08-08-08

Inderdaad 08-08-08…en voor ons om 8 over 2 smiddags, maar in peking 8 over 8 worden de spelen geopend!

alle jarigen : gefeliciteerd!!!

Iev van dit forum trouwt vandaag ook!!! Dus ook zij: gefeliciteerd!!!

liefs

daffie

@lydia wrote:

Volgens mij hebben we elk jaar een topic hier :mrgreen: 6/6/6 en 7/7/7 en nu de 8e :smiley:

Vorig jaar op 7/7/7 mocht Anna Sofie afzwemmen, en toen was ik 38 weken zwanger.

Vorig jaar op 07-07-07 beviel ik.... :inlove: :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41562&postdays=0&postorder=asc&start=0

Prachtige dag!

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij hebben hier altijd zo’n plaatselijk krantje, en daar stond een mevrouw in die vandaag op 08.08.08, 80 jaar oud werd.

Dat vond ik helemaal grappig!

Ze ging vandaag in ieder geval groot feest geven.

Wat betreft de bruiloften, die hebben inderdaad snertweer…

In onze gemeente werden er vandaag 11 huwelijken gesloten.

@Fleur1 wrote:

Mooie datum he? (En ik ben nog jarig ook vandaag!)

En bruiloften in overvloed vandaag. Ik heb er zelf ook eentje vanavond.

Hey toevallig ik heb ook een bruiloft… whaha… oh het is dezelfde…

Vanmiddag krijg je, je felicitaties van mij life hoor!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Er wordt ook vast wel ergens iemand 88 vandaag!!

@Anneke wrote:

Wij hebben hier altijd zo’n plaatselijk krantje, en daar stond een mevrouw in die vandaag op 08.08.08, 80 jaar oud werd.

Mijn oma is vandaag ook jarig maar die word 79… net geen 80. Dat zou echt grappig zijn!!

Er trouwen vandaag zelfs 2 KOKsters! Knuffelbeertje en Linda_ allebei oktobermama’s ook toevallig :lol: En oktobermama Snoes maakt de bruidsfoto’s bij knuffelbeertje :mrgreen:

3 dan, want ik (en Danielle) gaan naar de bruiloft van Esther83!

Had gehoopt te bevallen vandaag… Vorig jaar op 7-7-7 ben ik gaan samenwonen. Mijn planning was dus eigenlijk vandaag te bevallen en dan volgend jaar op 9-9-9 te gaan trouwen.

@Lindaaa wrote:

Had gehoopt te bevallen vandaag… Vorig jaar op 7-7-7 ben ik gaan samenwonen. Mijn planning was dus eigenlijk vandaag te bevallen en dan volgend jaar op 9-9-9 te gaan trouwen.

De dag is nog niet om… :mrgreen:

Hele mooie datum. Mijn opa is vandaag jarig :dance:

@Peetje wrote:

@Lindaaa wrote:

De dag is nog niet om… :mrgreen:

Mag je wel opschieten… :wink:

gefeliciteerd :dance:

@Lindaaa wrote:

Wij zijn op 10-9-'99 getrouwd :inlove: , express 1 dagje later vanwege de drukte en de 10e viel op vrijdag, was iets praktischer.

Maar als je de datum uitspreekt is het wel heel grappig;

tien-negen-negen-tien-negen-en-negentig :lol: .

Weet nog dat ik op 8-8-'88 op ponykamp (eén keer nooit meer, paard doet niet wat ik wil :mrgreen: ) ging en dat het ook een trouwhype was… :think: :shifty: ik word oud :shock: !

ach, dan is onze datum ook mooi: 2344 (23-04-04) :mrgreen:

Is er nog iemand bevallen gisteren?

ik heb op 8-8-8 te horen gekregen dat de beeb een jongetje is…

niet zo groots als trouwen… maar wel leuk :slight_smile:

mijn moeder was ook op 08-08-08 jarig :stuck_out_tongue: