Nog geen reactie…
Ik hoop dat alles goed was op de echo!!!
Ik denk dat ze dit topic vergeten is, zag haar gisteren wel reageren bij de februari mama’s. Volgens mij is alles goed!
Als je via haar profiel kijkt naar haar berichten dan staat er dat deze post hier die ze geopend heeft de laatste post is geweest?
@Wicky wrote:
Als je via haar profiel kijkt naar haar berichten dan staat er dat deze post hier die ze geopend heeft de laatste post is geweest?
Nu ga ik twijfelen, straks haal ik iemand door elkaar :think: :think: :think: Ik ga even nakijken!
@Mutsie86 wrote:
@Wicky wrote:Als je via haar profiel kijkt naar haar berichten dan staat er dat deze post hier die ze geopend heeft de laatste post is geweest?
Nu ga ik twijfelen, straks haal ik iemand door elkaar :think: :think: :think: Ik ga even nakijken!
ik heb dr idd verward met iemand die ook zo heel af en toe langs komt kijken. :oops: :oops: :wall: :wall: Dus dan is hier op kok geen berichtjes meer gekomen.
Iemand die op hyves meer succes heeft gehad?
jeetje zeg ik begin me nu ook zorgen te maken… kom laat wat van je horen!!
@Mutsie86 wrote:
@Mutsie86 wrote:@Wicky wrote:Als je via haar profiel kijkt naar haar berichten dan staat er dat deze post hier die ze geopend heeft de laatste post is geweest?
ik heb dr idd verward met iemand die ook zo heel af en toe langs komt kijken. :oops: :oops: :wall: :wall: Dus dan is hier op kok geen berichtjes meer gekomen.
Iemand die op hyves meer succes heeft gehad?
Komt ze normaal ook niet veel op het KOK? Misschien (hopelijk) zit ze gewoon op haar roze ( of blauwe) wolk en heeft ze even niet meer aan het Kok gedacht?
Of ze veel op kok is, geen idee… ze komt iig zelden eens gluren bij de februari mama’s.
Die dag was de laatste dag dat ze gepost heeft… Misschien zit ze gewoon op een hele grote wolk
Ach jeetje meiden!!!:oops:
Ik wist niet dat er zo vreselijk veel gepost was op mijn onderwerp,
Ik kreeg geen bericht meer in me mailbox na mijn laatste reactie die ik had gegeven dus ging er van uit dat er niemand meer gereageerd had… :?
Ik zit ook helemaal niet vaak achter de computer omdat ik moeilijk kan zitten op een stoel door me rug en me bekken… En op me mobiel kom ik niet op KoK!
Maar schaam me vreselijk nu ik jullie zo in spanning heb gelaten… :eh:
Mijn echo ging trouwens goed!!! Al mijn zenuwen zijn gezakt en ik heb heel veel vrienden en familie ook nu pas laten weten dat alles goed is en ik weer helemaal gelukkig en verliefd zwanger ben van een meisje!!! :inlove:
Alles is goed wat de vk kon zien! Alleen heeft ze te lange benen…
Ik ben nogsteeds aan het uitzoeken wat de vk daarmee bedoelde…
Maar ik vraag het wel deze week nog voor de zekerheid aan de vk,
Want de beentjes waren langer dan gemiddeld… de boven benen dan alleen he… Verder was alles perfect en daar ben ik zo mee gerustgesteld!
Ik heb alleen de laatste tijd zoveel pijn in me buik, en ookal ben ik gerustgesteld door de echo, de pijn geeft me vaak twijfels…
Ik bid en hoop dat ik me zwangerschap weer mag voldragen(en dat hoop en bod ik voor elke vrouw die gelukkig zwanger is of wil worden) Want ik heb zo veel meegemaakt de laatste tijd en die angst geeft me vaak onbewust nachtmerries… Ik hou nu al zoveel van me beebje in me buik, Netzoveel bijna als van Jasly en ik kan niet wachten om haar in me armen te hebben!
Bedankt lieve KoKvriendinnen! Voor jullie belangstelling en het spijt me dat ik niks van me heb laten horen!
Ja, daar is ze weer :dance:
Mooi dat alles goed lijkt joh, en hopelijk betekenen die te lange beentjes niets meer dan een mini topmodel :inlove:
gelukkig, het is goed gegaan! :dance: En wat leuk een meid erbij :inlove: :thumbup: Zal idd een topmodel worden met de lange benen. (Zit dat in de familie lange benen? )
Verder vervelend dat je je zo lamlendig voelt lichamelijk :hug: :hug:
wat fijn dat de echo goed was! En weer een meisje :inlove: hoop dat je je snel weer beter voelt
Gelukkig is alles goed!!!
Lange beentjes? Als de vk zich daar zorgen over zou maken dan zou ze je wel verwijzen naar de gyneacoloog, als zij zich er geen zorgen over maakt dan moet jij dat ook maar niet doen! (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk).
Die buikpijn is lastig, let goed op jezelf! Hoe voelt het? Bij mijn oudste had ik onverklaarbare buikpijn, zelfs opgenomen in het ziekenhuis. Ze dachten achteraf dat het kwam omdat madame heel snel groeide!
Sterkte en probeer nu te genieten hè!
Groetjes, Wicky
Fijn dat alles goed is!
En die te lange beentjes moet je je echt geen zorgen over maken hoor! Volgens onze echoscopist was met 20 weken Kaya haar hoofd erg groot en dr bovenbenen erg kort, maar dat viel allemaal best mee. Het is allemaal nog zo klein dat een paar millimeter meetverschil al veel verschil maakt. En dat terwijl het verschil ook aan de VK kan liggen als die net vanuit de verkeerde hoek kijkt.