5 jaar geleden...

liepen we door de Efteling, toen waren we onze trouwreportage aan het maken! :inlove:



We wilden er eigenlijk niks speciaals van maken, behalve lekker gourmetten vanavond, maar we krijgen kaarten, smsjes, mailtjes enzo met “gefeliciteerd met jullie 5 jarig lustrum” :mrgreen: .



Is 5 jaar inderdaad speciaal? Ik dacht dat dat pas bij 12 ½ jaar was.

Extra speciaal :think:, geen idee! Maarre, gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan zou ik zeggen!!!



Elke 5 jaar valt er een lustrum zogezegd (met uitzondering van 12,5 jaar). Alleen 12,5 jaar wordt vaak wel “groots” (zo groot als je zelf wil) gevierd.



Wij waren in september ook al weer vijf jaar getrouwd en zijn toen lekker met z’n tweetjes aan het gourmetten geweest. Heerlijk rustig :wink: , want Thara lag toen op bed en Rayen zat lekker in de buik!

Oh, btw… vijf jaar is je “houten-bruiloft”

Geen idee :think:



Maar wel hartelijk gefeliciteerd :dance:

nou vooruit dan maar, vanwege onze “Houten” bruiloft, hier wat foto’s van vroeger ( 5 jaar geleden dus :wink: :mrgreen: ).



Bedankt voor defelicitaties!



Mn broer heeft deze eerste foto gemaakt en ondanks dat het niet met een proffessionele camera gemaakt is, vond ik dit de allermooiste foto van de hele reportage.

Mooie jurk!



En die zere knietjes :shifty: Fotografen kunnen soms de meest rare dingen verzinnen… Had ie geen kussentje mee kunnen nemen?? :roll: :wink:

Nou, dat was een verhaal apart: onze fotograaf was een vriend van ons. Maar omdat hij op 10 juni te lang in een pretpark was blijven hangen, had hij geen zin om smorgens bij het ophalen te zijn, dan moestie te vroeg op :roll: .



En dat hoorden we op 10 juni, 's avonds om 23 uur!



Dus toen hadden we allebei zoiets van: dan maar helemaal niet! Een andere vriend van ons is toen de hele nacht op geweest om zijn pasgekochte spiegelreflex camera te leren kennen en heeft met zowel zn nieuwe als ze oude toestel foto’s gemaakt, zodat er zeker goeie foto’s tussen zouden zitten.



Dus alle foto’s en poses waren wel ons eigen idee, maar we wilden niet allemaal van die stijve foto’s, zo zijn we allebei niet.



Zal er strakjes nog wel een paar plaatsen.



We hadden tijdens het tekenen in het stadhuis de muziek van Carnaval Festival en onze openingsdans was geen foxtrot of Engelse wals, maar de Vogeltjesdans! :lol: :lol: :lol:

Lekkere vriend was dat dan…die andere vriend is dan wel weer een topper zeg

5 jaar wist ik niet…maar 6 jaar is toch een blikken bruiloft ofsoiets :think: :shifty:

wauww wat een prachtige jurk zeg.

Die sleep met al dat kant :inlove: :inlove:

En je rug ( bewerkt ) is ook harstikke mooi :inlove: :inlove:



Precies een jurk die ik mooi vind :thumbup:

Wow, gefeliciteerd!!!



Wat een mooie jurk heb je daar aan…



Mijn ouders zijn vandaag 38 jaar getrouwd :shock:

GEFELICITEERD met jullie 5 jarige huwlijk :inlove:

gefeliciteerd zeg , 5 jaar , mooie 5 jaren samen, samen zijn is byzonder.

Nog vele jaren gewenst hier naa :thumbup:



:thumbup: :dance:

gefeliciteerd

gefeliciteerd ! :dance:



en voor de gene die erin geintresserd zijn:

Huwelijksverjaardagen

1 jaar Papieren of Katoenen bruiloft

2 jaar Katoenen of Papieren bruiloft

3 jaar Lederen bruiloft

4 jaar Zijden bruiloft

5 jaar Houten bruiloft

6 jaar IJzeren bruiloft

6,25 jaar Blikken bruiloft

7 jaar Wollen bruiloft

8 jaar Bronzen bruiloft

9 jaar Aardewerken bruiloft

10 jaar Tinnen bruiloft

11 jaar Stalen bruiloft

12 jaar Linnen bruiloft

12½ jaar Koperen bruiloft

13 jaar Kanten bruiloft

14 jaar Ivoren bruiloft

15 jaar Kristallen bruiloft

20 jaar Porseleinen bruiloft

25 jaar Zilveren bruiloft

30 jaar Paarlen bruiloft

35 jaar Koralen bruiloft

40 jaar Robijnen bruiloft

45 jaar Saffieren bruiloft

50 jaar Gouden bruiloft

55 jaar Smaragden bruiloft

60 jaar Diamanten bruiloft

65 jaar Briljanten bruiloft

70 jaar Platina bruiloft

75 jaar Albasten bruiloft

80 jaar Eiken bruiloft

Wat apart dat er ook iets is bij 6,25.



Ik was pas ook 5 jaar getrouwd. Hadden we elkaar dus iets van hout moeten geven. Ach we zijn net verhuisd dus klus hout genoeg hier…

Gefeliciteerd en nog vele jaren samen :-*





Ik heb volgende week mijn lederen bruiloft :mrgreen:

Bedankt voor de felicitaties! En ook voor het lijstje, ik heb daar nog nooit van gehoord, ik kende het pas vanaf de 12 ½ jaar. :smiley: