40++ maar nog stil verlangen

Hallo beele,welkom hier!!!

Ik ben ook niet meer de jongste en we hebben een 2e kinderwens.

Bij mij gaat het helaas niet vanzelf,loop nu ook bij de gyn.

Ik wil je veel succes wensen,en hoop dat je hier op het forum veel info enzo vind!!

Hoi Irry-me,

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik zie dat je wel al een leuke dochter hebt.

groetjes Beele

Hallo dames volgens mijn eigen berekenig zou ik morgen een eisprong mogen verwachten.

Vanmorgen een ovulatie test, en jahoor hij was positief!!!

Dus mijn eisprong komt binnen 24 uur

Het was alleen al een hele opluchting te zien dat ik nog steeds een eisprong heb gezien mijn leeftijd. [45]

We zullen zien wat het deze maand brengt.

groetjes Beele.

Hallo Beele,

Ook van mij: welkom hier ! Je was al eerder gewaarschuwd: kok werkt verslavend !!! :wink:

Ik herken je verhaal.

Ik ben nu 41 jaar. Mama van drie volwassen dochters uit mijn eerste huwelijk: 21 j, 19 j en 15 jaar.

Ben gescheiden en 7 jaar een alleenstaande mama geweest.

In 2004 heb ik Rob ontmoet !

We zijn op 15/7/2005 getrouwd :inlove:

Ik was toen zwanger van Michaël. Hij is geboren 3/11/2005.

Op dat moment was ik 38 jaar. Rob was in zijn eerste huwelijk ongewild kinderloos (zijn ex was onvruchtbaar) gebleven en we wilden graag een kindje van ons samen.

Toen we er bewust voor gingen, was ik binnen de 3 maanden zwanger ! :dance: :dance:

Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad (bij alle vier trouwens). Ik ben wel onverwachts 20 dagen te vroeg bevallen, maar Michaël woog 2,970 kg. Dus erg netjes.



Ik duim en hoop voor je mee dat je snel zwanger zal zijn ! :pray: :pray:

Als ik je laatste berichtje lees van vandaag, dan denk ik: jullie weten wat te doen vanavond ! :wink: Ik hoop dat het raak mag zijn !!!



liefs

Gerda

ps: als je nog vragen hebt voor me, vuur maar af, maar stuur eventueel pb. Ik kom hier niet zo vaak lezen, in dit topic…

Hoi Beele!



In je verhaal herken ik me niet, maar ik wil je wel graag van harte welkom heten op dit leuke forum en natuurlijk veel succes met “trying”! Heel veel kletsplezier!