6 weken, en nu al menstrueren

ik ben nu al ongesteld geworden ondanks volledige live borstvoeding, en ik loop leeg van onder :? zijn er meerdere die dit herkennen, of moet ik aan de bel trekken bij de ha maandag?

ik had dit echt nog niet verwacht, en ook zeker niet zo heftig.

daisy lijkt ook wat onrustiger, maar zit mischien ook in een regelperiode :think: laat wat vaker los, ‘trekt’ af en toe aan de tepel.

normaal krijgt ze 7 voedingen per 24 uur, en nu zijn het er al 9. moet ik nog niet zeuren, ik weet het. er zijn er bij die 8 tot 12 keer per dag voeden.

ik ben benieuwd naar jullie ervaring.

en nog een vraagje: drinken jullie gewoon koffie? ik alleen 'sochtends, en verder caffeinevrije. en drinken jullie cola? ik snak, maar durf niet. ook al weet ik dat je gewoon alles mag eten en drinken, ik heb redelijk slechte ervaing gehad met de 1e. als ik alles informatie toen had geweten, had het toen een stuk makelijker geweest :? ik heb toen 3 maanden gegeven. en ik kan me niet meer herinneren wanneer ik weer ongesteld werd, en hoe ik dat was :think: is dan ook bijna 15 jaar terug :o :mrgreen:

Ik menstrueerde ook na 6 weken, lijkt mij niet iets heel raars. Wanneer ben je gestopt met vloeien? want bij mij duurde dat ook wel erg lang.

Verder at en dronk ik alles (behalve alcohol)…

Ik heb mijn eerste ongi ook al achter de rug…was na 6 weken gestopt met vloeien en dus vrijwel meteen erna ongi…Ik moet wel zeggen dat de ongi meeviel (leeglopen herken ik dus niet)

Ik eet en drink ook nog alles, maar moet op advies van CB over naar koemelk-vrij. Ook een biertje laat ik niet staan…het enige dat ik op advies van de vk niet heb gegeten de afgelopen weken zijn druiven en citrus-vruchten.

anderhalve week na de bevalling was ik ‘klaar’ met vloeien. dus redelijk snel vond ik. en nu is het eerste pakje maadverband al op na anderhalve dag ongesteld te zijn. heb net maar even bij de appie 2 nieuwe pakken gehaald. en ook met ‘klonten’ erin. elke keer als ik opsta is mn maandverbandje ‘vol’.

ben een beetje huiverig, omdat ik dit ook had nadat ik de mirena had laten weghalen in 2007. ik kon toen naar het ziekenhuis om gecureteerd te worden. heb ook maar even wat spinazie gehaald om het ijzer wat op te krikken :slight_smile:

mandala, hield je rekening met de voedingstijden als je een biertje nam. want soms heb ik weleens trek in een oudbruintje 8)

@maria74 wrote:

mandala, hield je rekening met de voedingstijden als je een biertje nam. want soms heb ik weleens trek in een oudbruintje 8)

Ja…2 uur voor haar normale voedingstijd drink ik niet meer…en sowieso maar 1 of hooguit 2 op een dag.

Die ‘klonten’ die je beschrijft herken ik wel, hier ook gehad…ik vond het ook snel en raar, maar al zoekend op i-net las ik dat het heel gewoon kan zijn, dus heb er verder niks achter gezocht. Zucht…en dan die verhalen lezen van bv-moeders, die gewoon de eerste 2 jaar niet ongesteld worden…pffffff

oh, gelukkig dan maar, die klonten dan.

en jaaaaa. ik ben ook jaloers op degene die gewoon niet ongesteld worden :mrgreen: geen last van hormonsters, vreetbuien: lees: niet verzadigbaar, vreselijke toiletmomenten :roll: , maargoed, leg me er maar gewoon bij neer :smiley:

ik ben vandaag langs het ziekenhuis geweest na een telefoontje met de vk daar. ik mocht meteen komen :thumbup:

vanacht heb ik namelijk ook aardig gevloeid, en vanochtend ook bij elke keer opstaan een schoon verbandje.

maar na de echo toch gerustgesteld en is er niks aan de hand :thumbup: hij vond wel dat ik snel weer ongesteld was, maar dat het zo heftig was dat schijnt normaal te zijn. dus ik is weer blij, en het nam in de loop van de dag al iets af, dus daar ben ik ook blij om, dan kan ik met de kids weer lekker naar buiten 8) ipv op het toilet te vertoeven :mrgreen:

:hug: Bah!

Ik was na 28 dagen weer ongesteld, (ook bij volledige bv) maar wel maar heel minimaal. De eerste ongesteldheid kan inderdaad heel heftig zijn, mijn vk had dat ook verteld.

Ik eet en drink ook alles, maar kijk wel een beetje uit met de koffie (niet meer dan 3 koppen op een dag).

fijn dat je gerustgesteld bent in het ziekenhuis

wel vervelend voor je dat je zo zwaar menstrueert

ik hoop voor je dat het snel minder wordt

En ik drink gewoon alles hoor, behalve alcohol

ik ben nog niet weer ongi geweest. Heb 6 week gevloeid.

Ik drink en eet gewoon alles, behalve alcohol.

Ja, hier ook alweer voor de 2x keer ongesteld ondanks volledige BV. 1e keer was inderdaad heftiger, nu had ik niet eens in de gaten dat het eraan kwam (ja toch wel, kolfde belachelijk weinig gisteren en dacht: is het alweer zover?)

Ja, hier ook alweer voor de 2x keer ongesteld ondanks volledige BV. 1e keer was inderdaad heftiger, nu had ik niet eens in de gaten dat het eraan kwam (ja toch wel, kolfde belachelijk weinig gisteren en dacht: is het alweer zover?)

Hier na bevalling ongeveer 1,5 week gevloeid, daarna precies na 29 dagen (zoals mijn cyclus voor de zwangerschap was) ook weer ongesteld…

Het is nu al weer over, maar ben benieuwd of ik de volgende menstruatie dus ook al weer over een week of 2 krijg…

Had ook gehoopt doordat ik bv geef, dat het nog wat langer zou duren. Maar helaas…