>40 graden koorts

Met Hieke gaat het qua koorts wel beter nu. Alleen hoest ze nu vreselijk, Het doet haar echt zeer. Zelf zouden we dan een hoestsnoepje of trachitol nemen ofzo. Heeft iemand een idee wat je voor een kindje van 9 maanden kan doen? Water, yoghurt etc geven doen we al… Honing is ze nog te jong voor…

:-*

Misschien kleine beetjes warme melk??

Ons meisje was de afgelopen weken ook heel erg aan het hoesten en we hebben haar toen wat tijmsiroop gegeven. Sterkte

Tijmsiroop… goeie, zal eens bij de drogist of apotheek kijken! :thumbup:

Ik weet niet of je inmiddels al wat gehaald hebt, maar er is ook Bisolvon voor kleintjes (druppels). Dana is ook zo verschrikkelijk aan het hoesten, arm ding. Op het kdv hoor ik dat het erg heerst, ze hebben daar veel lege plekken omdat er zoveel kindjes ziek zijn.

Zo zielig he… :hug:

Hoi Sisil,

Hou het in de gaten, hoor! Colin ging gisteren zo hoesten en vandaag heel benauwd. We zijn net bij de ha geweest, is het pseudo-kroep en hebben we zo’n inhalator ding gekregen…

liefs

daffie

ps. ik bel ook het liefst niet zo vaak, maar als je je zorgen maakt, moet je het gewoon doen!

Hallo!

Hier gaat het nu ietsje beter. Denk ook dankzij de AB kuur die we nu hebben. Ze heeft geen koorts meer. Wel vond de HA het verstandig om nog een dag of 2 door te gaan met de paracetamollen. Hieke is weer vrolijk. Ze hoest wel nog heel erg en daar krijgen we nu hoestdruppels voor. Op aandringen van mij. Het doet haar zo zeer en ze slaapt er slechter van. Dus hopelijk is dat nu ook snel beter en gaan we maandag business as usual weer in. Ze drinkt nu allleen nog slecht. Zo’n 300cc totaal/24 uur. Ik hou het nu ook bij. We hebben deze week 1x de 500 gehaald, incl alles. Dus nu ipv de diksap aanmaken met water maar met ORS.

Maar ja, als je het dan zo drinkt schiet het nog niet op. :mrgreen:

Hahaha Sisil, herkenbaar!! :mrgreen: Schattig… Dan hebben ze niet echt dorst nee.

Lekker dat het de goede kant op gaat! :thumbup: :-*