gisteren nahet klussen naar de wc geweest en toen had ik rozeafscheiding.
kan dit door het klussen komen.
ook heb ik een blaasontsteking kan het hier door komen?
of gaat het mis
Kan zowel van het klussen als van de blaasontsteking als van een innesteling komen. Zelf denk ik vooral het eerste. Pas als je helderrood bloed gaat verliezen mét krampen moet je je zorgen gaan maken.
Veel sterkte voor die eerste rottige periode, hopelijk kom je er goed doorheen. En… uiteraard ook gefeliciteerd!
dankjewel voelme alweer een stuk opgeluchter.
ik hoef 16 febpas naar de vk dus dat duurd nog een tijdje
He meis,
Ik had dat ook in het begin van mijn zwangerschap. Na het klussen, maar ok ‘zomaar’. Was best bang, maar het is allemaal goed gegaan. Pas als je helderrood bloed verliest en/of erge krampen krijgt moet je je zorgen gaan maken. Maar je kunt altijd even je vk bellen als je je zorgen maakt. Die kan je ook (beter?) geruststellen.
Groetjes,
Femke
ik heb dit ook gehad en dan zonder dat we geklust hadden zeg maar… :oops:
Dus zomaar uit het niets… heb het in 3 dagen tijd 3x gehad na het afvegen… ik was toen 8,5 week zwanger…
blijkbaar een innesteling geweest…
Snap dat je je zorgen maakt, ik was ook heel erg onzeker toen en ging om het half uur naar de wc om te kijken… pffff :wall:
Maar echt zolang het niet echt bloedverlies is dus alleen roze na het afvegen of na het vrijen dan is er niets aan de hand…
hallo meid
denk een innesteling had het zelf ook
maar het kan idd ook van het klussen zijn ,
succes.
groetjes
zou jue dat ook kunnen krijgen als je een 2ling verwacht heb namelijk heel erg het gevoel dit dit niet 1 maar 2 kindjes zijn