aan de oren frummelen

Hallo,

Tja is Britt nou nog een bay of al een dreumes?

Britt zit sinds een week of wat aan haar oof:

ze wrijft erlangs of zit er aan te friemelen.

Geen vingers in de oren, maar gewoon aan de oorschelp.

Ze kan natuurlijk nog niet praten, dus moeten wij maar zien te gissen wat er is.

Kan er iets aan de hand zijn?

Ze is niet ziek en heeft geen koorts, dus oorontsteking lijkt mij stug.

Wie heeft er ook wel eens zo iets gehad?

vrijdag gaan we trouwens naar de dokter!

thomas doet dat ook, maar wel als hij moe is…

Luuk ook als hij moe is… Dus wie weet is dat het wel.

En als je er onzeker over bent zou ik gewoon ff de ha bellen.

Liefs Janneke :-*

bij Stijn is het meestal vermoeidheid,

als je het niet vertrouwd, kun je dokter vrijdag toch even laten kijken?

bij oorontsteking gaan ze meestal wel huilen en wilde Stijn indertijd ook niet op zijn zij( en dus oor) liggen. hij had toen ook koorts.

succes,

Niene

heeeeeeeeeeeeyyyyyyy das apart (nou je apart)

Thije doet dat ook geregeld op een dag,maar zou best eens kunnen zijn dat hij dan ook moe is :smiley: :smiley:

Nooit bij nagedacht!

Heb hem ook al paar keer lopen tempen :oops: :oops: maar dat was het niet en ziek is ie ook niet!

Zal er eens op letten en als hij gaat friemelen hoppa het bed in!

Celiza doet het ook als ze moe is :inlove:

Sanae doet het dus ook als ze moe is… deed ze al sinds ze baby was… maar hier krijg ik nog steeds van mijn ouders te horen dat ze oorpijn heeft :mrgreen: Neeeejjjj mam, kind is gewoon moe… En toch op CB vraagt mijn ma altijd even om de oortjes te controleren… :wink:

Als jij het niet vertrouwt zou ik even naar de HA gaan… gewoon om het uit te sluiten, toch? :thumbup:

Isabel doet het ook als ze moe is en als ze lekker in bed ligt gaat ze aan allebei haar oren frummelen.

Grappig dat zoveel kindertjes dat doen!

Ik kan mij niet herinneren dat ik een volwassenen aan zijn oren zie frummelen omdat deze moe is!

Haha, ik zie sommige bobo’s tijdens vergaderingen wel inslaap vallen, na eerst tevergeefs 6 koppen koffie gedronken te hebben!

Bedankt voor de reacties!

Idd als ze moe zijn!

Maar het kan… ook met oorontsteking te maken hebben. En het kan, dat ze dan ook GEEN koorts hebben.

Dat had Sam namelijk ook de vorige keer toen hij dubbele oorontsteking had. Zijn temperatuur was toen prima, geen koorts te bekennen!

Yvan frummelt ook heel vaak aan zijn oortjes, ook als hij moe is met name.