2 jarige betalen in bus?

@mamma van sharondenise wrote:

Kinderen niet op schoot, maar naast je neer zetten in de drukte vind ik zo aso.

Maar het schijnt heel abnormaal te zijn tegenwoordig om op te staan voor ouderen.

Maar das een andere discussie…

tis een andere discussie maar wil toch even zeggen dat ik sarah dus ook naast me neer zou zetten en Eva Lynn op schoot zou hebben :wink: 2 kinderen op schoot begin ik niet aan. Maar 1 voordeel, ik ga nooit met de bus en ben dat ook echt niet van plan. :wink:

@Emma wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Kinderen niet op schoot, maar naast je neer zetten in de drukte vind ik zo aso.

Maar het schijnt heel abnormaal te zijn tegenwoordig om op te staan voor ouderen.

Maar das een andere discussie…

tis een andere discussie maar wil toch even zeggen dat ik sarah dus ook naast me neer zou zetten en Eva Lynn op schoot zou hebben :wink: 2 kinderen op schoot begin ik niet aan. Maar 1 voordeel, ik ga nooit met de bus en ben dat ook echt niet van plan. :wink:

Nou dat vind ik echt heel erg raar :naughty: , ik zit ook in de bus met 3 kinderen op schoot :angel: :lol: .
Nee tuurlijk niet, logisch toch ook, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch?

Helaas hier wel afhankelijk van ov, dus heb al heel wat dingen meegemaakt. Den Haag is een leuke stad om met ov te reizen, soms :roll:

Hier heeft 1 iemand me het ooit gevraagd, Elise uit de wagenbak en op schoot te nemen. Elise was 4 maanden en kon niet zelf zitten, er was nergens plek behalve op de kleine stoeltjes die scheef stonden ( dus naast de kinderwagen ) de bus sjeesde en remde en ik had Elise nog amper vast. Iedereen in de bus sprak er schande van en dat dit gevaarlijk was voor het kind. Hierna heeft nooit iemand het me nog gevraagd, wel om de wagen vast te zetten soms ( aan riem ) of dat er maar 2 wagens meemochten, maar nooit meer om kind eruit te halen. Kan toch ook nooit veiliger zijn, hij zit toch niet vast in gordel? In de bak ligt de baby tenminste nog beetje beschut, wat als de bus in ene zou moeten remmen? dan ligt kind tegen de stoel ervoor aan en ons lichaam kan wel wat hebben, maar een baby van 4-5-6 maanden? weet het niet hoor.