10 maanden, en al weken 's nachts om 4.00 wakker, en huilen

nana, jij ook weer een wakkere nacht gehad

ik weet het ook niet meer

lynn was afgelopen nacht van half 3 tot 5uur wakker

toen ik haar op bed legde iets voor 5en en ze begon weer te mopperen

stortte ik ook even in hoor, gelukkig ging ze na 1 min mopperen slapen

en kon ik ook eindelijk weer slapen!

schrijven we hier samen maar even van ons af toch :hug:

Och Babs, die kindjes van ons toch…

Ja we moeten elkaar maar een beetje ondersteunen.

Ik hoop écht met heel mijn hart op een snelle vooruit gang in het slaappatroon van onze schatjes.

En nu ga ik écht mijn bedje in…

Succes meid.

het komt goed meid :hug:

over een tijdje slapen die 2 weer als roosjes

hier onweert het al de hele avond

en de laatste klap schrok ze van resultaat dus wakker

ik juich nog niet te hard maar volgens

mij slaapt ze toch verder :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

weltrusten, ik duik er ook zo in

hoe was jullie nacht? lynn heeft eindelijk weer een nacht door geslapen!!! Hopelijk ging het met stef ook beter

Nou ik kan niet écht positief zijn over vannacht.

Hij werd om 0.45u al wakker, en huilen, dus het leek er wel op dat hij ergens last van had, toch maar een klein flesje gemaakt om 1.15 want hij bleef mopperen en huilen, dat flesje ging helemaal op, en ik heb hem niet weer gehoord tot 7.30, vreemd of niet dan?

Maar ik slaap zelf héél slecht de laatste tijd, ik hoor echt alle geluiden die hij maakt in bed, alles!

Dus ik heb al oordoppen in, dan hoor ik hem wel huilen maar niet direct alle geluiden, dat gaat op zich iets beter, maar in mijn slaap haal ik die dingen er weer uit, met als gevolg dat ik nog weer wakker wordt van de eerste de beste kuch.

Hij is ook weer eens flink verkouden, was er al bang voor want alle kindertjes bij het kdv hadden woensdag een snottebel onder hun neus, en dan is Stef ook aan de beurt.

Ach ja, we moeten hoop houden Babs, gelukkig is hij overdag heel vrolijk, dat maakt heel veel goed, het is een ontzettend leuk mannetje, nu alleen de nachten nog, en dan is hij perfect. haha.

Fijn dat Lynn lekker door geslapen heeft, kun je zelf ook zo van op knappen he?

Dat ken ik nana lynn deed dat ook vaak na een flesje weer slapen hopelijk gaat het vannacht wel goed

zo even uitgebreid reageren, vanmorgen was via mobiel namelijk!

ik slaap zelf ook slecht nana, zet de babyfoon expres zachter zodat ik niet

elk zuchtje of draai hoor!

ik heb gelukkig wel het geluk dat ik niet zoveel slaap nodig heb

dat scheelt enorm, weet niet of jij daar ook een beetje tegen kan?

ja kdv werkt niet echt mee he voor het verkouden zijn

het enige voordeel hij krijgt nu zoveel mee dat hij straks een

hele goede weerstand heeft!

zag je reactie in mijn topic, hoor jij stef ook zoveel of niet??

slaapt hij ook licht en onrustig?? slaapt hij wel rustig in??

Hij slaapt wel rustig in, maar slaapt na 23.00 wat onrustiger, zeg maar de nacht.

Dan hoor ik alles… :?

Hij slaapt naast onze kamer dus geen babyfoon oid.

Maar weer afwachten vannacht.

heel herkenbaar, tot 23.00 slaapt ze rustig met af en toe wat draaien!

nu slaapt ze weer op haar buik, dan ligt ze meestal

een stuk rustiger

ik moest vanmorgen vroeg weg dus hoorde later dat ze dus van

half 8 gisteravond tot vanmorgen half 9 waarschijnlijk had ze het

nodig :wink:

maar vandaag een hele drukke dag gehad dus ik vrees voor de nacht

ach ze hoorde er gewoon bij (uitreiking van mijn man zijn diploma)

dan nemen we deze nacht ook maar voor lief :wink:

(en misschien valt het mee)

ik duim ook voor een rustige nacht voor stef en voor jou

zeker nu je weer moet werken, dat vind ik nog steeds het zwaarste

op mijn vrije dag kan ik het beter hebben!

zoals ik al verwachtte was ze vannacht even wakker

ze was al iets onrustig maar toen bij de buren het luik dicht werd gedaan

werd ze wakker!

ze is 45min wakker geweest, klein beetje gedronken en toen weer gaan slapen tot 8.15

ik las in ons maandtopic dat stef had doorgeslapen :dance: :dance: :dance: :thumbup:

Dan meld ik Sofie ook maar aan hier :mrgreen:

Knuffels voor jullie want ik weet ook hoe vermoeiend het is :hug:

Af en toe hebben we een paar betere dagen en dan is t weer klaar. Hier begint het meestal vanaf 4/5 uur (en dan gaat ze vaak dus niet meer slapen, ze blijft rommelen dus mama wakker :roll: ) en wordt er overdag ook erg weinig geslapen. Ik heb zo ongeveer alle wegen gehad nu. Ik ben weer bij de osteopaat geweest, ik heb een doorverwijzing voor de kno arts gekregen van de ki arts en met cb tot volgende stappen gekomen. We wachten de kno even af en zijn de laatste fles aan t afbouwen. Meteen de 1e dag van afbouwen sliep ze tot half 7. Vandaag was t weer over, maar goed. Ik heb t idee dat ze nog steeds last heeft van reflux en warm eten en de fles rond 19 niet aankan zeg maar. We gaan dus de laatste fles laten vallen, verder gaan we haar op 1 slaapje proberen te krijgen, als ze een goede nacht heeft de ochtend rekken en dat proberen en tja… ze moet gewoon gaan lopen denk ik :mrgreen:

Maar wat breekt het op he… ik kan zo balen als ik haar weer hoor… ik kan dan niet meer slapen en dat met werk en bekken en hele drukke Sofie overdag, pfff. Hub en ik hebben om de beurt “dienst” dat scheelt al wel. We hoeven er ook niet heen, meestal 1 keer voor check van luier enzo en dan evt later nog eens, maar niet steeds opnieuw. Ik ga soms ook niet omdat dat averechts werkt. Ze is niet meer hard aan het huilen en in principe horen we haar de rest van de nacht niet. Overdag vaak maar slaapjes van max uurtje, soms maar half uurtje.

We zijn zelfs aan t kijken naar aardstralen enzo, omdat niets beklijft en ze bij anderen vaak wel langer slaapt :shock: Ze gaat vast ooit echt langer slapen :pray:

Misschien kunnen jullie nog wat met mijn probeersels :wink:

Blijft zo vervelend als de nachten brak zijn, zowel voor de kleine als voor de papa’s, mama’s en broertjes en zusjes…

Hier een paar weken terug gehad…(nu is ze ook hele nachten aan het spoken, maar dat komt door een virusinfectie…)…toen bleek dat ze het gewoon koud had, voelde op zich wel warm, maar een dikkere slaapzak met romper en lange mouwen deed wonderen…

Sterkte met alle gebroken nachten!

Ja vannacht ging goed! :thumbup:

Ik slaap met herriestoppers in mijn oren, dat scheelt behoorlijk, nu wordt ik niet overal meer wakker van alleen van écht gehuil, dat bevalt me ook wel goed.

Wienix, welkom! haha, al had je hier natuurlijk liever niet willen zijn…

groot gelijk nana, als het zo gehorrig is hoor je alles

wienix, jij ook nog steeds zo’n vroeg vogeltje

ik hoop op langere nachten voor jou,laat der maar

snel lopen dan :wink:

lynn ligt er weer lekker in

ik ben weer heel benieuwd!!

Oh meiden hier een en al herkenning

Vanaf december elke nacht keer of 7 eruit, en de dagen begonnen om 4.30/5.00 uur. Is was helemaal op, ben echt ingekakt. Zit nu week of vier bij huis, ik was zoooo moe…

Hier was bij haar (achteraf) echter wel een reden voor. Na veel geleur bij de HA zijn we via de KA bij de KNO arts gekomen, ze heeft nu buisjes. Haar amandelen komen er ook nog aan maar dit willen ze niet voor een jaar doen…

Sinds de buisjes beginnen de dagen hier tussen 6.15 en 7.00 uur!!!

En de nachten gaan ook beter!

Wel is ze nu weer snotterig en hoesterig, maar dat kan dus ook van amandelen zo blijven. Woensdag weer controle bij de KA…

Meiden sterkte!!!

ingrid, jeetje zeg 7x eruit en dan ook nog om half 5 de dag beginnen

dat moet enorm zwaar geweest zijn

gelukkig gaan de nachten nu beter en ook langer

hopelijk als de amandelen gedaan zijn, wordt het helemaal een rustige nacht

snap goed dat je helemaal op was :hug:

Jeetje Ingrid, wat een verhaal.

Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op.

Hier vannacht ook een redelijke nacht gehad, hij is heel erg verkouden, en begon om 23.00 erg te hoesten, toen werd hij wakker, ik heb hem even neusspray gegeven en een hoestdrankje en weer weg gelegd, hij is ook direct weer gaan slapen, tot 4.00u (natuurlijk) en toen hoorde ik hem brabbelen maar ik hoefde er niet heen, uiteindelijk is hij in slaap gevallen tot 7.30u, ja ben natuurlijk wel wakker geweest, maar met mijn oordoppen in val ik wel makkelijker in slaap.

Hoe is het met jullie gegaan, Babs en Wienix?

nana, wel fijn dat je stef weer weg kan leggen en hij

weer gaat slapen dan dat hoef ik bij lynn niet te proberen :wink:

maar ondanks die 2x wakker wel een goede nacht gehad dus!

ik heb lynn rond half 7 even gehoord (minuutje ofzo)

en ik al een beetje mopperen, gaan we weer… :oops:

keek ik op mijn tel zag ik dat het half 7 was haha

maar we hebben alle 3 nog doorgeslapen tot iets na 8en

wienix, hoelaat was sofie wakker,

hopelijk mocht je ook iets langer slapen!

Babs, hoe gaan de nachten nu met Lynn?

de afgelopen 2 nachten gingen weer super!!!

het blijft toch elke nacht weer afwachten

al hoop ik vannacht ook weer op een goede nacht

morgen weer een vroege dienst maar ja we zien wel weer

hoe gaat het bij jou, ging het vannacht weer goed???