@Pitje27 wrote:
@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
uuuuuh, ja. en als je nu 11 minuten wacht…jahaaa dan is het 11.33. Kan haast geen toeval zijn he?

@Pitje27 wrote:
@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
nu dus
Mijn meisje is geboren om 22.22, daar kwamen we pas later achter. Geen idee of ik er wat achter moet zoeken maar ik vind het wel makkelijk te onthouden.
@Sannepan wrote:
Mijn meisje is geboren om 22.22, daar kwamen we pas later achter. Geen idee of ik er wat achter moet zoeken maar ik vind het wel makkelijk te onthouden.
@fiep klophout wrote:
@Pitje27 wrote:@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
uuuuuh, ja. en als je nu 11 minuten wacht…jahaaa dan is het 11.33. Kan haast geen toeval zijn he?![]()
ik zie heel vaak 20.11 maar ja mijn geboortedag… dit is natuurlijk een datum die je gewoon onthoudt.
dochters om 3.00 en 6.27 en bij de jongste werd ik op haar 1e verjaardag wel wakker om 6.27… maar dit was omdat mijn vriend terug kwam uit zijn nachtdienst… :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@Pitje27 wrote:@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
uuuuuh, ja. en als je nu 11 minuten wacht…jahaaa dan is het 11.33. Kan haast geen toeval zijn he?![]()
@D. wrote:
@fiep klophout wrote:@Pitje27 wrote:@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
Haha, zal ik nu drie minuten wachten en dan om 12.12 heeeeeeel verbaasd doen :o ?![]()
@D. wrote:
@fiep klophout wrote:@Pitje27 wrote:@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
Haha, zal ik nu drie minuten wachten en dan om 12.12 heeeeeeel verbaasd doen :o ?![]()
@fiep klophout wrote:
@D. wrote:@fiep klophout wrote:@Pitje27 wrote:@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
jaaaah, dat zou al helemaal bizar zijn, want 12-12 is de geboortedatum van mijn zoon.
@Vicky wrote:
@fiep klophout wrote:@D. wrote:@fiep klophout wrote:@Pitje27 wrote:@Jiska wrote::roll: en wat zegt de klok hier: 11.11 :?
11.22
jaaaah, dat zou al helemaal bizar zijn, want 12-12 is de geboortedatum van mijn zoon.
En jij hebt geplaatst om 12.22 en dat is de geboortetijd van mijn dochter…:mrgreen:
en als jullie nou zo doorgaan tot 19.59u dan ga ik dan verbaasd doen ok 8) :lol:
begin nu wel steeds meer op de tijd te letten… 13.33 toen ik dit schreef
vond het net wel vreemd… ik wilde mijn prullebak op de pc legen… hebt ik 666 berichten om te verwijderen… :think: :oops:
we dwalen wel af he…
@Pitje27 wrote:
begin nu wel steeds meer op de tijd te letten… 13.33 toen ik dit schreef
vond het net wel vreemd… ik wilde mijn prullebak op de pc legen… hebt ik 666 berichten om te verwijderen… :think: :oops:
we dwalen wel af he…
@Nefarious wrote:
@Pitje27 wrote:begin nu wel steeds meer op de tijd te letten… 13.33 toen ik dit schreef
we dwalen wel af he…
het leukste vind ik de tijd stempel op je bericht:
12:34 :lol:
@Pitje27 wrote:
@Nefarious wrote:@Pitje27 wrote:begin nu wel steeds meer op de tijd te letten… 13.33 toen ik dit schreef
we dwalen wel af he…
het leukste vind ik de tijd stempel op je bericht:
12:34 :lol:
13.34![]()
:doh:
Totaal niet in de gaten!
:lol: :lol:
@Pitje27 wrote:
@D. wrote:
@Pitje27 wrote:
Is dat een bericht van de duivel? :angel:
Of moet je gewoon vaker je prullenbak legen? 8)