3D echo in Rotterdam?

Het lijkt mij ontzettend leuk om een 3-4D echo te maken van mijn kleine.

Ik vroeg me af of iemand een goed, betrouwbaar echobureau weet in Rotterdam/omgeving. En hebben jullie hier ervaring mee? Alvast bedankt :slight_smile:

Wij zijn in Papendrecht geweest, praktijk aan huis.

Hele leuke vrouw, neemt echt de tijd voor je. Prijs vonden wij vergeleken met anderen erg mee vallen met de hoeveelheid foto’s die je krijgt :smiley:

En de foto’s waren heel mooi! :inlove:



Zoek es op echo praktijk drechtsteden, dan vind je haar :slight_smile:

Ja ik heb haar gevonden :smiley:

Hebben jullie de beelden ook op dvd genomen ?

Ja :smiley: hebben de dvd en de fotos ook op cd-rom. gewoon alles wat er extra is, was bang dat ik anders spijt kreeg.

Dan heb je gewoon vanaf begin alles wat op het scherm te zien is ook op dvd. Wel heel gek dat je dan jezelf hoort praten erbij hihi, maar wel leuk om later nog terug te kijken :smiley:

Veel plezier alvast! :mrgreen: is echt heel mooi.

Haha oke dankjewel.

ja, jezelf horen praten is altijd een beetje vreemd inderdaad :p.

@EstHe wrote:

Wij zijn in Papendrecht geweest, praktijk aan huis.

Hele leuke vrouw, neemt echt de tijd voor je. Prijs vonden wij vergeleken met anderen erg mee vallen met de hoeveelheid foto’s die je krijgt :smiley:

En de foto’s waren heel mooi! :inlove:



Zoek es op echo praktijk drechtsteden, dan vind je haar :slight_smile:




Ja hier had ik je dezelfde aangeraden, wat is zij goed zo onwijs leuk daar, en inderdaaad alle tijd, en veeeel echo’s :thumbup: :inlove:

Wij gaan er over 10 weekjes ongeveer ook weer naar toe voor de 3d/4d, net als bij onze zoon :inlove: Ik ben er 4 weken geleden nog gewest voor een echo met 10 weken :inlove: :thumbup:



Wij hebben hem(3d echo van de vorige zw.schap) ook op beeld :thumbup: Erg leuk om. Te hebben, en inderdaad wat vaag om jezelf te horen maar t geluid van de tv kun je gelukkig zahctzetten :mrgreen: :lol:



Veel plezier!

Ik ben in Barendrecht geweest (toen nog Babyview, nu 3d echo Barendrecht, Babyview zit nog wel in Rotterdam zuid). Beviel goed.

@Nienke123 wrote:

Ik ben in Barendrecht geweest (toen nog Babyview, nu 3d echo Barendrecht, Babyview zit nog wel in Rotterdam zuid). Beviel goed.




wij ook, hier ook goed bevallen!

Ben ook in Papendrecht geweest!

Beebje lag toen heel ongunstig de navelstreng zat voor zn hoofdje. Maar wat heeft ze dr best gedaan voor mooie foto’s! En ze zat ook ruim 10 min 15 min over de tijd waar we voor hadden geboekt, omdat ze dus in het begin geen mooie plaatjes kon krijgen (we waren 's avonds als laatste aan de beurt dus was neit erg dat ze uitliep denk ik?). Hier nog een goede ervaring dus!

@marie30 wrote:

Ben ook in Papendrecht geweest!

Beebje lag toen heel ongunstig de navelstreng zat voor zn hoofdje. Maar wat heeft ze dr best gedaan voor mooie foto’s! En ze zat ook ruim 10 min 15 min over de tijd waar we voor hadden geboekt, omdat ze dus in het begin geen mooie plaatjes kon krijgen (we waren 's avonds als laatste aan de beurt dus was neit erg dat ze uitliep denk ik?). Hier nog een goede ervaring dus!




Nee ze nemen t nooit zo nauw met de tijd :inlove:

Dus wel een grote kans dat je even moet wachten maar dan weet je ook dat ze alle tijd voor je nemen :thumbup: :inlove:



In leidscheveen zit een dame die doet geslachtsbepaling vanaf 16 weken maar daar sta je ook zo weer buiten, dus allemaal netjes op tijd, en gaat best zakelijk die afspraak, dus voelt toch minder persoonlijk :thumbdown:

@Nienke123 wrote:

Ik ben in Barendrecht geweest (toen nog Babyview, nu 3d echo Barendrecht, Babyview zit nog wel in Rotterdam zuid). Beviel goed.




Ik ben bij beide dochters hier geweest en allebei de keren is het mij heel goed bevallen :thumbup: