komen dan komen ze ons bij de ingang ophalen.
is een mooi ziekenhuis wel nog rommelig maar jah daarom is het ook pas vanaf dit weekend open.
heb meteen ponsplaatje laten maken dan hoeft dat ook niet meer.
het is 15/20 min rijden dus we zijn ook zo daar.
in het foldertje staat ook dat er alleen 1 persoonskamers zijn met telefoon tv en internet standaard. en dat je partner altijd mag blijven overnachten ook op andere afdelingen.
net terug van de vk alles was goed ze begon met te vertellen geen inwendig onderzoek nog te doen volgende week wel.
maar toen kon ze de liggin niet met zekerheid zeggen dus kreeg ik toch een inwendig onderzoek maar de baby is niet genoeg ingedaald en ze weet het nog niet zeker nu krijg ik morgen een echo om te kijken of devano niet in stuit ligt. ze vond de bult bovenin erg hard en de bult onderin niet hard genoeg en twijfelde dus heel erg.
pffff hier had ik niet op gerekent zeg moet ik miss gaan kiezen tussen een stuitbevalling of keizersnede.
ik had wel al 1 cm ontsluiting maar de baarmoedermond was nog lang dus ze verwacht niet dat het binnen een paar dagen begint.
Als hij morgen gewoon goed ligt gaan ze volgende week wel een beetje friemelen en rekken om te prberen het wat te versnellen maar eerst maar eens de echo afwachten denk niet dat ik een stuitbevalling aan durf.
JA en toen was ik 40 wk en zit de kleine man nog steeds in mijn buik.
kennelijk heeft hij het naar zijn zin daar.
miss vind hij vrijdag de 13de wel een leuke datum :think:
als hij er maandag nog niet is word ik gestript op de verjaardag van mijn vriend. miss een teken ofzo :think:
ik durf nergens meer op te hopen
hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten en kunnen jullie snel van hem gaan genieten :inlove: :-*
miss wacht hij tot valentijn :think:
zijn wel veel speciale datums zeg in februari
we hebben de afgelopen week al 5 verjaardagen gehad die heeft hij allemaal overgeslagen.
maandag strippen maar ga meteen informeren vanaf wanneer ze doen inleiden . hoezo ik wil graag zsm bevallen :oops:
Inleiden doen ze denk ik pas bij 42 weken, tenzij er een andere medische reden is om eerder in te leiden…Hoop zo dat jullie knul zich snel gaat aandienen.
@ICL wrote:
Inleiden doen ze denk ik pas bij 42 weken, tenzij er een andere medische reden is om eerder in te leiden…Hoop zo dat jullie knul zich snel gaat aandienen.
dat ligt er ook aan hoeveel vruchtwater je hebt etc dus wie weet.
@ICL wrote:
Inleiden doen ze denk ik pas bij 42 weken, tenzij er een andere medische reden is om eerder in te leiden…
En soms doen ze het zelfs bij 42 weken nog niet. Bij Dana liep ik ruim over de 42 weken heen, ik werd doorgestuurd door de vk met de mededeling dat er een inleiding afgesproken zou gaan worden, maar bij het zkh zeiden ze doodleuk ‘nee hoor, je kunt nog wel tot 43 weken lopen’. :? (Was ik niet zo blij mee! :wall: )
@ Charity: Valentijn is een heel mooie datum, geen gek idee toch? Dan heb je nog 2 daagjes om te gaan, dat is te overzien!
Hopelijk is het strippen maandag niet meer nodig.
@charity wrote:
@ICL wrote:Inleiden doen ze denk ik pas bij 42 weken, tenzij er een andere medische reden is om eerder in te leiden…Hoop zo dat jullie knul zich snel gaat aandienen.
dat ligt er ook aan hoeveel vruchtwater je hebt etc dus wie weet.
Dan is er dus een medische reden .
@kay30 wrote:
En soms doen ze het zelfs bij 42 weken nog niet. Bij Dana liep ik ruim over de 42 weken heen, ik werd doorgestuurd door de vk met de mededeling dat er een inleiding afgesproken zou gaan worden, maar bij het zkh zeiden ze doodleuk ‘nee hoor, je kunt nog wel tot 43 weken lopen’. (Was ik niet zo blij mee! )
:shock: Da’s een beetje heel erg lang ja… wist niet dat ze dat doen joh…