hier gaan de nachten steeds beter
als ze wakker wordt en wat moppert valt ze weer in slaap
dat scheelt zoveel dat ik of mijn vriend er dan niet uit hoeven
ze is nu wel mega verkouden, dat werkt niet echt mee met slapen
vooral niet omdat het sabbelen op het oor van haar knuffel nu niet lukt
vannacht dus ook 2x wakker geweest maar wel weer gaan slapen
hoe gaan jullie nachten??
Hier gaan de nachten ook beter, heel soms wordt hij wel eens wakker, maar dan valt hij zelf wel weer in slaap.
Afgelopen nacht ging perfect, heerlijk geslapen tot 7.00u, dus ik ben zeer tevreden.
Super dat het beter gaat met Lynn joh, héérlijk of niet?
Nachtrust is zó belangrijk, voor jou, en je kleintje.
Fijn dat het bij jullie beter gaat!
Hier geen verbetering, ook niet na laatste “probeersels” Vanmorgen niet naar haar toe gegaan, ze begon wat te huilen en daarna heeft ze ruim een uur mama geroepen. Dan weer bonken, beetje rommelen en mama mama, slapen niet dus. Bij de oppas slaapt ze dus wel lang, we snappen het echt niet meer. En ze is echt moe, je ziet het aan haar. Ze gaat er wel overheen en speelt lekker, maar ze heeft nog steeds walletjes, heel zielig eigenlijk. De moeheid breekt zo op, elke keer vroeg naar bed kan en wil ik ook niet en ik baal er af en toe flink van. Ben me nu aan het oriënteren op wateraders en aardstralen, (erg dat ik dat zelfs wil proberen, dan is het echt ver haha) Ik hoor om me heen goede verhalen en heb wat gegevens gekregen.
Het kost haar ook echt energie, ze is al een druk dametje, maar dan ook nog weinig slaap, ze weegt pas 8500 gram!
Maar goed, genieten jullie maar lekker van jullie nachtrust!!
wien, ik gun jou ook zoooo je nachtrust
ik merk zelf na 2,5maand onrust hoe belangrijk die rust is
niet alleen voor mezelf maar ook voor die kleine druktemakers
hopelijk vinden jullie echt snel een oplossing :hug:
Ik snap er echt niks meer van… laatste fles eraf, nog steeds gerommel rond 5 uur. Van de week heeft ze vanaf half 5 mama liggen roepen in haar bed, daar klopt toch niks van?
Vannacht hebben ze dus bij mijn ouders geslapen… wat denk je… ze heeft geslapen tot half 8!!! :shock: Ze is zelfs om 5 uur even wakker geweest door Emma, toen kwam ze overeind, heeft ons mam haar terug gelegd en ze ging weer gewoon slapen. Niks anders dan thuis… zelfde tijden en zelfde soort en evenveel eten, en dan kan ze het dus wel… Wat kan het dan in hemelsnaam zijn???
Ik word er langzamerhand een beetje radeloos van. Gaan toch maar proberen haar bed anders neer te zetten, al kan dat bijna niet in haar kamer. Pfff
misschien heel dom maar in wat voor bedje sliep ze bij je ouders
misschien een campingbed neerzetten op haar kamer en daar n slapen
Och Wienix ik kan me het goed voorstellen hoor, je wordt er zo radeloos van he?
Wij hebben hier ook alles geprobeerd, maar rond 4.00 wordt hij gewoon wakker, nu hoef ik er niet altijd meer heen, en valt hij met een beetje rommelen en mopperen een uur later (!!) weer in slaap.
Wij hebben ook alles al geprobeerd, extra voeding, minder voeding, eruit halen, laten liggen, bed op een andere kamer, vast leggen, warmere kleertjes aan , minder kleertjes aan, enz enz…
Ik heb me er maar bij neer gelegd dat hij gewoon een vroege vogel is, al zou ik wel graag willen dat de dagen om 7.00 begonnen ipv 6.00.
Wij zitten ook wel eens aan aardstralen te denken, bij mijn ouders heeft hij die keren dat hij daar is wezen slapen, gewoon door geslapen namelijk.