1 a 2 dagen overtijd?

@Jade wrote:

Dat is een hele mooi test!!! :clap: :clap: :clap:

Van harte gefeliciteerd!! Ik gok dat je al iets verder bent dan je denkt :wink: Wel even laten weten hoor!!

dank je :mrgreen:

ik twijfel of ik al iets verder bent…

ik voel nu iets meer kwaalen als vorige maand…

vandaag naar huisarts bellen om 8 uur :slight_smile: dan laat ik jou wel weten

ik hoop dat kan vandaag naar huisarts te gaan…

tot bericht weer :wink:

xxx

Gefeliciteerd!!

En nou niet elke dag een nieuw topic openen oké? :mrgreen:

Mama 28: Succes bij de huisarts. Ik ben benieuwd wat hij heeft gezegd. Misschien mag je nu al wel een echo laten maken - ik hoop het voor je.

En idd, niet iedere dag een nieuw onderwerp openen hoor!! Het is leuk om bij de maandmama’s mee te schrijven - dan schrijf je met meiden die in dezelfde maand als jij zijn uitgerekend, maar dan moet je natuurlijk eerst weten hoelang je zwanger bent. Of je neemt gewoon deze maand en schrijf je al lekker mee, is ook gezellig :wink:

:inlove: Gefeliciteerd!!! :thumbup: Da’s inderdaad een hele mooie positieve zwangerschapstest.

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. En zoals een aantal van mijn voorgangers ook al zeiden: niet meer elke dag/maand een topic openen met vrijwel dezelfde vragen en minder selectief lezen/antwoorden als er op je wordt gereageerd… dat wekt alleen maar irritatie op. :wink:

Succes bij de HA en laat je ons nog even weten hoe het ging??

dank jullie wel :mrgreen:

oke is goed… waar kan ik die andere topic verder praten?

maar ik weet nog niet wanneer uitgerekent daarom

gefeliciteerd met je zwangerschap, mooie test! :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewforum.php?f=10

daar zitten de negenmaandenmama’s. Eventjes afwachten wanneer je uitgerekend bent. Als dat bv januari is, dan de januarimama’s van 2010 op zoeken! :slight_smile:

dank je wel hoor!

ik ga nu daarin :wink:

bedankt!

Hoe gaat het nu met je?? En wat zei de HA?

@ICL wrote:

Hoe gaat het nu met je?? En wat zei de HA?

met mij gaat het wel hoor…

morgen naar het ziekehuis voor de eerste termijnecho