Onze zoon is 10 maanden, en is sinds weken 's nachts wakker om 4.00u, dan is hij eerst klaarwakker en vervolgens wil hij dat we hem eruit komen halen (wat we natuurlijk niet doen).
Eerst speelt hij wat in bed, en daarna begint hij te huilen, totaal overstuur omdat we hem steeds een kwartier laten huilen, dan er heen en een speentje geven en weer weg.
Als je bij hem op z’n kamer komt en z’n speen geeft, is hij rustig, op het moment dat ik de deur achter mij dicht trek begint hij keihard te huilen, en wordt dan woest, maar ik wil hem er gewoon niet uit halen, ik verwacht dat ik dan veel verder van huis ben.
Vermoeiend is het wel, aangezien hij wel een uur wakker is al met al :?
Iemand tips wat dit kan zijn?
Hij heeft in het verleden gewoon door geslapen van 19.00-7.00
Krijgt hij voor het slapen nog een flesje ?
Misschien wat meer geven, of er een papfles van maken ?
Sommige kindjes hebben ook verlatingsangt, misschien tijdelijk op jullie kamer later slapen als dat een optie is, kijken hoe dat gaat ?
Hem er wel uit halen en bij je nemen? niet zijn kamer verlaten, geen licht aan, gewoon in het donker…
Zo deden wij dat.
meid stef toch nog steeds wakker snachts
ik heb geen tips voor je lees wel mee lynn spookt ook nog elke nacht
ik haal haar er wel vaak even uit, 1x laten huilen maar ze werd zo boos
dat ze er bijna van moest spugen dus dat doe ik niet meer
neem haar even mee naar beneden, en na 15min krijgt ze nog wat melk en dan slaapt ze vaak weer verder!
:hug: voor jou, kan heel vermoeiend zijn zeker met je werk er nog bij!
We gaan het vanavond proberen met een flesje om 23.00, dus ben zeer benieuwd…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
ik hoop dat het werkt voor jou en stef, mijn duimen draaien
lynn was rond 10uur weer wakker en heeft net wat drinken op
nu ligt ze weer in haar bedje te draaien ben benieuwd wat hier de
nacht gaat brengen
Hier is de nacht goed gegaan, gisteravond om 23.00 een flesje gedaan van 120cc, die ging helemaal op.
Please, laat het dat toch zijn… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoe heeft Lynn het gedaan Babs?
wat goed van stef :thumbup:
hier was het minder rond 12uur werd ze weer wakker
omdat ze aan het draaien ging
daarna sliep ze tot 6u toen begon ze weer te kletsen
maar is ze wel gaan slapen zonder dat ik erheen hoefde
nu slaapt ze ook in een ander bedje en omgeving met veel
nieuwe indrukken dus dan snap ik het wat beter
maar ik hoop dat het straks beter gaat als we weer thuis zijn
@nana wrote:
Hier is de nacht goed gegaan, gisteravond om 23.00 een flesje gedaan van 120cc, die ging helemaal op.
Please, laat het dat toch zijn… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoe heeft Lynn het gedaan Babs?
Helemaal super :thumbup:
nana was het de oplossing??? ging afgelopen nacht goed???
hier wel een goede nacht gehad en vandaag weer thuis
dus hopelijk vind lynn haar eigen bedje ook lekker slapen
Babs, vannacht ging het redelijk.
Maar hij had gisteravond om 21.30 ineens een vreselijke huilbui, ik heb hem toen alvast z’n flesje gedaan, hij is toen wel weer in slaap gevallen maar om 0.00 moest hij weer zo huilen, dus ik heb hem toen een zetpil gedaan, en weer in bed gelegd, en toen heeft hij geslapen tot 6.30, maar wat hij dus gehad heeft?
Geen idee, maar vandaag had hij weer z’n vingers in z’n mond en was de hele dag een beetje mopperig heeft ook maar 2x een uurtje geslapen, beetje raar.
Fijn dat het zo goed gaat met Lynn, hopelijk is haar eigen bedje héérlijk! haha.
Nou ja, als ze dan toch later verkering krijgen kunnen ze elkaar mooi wakker houden 's nachts, haha!
zal je zien meid als die 2 een jaar of 16 zijn
krijgen we ze hun bed niet meer uit
misschien tandjes?? hopelijk slaapt hij vannacht wel weer lekker door
hoeveel geef je hem nu sávonds voor het slapen gaan eigenlijk
wij merken dat als we lynn voor het slapen in bad doen
dat ze dan beter doorslaapt, dus dat gaan we nu maar is proberen
Haha, die Stef en Lynn… als dat maar goed komt!
Vannacht is het ook weer goed gegaan, we geven hem dan 's avonds een flesje van 120cc, dat gaat helemaal op.
Op zich zal ik er niet raar van staan te kijken als dit de oplossing is, Stef is heel druk in z’n doen en laten overdag, misschien verbruikt hij wel zoveel energie, dat hij dit gewoon nodig heeft.
Hij gaat ook altijd in bad voor z’n bedje, maar in bad wordt hij ook altijd helemaal dol, dus ik heb niet het gevoel dat hij daar lekker rustig van wordt, hij spettert en gaat tekeer, haha!
Blijven hopen!
Gaat het met Lynn nu ook goed?
super dat het goed ging :thumbup:
lynn sliep vannacht ook super
rond 9u draaide ze om 1min mopperen en
toen viel ze op haar buik in slaap tot 7.45
ik denk ook wel dat dat bij lynn het “probleem” is
ze draaid zich om en gaat dan gelijk op handen/knieen en zitten
dan is ze wakkker, ze moet door hebben dat ze op haar buik blijft
liggen wat ze volgens mij het fijnste vind slapen
Lynn is ook een druktemakertje of niet?
In Stef zit écht geen rust, hij wil absoluut niet op schoot zitten, alleen even voor de fles, en dan weer op de grond.
Vind het wel eens jammer hoor, maar ach zo is hij, karakter van z’n vader denk ik, die kan ook niet stil zitten.
Als ik hem nu 's avonds uit bed haal voor een flesje is hij zóóó lief, maar ja, dan slaapt hij half, haha!
Fijn dat het met Lynn ook goed gaat.
Wat geef jij haar in haar laatste flesje?
Ik zou Stef wel pap willen geven, maar hij eet 's avonds niet zo graag pap, alleen 's morgens.
hier ook een echte druktemakker
en net als stef ook ingebakerd doordat ze toen al niet
de rust kon vinden!
lynn is helemaal niet gek op pap
die krijgt zowel smorgens als savonds een fles voeding
smorgens 180cc en savonds 210cc
ideaal dat stef nu door slaapt
hoeveel geef jij hem eerder op de avond dan??
lynn ligt nu in bed, vandaag op het kdv 1/2 uur geslapen
en 20min in de auto vanavond
je zou zeggen dat ze moe is maar kan zien dat ze gezellig
door haar bed kruipt en staat en zit
maar goed liever zelf nog even spelen dan dat ze huilt en eruit wilt
Haha, die Lynn, het is dat Stef nog niet kan staan, maar anders waren ze volgens mij precies hetzelfde, wat grappig zeg.
Stef krijgt om 19.00u 180cc, en om 23.00u 120cc, we proberen het een week zo, en dan volgende week weer eens zonder de fles van 23.00u, eens kijken of we een patroon doorbroken hebben, en anders maar gewoon nog even een flesje geven, beter dat als om 4.00u een huilbui.
en misschien dan als je die late fles eraf haalt
dan 210 geven of zou hij dat niet opdrinken??
ik ben benieuwd voor de nacht hier,
ze slaapt nu weer op haar buik en ik heb het idee
dat ze zo graag wil slapen, we zullen zien!!
lynn is vannacht 1x wakker geweest om half 1
even 10min eruit toen wat gedronken en weer gaan slapen
tot half 7
merk alleen wel aan der dat het net te kort is tot half 7
dus zo een fles en nog even lekker slapen
hoe ging het met stef???
Het was hier weer een probleem vannacht…
Ik weet het gewoon écht niet meer.
Vanmorgen was hij om 4.30u wakker terwijl hij gisteravond nog een flesje heeft gekregen om 22.30u, dus honger kan het niet zijn.
Dus ik geef hem vanavond ook geen flesje meer om 22.30, dan kan ik er zelf ook eens een beetje op tijd in.
Ik heb hem om 4.30 laten zeuren, hij huilde niet maar ja… wakker ben ik dan toch.
Hij viel om 5.45 weer in slaap tot 8.00, pfff ik weet het écht niet meer, ben vanmorgen in huilen uitgebarsten bij mijn man, omdat ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen om hem door te laten slapen.
Vandaag heeft hij maar één slaapje gedaan, dus misschien slaapt hij vannacht wel door, misschien dat hij toe is aan één slaapje doen overdag, ik blijf maar hopen dat er een oplossing komt.
Vanavond er maar weer op tijd in, hopelijk kan ik weer een beetje bijtanken, want ik ben net 2 dagen weer aan het werk, en nu ben ik alweer gebroken :?
Lynn dus ook nog een keertje wakker geweest, vind het knap zo positief als jij altijd klinkt.