12 weken zwanger en (bijna) nergens last van; wie ook?

Hallo meiden,

Ben nu 12 weken zwanger en bijna nergens last van. Af en toe wat baarmoederkrampen maar daar blijft het bij. Natuurlijk prachtig, ik weet het, maar af en toe wil je gewoon wat voelen dat je weet dat het "goed"zit. Heb bij 11 weken en 3 dagen de laatste echo gehad en daar zagen we het kindje goed bewegen en het hartje kloppen.

Zou graag horen wie er bij 12 weken zwangerschap ook bijna nergens last van heeft?

Thanks.

groet, angela

volgens mij is dit heel gewoon , meestal na 3 maanden blijft het hormoon ongeveer hetzelfde , de eerste 3 maanden maakt je lijf zoveel hormonen aan dat je daar goed ziek van kunt wezen.

zit nu zelf op 9.5 week en merk nu al wel dat me kwaaltjes IETS minder zijn , ik geef nog steeds over ik ben nog steeds hondsberoerd maar merk al wel dat het week bij week weer iets beter word.

en wees maar niet ongerust hoor die echo was goed van je kindje , en over een maandje denk ik wel dat je een klein vlindertje in je buik voel flapperen dan zijn zeker de zorgen voorbij en kan je echt echt echt genieten !!

veel sterkte !!

heel normaal, heb het ook gehad bij de eerste! vroeg me toen ook voortdurend af of ik nog wel steeds zwanger zou zijn. niet echt relaxed. maar heb vertrouwen, het zit er echt! gewoon even geduld hebben, naast de vlinders begint op een gegeven moment ook je buik langzaam te bollen. geen ontsnappen aan :smiley:

gefeliciteerd in elk geval!