Ja, ik ben ook heel benieuwd!!
@Maris wrote:
Jeetje ik schrok wel hoor, toen ik doorklikte naar het andere onderwerp: ik voel me ook niet zo lekker, maar ik hoop toch echt dat ik niet zwanger ben… :think: :lol:
Maris toch… je zou de eerste niet zijn heh . Ben je al weer ongesteld geweest??? Of ben je inmiddels 2 maanden overtijd??
:lol: :lol: :lol:
nee, ik ben wel al 1 keer ongesteld geweest (en dat met bv :snooty: ) maar we hebben nog geen actie gehad…
ik kan me daar echt nog niet toe zetten :oops:
@Maris wrote:
nee, ik ben wel al 1 keer ongesteld geweest (en dat met bv :snooty: ) maar we hebben nog geen actie gehad…
ik kan me daar echt nog niet toe zetten :oops:
Ik was met BV bij N.y.n.ke ook gewoon na 28 (jaaaaaaah, ik wel ) dagen weer ongesteld… zelfs na de MK-en had ik 14 dagen na de MK weer een eisprong (ken m’n lichaam errug goed heh ).
tja, dan weet je waar je aan toe bent!!
Maarre… even ‘ontopic’
Misschien ben je al wel veel langer zwanger? Heb je al een buikje toevallig?
of voel je iets?
Ben je misschien al misselijk??? Is overigens niet altijd een teken van zwangerschap en als je niet misselijk bent, kan je ook WEL zwanger zijn…
Jaaah!!! Leuk!!! Welke test heb je gedaan? Digitaal is altijd gaaf - wel zwanger of niet zwanger - geen twijfel over mogelijk!!! Kom maar op met die foto :mrgreen:
Heb je andere symptomen?? Steekjes in je onderbuik, maagzuur, kramp in je kuiten, geen zin in bepaalde voedingsmiddelen, last van je bekken (als je idd al drie maanden zwanger bent…), heel veel zin of juist geen in :inlove: :lol: , ben je aangekomen, last van humeurwisselingen???
hey leuk, gefeliciteerd :dance:
dank je!!
ik heb weinig klachten alleen af en toe steken pfff
en ook beetje pijnelijk booooob :oops: en ook iets grote geworden joh
voel beetje raar gevoel in me buik lijk wel warm gevoel moeilijk uitleggen hoor
Ook ik ben benieuwd naar de test!
Ik gok op 2 maanden zwanger :mrgreen:
je hebt toch niet digitale cb gedaan die niet zwanger aangaf en toen staafje eruit gehaald? want daar staan idd vaak 2 streepjes op, terwijl test toch negatief is
Mama28 LEES je uberhaupt de reacties die je krijgt, of post je alleen maar… :eh:
@Affie wrote:
Mama28 LEES je uberhaupt de reacties die je krijgt, of post je alleen maar… :eh:
:mrgreen:
Vol spanning aan het wachten op de foto :roll:
Inderdaad… zou ze een Romed test hebben gedaan?? Daar kunnen mannen nl. ook positief mee testen…
ik ga er meteen 1 halen :lol:
Romi, zullen wij over een week of 6 ook maar eens een testje er tegenaan gooien? :mrgreen:
@ICL wrote:
Romi, zullen wij over een week of 6 ook maar eens een testje er tegenaan gooien? :mrgreen:
Lijkt me een goed plan! Je weet nooit hè :lol:
hey meiden, niet zo flauw doen hoor…ze bedoelt het vast allemaal goed. Niet iedereen is zo’n helder licht, en dat hoeft toch ook niet?