't Is nog vroeg maar we zullen toch binnenkort de knoop moeten doorhakken.
We zijn nu een paar keer al naar een heerlijke camping in Italië geweest, met de tent direct aan het strand, ideaal met een peuter. Omdat ik tegen die tijd hopelijk 26 weken zwanger ben wil ik heel graag weer naar die camping, ik weet hoe het daar is en het is in 1 dag te rijden.
Maar… we hebben van die ZI matjes om op te slapen, welliswaar de 10 cm dikke versie maar toch, breed zijn ze niet
Zijn er mensen die ervaring hebben met kamperen rond deze periode? We gaan begin juni, hopelijk is het dan nog niet zo heet, maar warm genoeg om lekker in het water te kunnen zijn.
Is het slapen op de grond een beetje te doen? :think:
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen… Ik ben nu 25 weken zwanger en ik zie mezelf absoluut niet op een matje op de grond liggen…in bed lig ik al moeilijk en echt ‘flexibel’ ben ik ook niet meer; ik geloof niet dat ik nog overeind zou komen. :o
Is het niet mogelijk om bv. een caravan te huren oid?
Zou wel een optie zijn maar het lijkt me zo heerlijk om weer lekker vooraan te staan, ik kan dan heerlijk voor de tent hangen, terwijl Nica in het zand en water speelt!
Ik heb met oud&nieuw op een luchtbed gelegen…voor mij nog goed te doen. Was natuurlijk wel maar 1 nacht, maar kon er nog heerlijk op slapen…denk dat ik dat ook wel langer had volgehouden! :thumbup:
Ellen, het punt is dat bij kamperen het heel koud is om op een luchtbed te liggen, juist daarom hebben we die matjes gekocht.
Ach en anders pleuren we wel een 1 persoonsmatras in de auto
Gem… Als je nu toch je luchtbed én je matrasjes meeneemt en dan het patrasje boven op je luchtbed mikt?
En anders misschien een 2 persoonsluchtbed? Voor jou alleen dan he!
En mag ik het adres van die camping? Zoek iets aan t water, klein kind geschikt en op 1 dag rijden met mooi weer…zijn zo aan t zoeken!
@wieniex wrote:
En anders misschien een 2 persoonsluchtbed? Voor jou alleen dan he!
En mag ik het adres van die camping? Zoek iets aan t water, klein kind geschikt en op 1 dag rijden met mooi weer…zijn zo aan t zoeken!
Bekijk eerst deze foto’s maar even want ik betwijfel of je dan nog wel wil
's Ochtends vroeg als je je tent uitkomt zie je dit!
Stel jezelf voor, voor je tentje met een boek en dit uitzicht!
Dit was afgelopen jaar, door de vele regen hadden we wat minder strand, maar toch was het héérlijk en een perfecte plek!
O ja het santiar is zo schoon dat je eruit kunt eten, douchen zijn gratis en lekker warm, het terras van het restaurant grenst aan de speeltuin, dus papa en mama lekker eten en de kids lekker spelen, de omgeving is prachtig en op de camping zit een klein winkeltje voor de nodige dingen, op 10 minuutjes rijden zit een hypermarkt. Het enige nadeel vonden wij dat je niet lopend naar een iets groter supermarktje kunt, er is wel een dorpje waar je een ijsje kunt halen en wat kunt eten (al kun je op de camping zelf héérlijk eten) maar om echt boodschappen te doen moet je echt met de auto.
Als het je nog steeds wat lijkt hoor ik het wel :mrgreen:
oooooooooooo ik wil ook dat adres wat heeeerlijk lijkt me dat! :inlove:
mag ik mag ik mag ik … een pbtje? :-*
ooh wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!
en over slapen op dat matje, ik kon dat volgens mij best met 26 weken, kon eigenlijk alles nog. Maar ja hoe voel je je dit keer met 26 weken… is natuurlijk per zwangerschap anders…
Ik heb met 30 weken gekampeerd. In Spanje begin juli. Ik sliep op een 2persoons luchtbed en mijn man op een matje er naast hihi. Ging echt prima. Het enige nadeel was dat ik er elke nacht een keer uitmoest om te plassen, maar ach, dat had ik er wel voor over. Ik heb het niet koud gehad. Goede slaapzak is ook goud waard.
Veel plezier!
Groetjes,
Femke
en een stretcher??
Sommige dames zijn met 26 weken nog nog ontzettend lenig, ik weet niet hoe jij je zou voelen met 26 weken zwangerschap…
Ennuh, dat adres??
dank voor je pb! ik ga het vandaag eens even bestuderen :inlove:
Ik weet niet of ik hier een link van een camping mag plaatsen maar ik ben zwanger en rebels
http://www.concadoro.it/nld/htm/cdo_home.htm
2 persoons luchtbed en dan echt 1 of 2 goede slaapzakken (heb er gevoerd met flanel, ik dreef bijna weg met luchtbed en al van de hitte)?
Beetje extra comfort kan geen kwaad denk ik.